ramazan
ramazan

گرانترین کتانی 4 میلیونی دست ساز دنیا + عکس

گرانترین کتانی 4 میلیونی دست ساز دنیا + عکس

این هم رونمایی از گران ترین کفش کتانی دست ساز در دنیا! لازم نیست که شما حتماً سیندرلا باشید تا کفش‌های گران قیمت بلورین به پا کنید، اگر پول کافی برای خرج کردن دارید، می‌توانید این کتانی‌های طلای 18 عیاری را در کلکسیون کفش‌های خود داشته باشید!

 

به نظر می‌رسد کفش‌های کتانی با طراحی مشهورترین طراحان دنیا، به آخرین مد روز دنیا تبدیل شده باشند. از وقتی که «کارل لاگِرفِلد» (طراح مشهور برند شانل) کفش‌های اسپرت خود را در آخرین نمایش مد شانل به نمایش گذاشته، پوشیدن کفش‌های کتانی دیگر فقط به سالن‌های ورزشی محدود نمی‌شود بلکه مُد روز نیز هست.

 

قیمت؟ فقط 1300 دلار ناقابل!

 

گرانترین کتانی 4 میلیونی دست ساز دنیا + عکس

 

با این حال کمپانی کفش «بوشمی» (Buscemi) لس آنجلس، پا را از این هم فراتر نهاده و کلکسیونی از کفش‌ های کتانی با روکش طلای 18 عیار را طراحی کرده است. تمامی سطح و لبه‌های این کفش به صورت دستی با روکش طلای 18 عیار پوشیده شده و حتا کف کفش و تمامی درزها در رنگ طلایی حرارت داده شده و لازم نیست تا نگران این باشید که رنگ طلایی با پوشیدن محو شده و از بین خواهد رفت.

 

این کلکسیون کفش در سه رنگ متفاوت «زرد طلایی»، «طلای سفید/نقره‌ای» و «صورتی» طراحی شده تا هر سه رنگ این فلز ارزشمند را در بر بگیرد. این کفش‌های دست ساز، در شهر «سیویتانُوا» ایتالیا با استفاده از بهترین چرم ایتالیایی دوخته شده اند.

 

منبع: bartarinha.ir

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان