کار عجیب احمدی نژاد!

کار عجیب احمدی نژاد!

پس از به پایان رسیدن دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد او هنوز با اقدام کار عجیبی سوژه رسانه ها شده است!

 

در زمانی که تمامی چشم‌های سیاسیون و مردم به مذاکرات هسته‌ای دوخته شده، انتشار عکس‌های احمدی‌نژاد در حال دریافت نامه‌های مردمی، گمانه‌زنی‌های بسیاری را درباره دلایل این اقدام احمدی‌نژاد یا حتی دلایل اصلی  برای انتشار این عکسها در نزد سیاسیون به وجود آورد. همزمان سوال دیگری نیز برای مردم اهمیت پیدا کرد؛ خصوصا کسانی که همچنان در صف انتظار برای دادن نامه مکتوب خود به احمدی‌نژاد هستند؛ نامه‌هایی که احمدی‌نژاد در میدان ۷۲ نارمک می‌گیرد چه سرنوشتی پیدا می‌کنند؟

 

شاید بررسی سرنوشت نامه‌های مردم به احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم، پاسخ روشنی باشد. بر اساس آمار بیش از ۳۵ میلیون نامه در شش سال اولیۀ سفرهای استانی به دست احمدی‌نژاد رسیده بود که حجم انبوه نامه‌ها چنان هزینه‌ای برای دولت سابق به‌وجود آورد که در نهایت کمیته امداد را بر آن داشت تا پیش از آغاز دور سوم سفرهای استانی، در نامه‌ای به احمدی‌نژاد یادآور شود که جمع‌آوری نامه‌های مردمی، “بدون اثر” و “منشاء سوءاستفاده” است.البته این رویکرد دولت احمدی‌نژاد تغییر نکرد و در سومین سفر استانی به کهکیلویه و بویراحمد حدود ۱۵۰ گونی نامه به‌دست رئیس‌جمهور رسید! بدین ترتیب از همان زمان سرنوشت نامه‌های ارسالی مردم به دولت مورد بحث بسیاری قرار گرفت. 

 

ساخت فیلم مستند فیلم‌ساز اهل چک با همین موضوع، شایعه اهدای هدیه‌های ده، بیست هزارتومانی از طرف دفتر ریاست‌جمهوری برای نویسندگان نامه‌ها و انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی، در جریان سفر هیئت دولت در فروردین ۹۲ که نشان می‌داد تعداد زیادی از نامه‌های مردم به درون زباله‌ها ریخته شده است از جمله موارد ثبت شده در مورد سرنوشت نامه‌های مردمی بود.از سوی دیگر برخی بر این باورند که با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، احمدی‌نژاد تلاش بسیار زیادی می‌کند تا با این‌گونه رفتارها بتواند تاثیرگذاری و نقش خود را در انتخاب پیش‌رو ایفا کند. لذا احمدی‌نژاد از این طریق می‌خواهد خود را به عنوان یک قطب مهم و چهره تاثیرگذار در انتخابات معرفی کند.

 

منبع: آفتاب

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان