با ویزا کارت گلد با خیال راحت به خارج از کشور سفر کنید!

مجموعه : دانستنی ها
با ویزا کارت گلد با خیال راحت به خارج از کشور سفر کنید!

Visa یکی از سه شرکت بزرگ پردازنده‌های کارت اعتباری در جهان محسوب می‌شود که سهم زیادی از تراکنش‌های سالانه جهان را به خود اختصاص داده است.

این کارت‌های اعتباری امکان انجام تراکنش‌های مختلف را در کشورهای سراسر دنیا فراهم می‌کنند و دارندگان ویزا کارت می‌توانند از دستگاه‌های ATM برداشت وجه کرده با از فروشگاه‌های مختلف با استفاده از دستگاه POS خرید انجام دهند.

علاوه بر این برخی از افراد مانند تجار و فعالان اقتصادی، دانشجویان و اساتید، فریلنسرها و گیمرها برای تبادل مالی به صورت ارزی به خدمات این کارت‌ها نیاز دارند.

این افراد می‌توانند با خرید ویزا کارت کلیه عملیات‌های پرداخت و دریافت وجه را به سادگی و با روش مطمئن انجام دهند.

 

اهمیت خرید ویزا کارت چیست؟

 

از چند سال قبل تا به امروز رفته رفته به تعداد کسانی که در داخل کشور نیاز به پرداخت ارزی دارند رو به افزایش است به طوری که استفاده از این خدمات به بخش مهمی از هزینه‌های زندگی روزمره افراد مختلف تبدیل شده است.

امروزه بسیاری از افراد به واسطه شغل و شرایط زندگی خود یا به دلیل سفر به کشورهای خارجی نیاز به یک روش مطمئن، سریع و مقرون به صرفه برای دریافت و پرداخت ارزی نیاز دارند.

یکی از کارآمدترین روش‌ها برای پرداخت و دریافت ارزی در این شرایط خرید ویزا کارت گلد به عنوان یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی است.

این کارت‌ها به دارندگان خود این امکان را می‌دهند که بتوانند به راحتی پرداخت‌های ارزی خود را در سراسر کشورهای دنیا مدیریت نمایند. همین امر باعث شده که تقاضا برای خرید انواع Visa Card در سال‌های اخیر با افزایش قابل توجهی روبرو شود.

 

ویزا کارت چه کاربردهایی دارد؟

 

با خرید ویزا کارت افراد می‌توانند همه محدودیت‌های موجود برای پرداخت ارزی را برطرف نمایند. استفاده از انواع Visa Card این امکان را فراهم می‌کند که افراد بتوانند تراکنش‌های مورد نیاز خود را انجام داده و از فروشگاه‌های مختلف و از طریق پوزهای فروشگاهی محصولات و کالاهای مختلف را خریداری نمایند.

این کارت‌ها نیاز به همراه داشتن پول نقد در طول سفرهای خارجی و خطرات مربوط به آن را به صورت کامل رفع می‌کنند. به غیر از موارد ذکر شده، انواع ویزا کارت کاربردهای دیگری دارند که در زیر به مهم‌ترین موارد آن اشاره شده است:

 

  • شرکت در آزمون‌های زبان بین‌المللی و پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت نام
  • خرید محصولات مختلف از فروشگاه‌های آنلاین خارجی
  • پرداخت هزینه اشتراک و عضویت در سایت‌های استریم و سرگرمی
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به اجاره خانه از Airbnb
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا و وقت سفارت‌های خارجی
  • شرکت در رویدادها،‌ کنفرانس‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه‌های مربوط به آن
  • خرید بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری اورجینال و اقلام و آیتم‌های مربوط به آن
  • خرید لایسنس نرم‌افزارهای مختلف خارجی
  • خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و پرداخت هزینه‌های مربوط به سفر

 

انواع ویزا کارت

 

افرادی که قصد خرید Visa Card به منظور مدیریت پرداخت‌های ارزی خود دارند، به دو روش می‌توانند این کارت اعتباری را خریداری کنند.

امکان صدور کارت‌های ویزا به دو صورت مجازی و فیزیکی در مجموعه تهرانیکس فراهم شده که هر کدام از این کارت‌ها از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی برخوردار هستند و افراد می‌توانند بر حسب نیاز خود یکی از انواع آن انتخاب و خریداری کنند.

 

ویزا کارت مجازی

 

نوعی از Visa Card است که تمام مشخصات و شرایط کارت فیزیکی را دارد اما ماهیت فیزیکی نداشته و اطلاعات مربوط به کارت اعتباری که شامل شماره کارت، تاریخ انقضاء، CVV2‌ و رمز می‌شود، از طریق ایمیل در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

همین ویژگی باعث شده از این نوع کارت‌های ویزا تنها بتوان برای انجام پرداخت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرد.

سایت‌های مانند نتفلیکس و اسپاتیفای و اپلیکیشن‌های گوگل پلی و اپ استور نمونه‌ای از پلتفرم‌های پذیرنده کارت مجازی هستند.

کارت‌های اعتباری مجازی Visa را می‌توان با قیمت‌ها و اعتبارهای مختلف صادر و خریداری کرد. برخی از این کارها مشابه گیفت کارت بوده و امکان شارژ مجدد آن‌ها وجود ندارد.

اما برخی دیگر از این کارت‌ها وجود دارند که می‌توان نسبت به شارژ مجدد آن‌ها اقدام کرد. این کارت‌ها دارای تاریخ انقضاء هستند که بسته به نوع کارت متغیر بوده و همچنین امکان دریافت ارزی از سایر افراد با استفاده از این کارت‌ها وجود ندارد.

کارت‌های مجازی را می‌توان به صورت اختصاصی با ارز یک کشور خاص صادر کرد که امکان پرداخت آنلاین از طریق همان ارز را فراهم می‌کند.

 

ویزا کارت فیزیکی 

 

نوع دیگری از Visa Card است که کاملا مشابه کارت‌های بانکی بوده و می‌توان از آن به منظور واریز و برداشت وجه به صورت ارزی استفاده کرد.

مهم‌ترین ویژگی ویزا کارت فیزیکی این است که این کارت به صورت مستقیم به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل می‌شود که ضمن فراهم کردن امکان واریز و برداشت از حساب به صورت ارزی، امکان پرداخت آنلاین و حضوری با استفاده از دستگاه‌های ATM و پوزهای فروشگاهی را نیز فراهم می‌کند.

در مورد خرید ویزا کارت باید به این نکته اشاره کرد که ابتدا باید یک حساب بانکی بین‌المللی در خارج از کشور به نام فرد متقاضی افتتاح شود.

در نهایت فرد می‌تواند با خرید ویزا کارت گلد یا سایر انواع آن، کارت مورد نظر را به حساب بانکی متصل کند. در این شرایط این کارت به عنوان یک کارت اعتباری متصل به آن حساب محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای پرداخت آنلاین و آفلاین در کشورهای سراسر دنیا استفاده کرد.

برای افرادی که اهل سفر به کشورهای خارجی هستند، خرید ویزا کارت بهترین گزینه محسوب می‌شود زیرا می‌توانند با استفاده از آن نیاز به همراه داشتن پول نقد در زمان سفر و خطرات مربوط به آن را رفع کنند.

کارت‌های فیزیکی ویزا در انواع مختلفی صادر می‌شوند که هر کدام از این نوع کارت‌ها دارای یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد  بوده و ممکن است محدودیت‌هایی در برداشت وجه از ATM و خرید از طریق پوزهای فروشگاهی داشته باشند.

ویزا کارت‌های فیزیکی نیز مانند نوع مجازی معمولا با ارز رسمی یک کشور خاص صادر می‌شوند؛ اما مزیت آن‌ها نسبت به نوع مجازی این است که به دلیل اتصال به یک حساب بانکی بین‌المللی محدودیتی برای استفاده از آن‌ها جهت پرداخت در کشورهای مختلف وجود نداشته و تبدیل ارز به صورت خودکار انجام می‌شود.

کارت‌های فیزیکی VISA دارای تاریخ انقضای مشخص هستند که امکان تمدید کردن آن نیز در مجموعه تهرانیکس وجود دارد.

 

با ویزا کارت گلد با خیال راحت به خارج از کشور سفر کنید!

 

خرید ویزا کارت گلد؛ بهترین گزینه برای سفرهای خارجی

 

Visa Card گلد یکی از انواع ویزا کارت فیزیکی است که بهترین انتخاب برای افرادی است که سفرهای خارجی زیادی را تجربه می‌کنند. با استفاده از این کارت امکان برداشت وجه نقد به صورت ارزی از دستگاه‌های ATM و همچنین خرید به صورت حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های مختلف فراهم می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این کارت امکان استفاده به صورت آفلاین است؛ به این معنی که در صورت عدم اتصال دستگاه POS به شبکه،‌امکان انجام خرید و تراکنش وجود دارد.

وجود محدودیت‌های بانکی در ایران باعث شده که دریافت ویزاکارت برای بسیاری از ایرانیان غیر ممکن بنظر برسد ولی تهرانیکس در کنار شماست تا این محدودیت‌ها را به فراموشی بسپارید. اگر جزو افرادی هستید که سفرهای خارجی متعددی را تجربه می‌کنید می‌توانید با مراجعه به مجموعه تهرانیکس و ثبت نام و عضویت در آن، Visa Card گلد را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنید. این مجموعه کارت اعتباری شما را در کمترین زمان یعنی 1 تا 3 روز کاری صادر کرده و درب منزل تحویل می‌دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان