بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

زخم کاری و بازیگران نوظهور و معروف این نمایش خانگی جذاب

 

زخم کاری درامی است که در چینش رویدادها بخوبی عمل کرده است. قصه‌گویی منظم و منطقی‌ای دارد. به شکلی پیش می‌رود که در هر قسمت به مانند سریال‌های برتر روز دنیا غافلگیری داشته باشد.

اتفاقی که هم بیننده را جذب کند و هم او را برای قسمت بعد منتظر بگذارد. این قاعده سریال‌سازی در حد بالایی در زخم کاری رعایت شده است. و همین باعث پر بیینده ترین سریال های نمایش خانگی شده است.

بازیگران و چهره هایی زخم کاری که به کارگردانی محمد حسین مهدویان ایفای نقش می کنند:

بازگشت با بازی کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک و کارگردانی محمدحسین مهدویان، تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است.

بازیگرانی که در فصل اول حضور داشتند: جواد عزتی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، رعنا آزادی ور، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری، سید جواد هاشمی.

فیلمنامه‌ی فصل دوم این سریال پربیننده به‌ قلم میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان می باشد.

 

بیوگرافی الناز ملک

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

الناز ملک بازیگر تهرانی که در 19 آذرماه 1374 در پایتخت به دنیا آمد. دختری خوش سیما با استایلی شیک و قد 174 از بازیگران نوظهور، توانمند و موفق است.

الناز، از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود.

الناز ملک علاوه بر بازیگری به نوازندگی هم مشغول است و ساز مورد علاقه او کمانچه است .

او همچنین به زبان ترکی تسلط کامل دارد. الناز اکنون در زخم کاری 2 (بازگشت) ایفای نقش می کند و دلیل انتخاب او در این فیلم تسط به زبان ترکی است.

 

بیوگرافی رعنا آزادی ور

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

خانم رعنا آزادی‌ور که در بهار (17 فروردین) سال 1362 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1382 با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (1387) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (1400) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

 

 

بیوگرافی جواد عزتی

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

نام کامل؛ محمدجواد عزتی که در سال 1360 در بیستمین روز دی ماه به دنیا آمد.

  او یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است. او چندین جایزه دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

بازی بسیار خوب، جذابیت و محبوبیت این بازیگر و نفش آفرینی در سریال زخم کاری شهرت او را دو چندان کرد. 

 

محمد جواد  که از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

و در حال حاضر در زخم کاری با نقش اصلی و بسیار جذاب مالک بازی می کند.

 

بیوگرافی کامبیز دیرباز

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی در تاریخ 12 شهریور ماه سال 54 در تهران به دنیا آمد.

  وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال 1376 مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

کام بیز، فعالیت هنری را از سال 1376 در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال 1378 با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1382برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد.

همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت. کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد. از مهمترین آثار او که مورد توجه قرار گرفت سریال نابرده رنج در نقش اسد و در چشم باد در نقش نادر می‌باشد.

اکنون در سریال زخم کاری 2 (بازگشت) در نقش طلوعی جلوی دوربین رفت.

 

بیوگرافی الهه حصاری

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

الهه حصاری دختر جوان و بازیگر سینمای ایران در 18 مرداد سال 1369 به دنیا آمد. اصلیت او تهرانی است و در تهران به دنیا آمد.

الهه دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است. حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت.

 

علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال 1387 جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

الهه برای بازی در سریال زخم کاری 2 انتخاب شد و در نقش کیمیا بازی می کند.

 

بیوگرافی سعید چنگیزیان

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

سعید چنگیزیان بازیگری که در سریال گیلدخت در نقش آصف میرزا بسیار خوش درخشید و اکنون در سریال زخم کاری 2 بازی می کند.

این بازیگر جذاب و محبوب در 22 آذرماه سال 1356 به دنیا آمد. وی  فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور آغاز کرد.

 

 

بیوگرافی امیر دژاکام

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

امیر دژاکام در سال 1341 در 26 اردیبهشت در کرمان به دنیا آمده است. وی  هنرپیشه، کارگردان و مدرس ایرانی است. 

او مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تربیت مدرس، دریافت کرده است. هم چنین با فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در سال 1391 و آزاد به قید شرط حسین شهابی در سال 1395 در جشنواره فیلم فجر، شرکت کرده‌است.

و اکنون در سریال زخم کاری با نفش با ابهت محسن فرنهادزاده  این سریال بازی می کند.

 

بیوگرافی مرتضی امینی‌تبار

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

مرتضی امینی که در 1378 و 16 مرداد این سال در قم تبه دنیا آمد. وی اصالتا افغانستانی است.

مرتضی امینی تبار تحصیل کرده رشته بازیگری می باشد که با تئاتر دانشجویی شروع کرد و در 21 سالگی با سریال زخم کاری با وجود سانسورهای زیاد به شهرت رسید. و اکنون پسر مالک نفش اصلی فیلم با نام میثم بازی می کند.

 

بیوگرافی مه‌لقا باقری

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

مه‌لقا باقری در 25 خرداد ماه سال 60 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. عمدهٔ فعالیت او در تئاتر بوده است.

مه لقا فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (1382 –1378) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس 1385 همچنین بیش از 12 سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است.

 

وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود.

مه لقا همسر اول مالک ( محمد جواد عزتی) بود که مدتی است از هم جدا شده اند.

 

 

بیوگرافی سید جواد هاشمی

 

بیوگرافی بازیگران جدید زخم کاری 2 و ملکه سریال

 

بازیگری خوش سیما، خندان و مجبوب. جناب سید جواد هاشمی در سال 1344 در محلهٔ نواب تهران متولد شد.

خانوادهٔ او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده بودند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال 1373 فارغ‌التحصیل شد.

سید جواد هاشمی دارای 2 فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه‌السادات است. هاشمی در ابتدا مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی بود، اما بعد از آنکه در یکی از سکانس‌های یک تله‌فیلم برای چند ثانیه به ایفای نقش پرداخت مورد توجه کارگردان آن تله‌فیلم واقع شد.

او به خاطر نوع پوشش و آرایش چهره‌اش اغلب در نقش شخصیت‌های مذهبی و اسلام‌گرا به کار دعوت می‌شود.

 

 

برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان