مُد خانم ها و آقایان مناسب با ماه تولدشان

مُد خانم ها و آقایان مناسب با ماه تولدشان

مُد و برند خانم ها و آقایان مناسب با ماه تولدشان

 

شخصیت شناسی و طالع بینی متولدین هر ماه بر اساس مد، پوشاک، استایل، رنگ مورد علاقه، مرتب بودن و …

با شناخت خصوصیات، کراش، پارتنر، عشق، همسر، فرزند، دوست یا همکار خود می توانید بهترین راه ارتباطی پایدار و پر احساسی داشته باشید.

معرفی و شناخت مُد و برندهای متولدین هر ماه

برج حمل یا فروردین

متولدین این ماه دوست دارند در همه چیز اول باشند. آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک های مختلف لباس آگاهند.

از امتحان کردن هر چیزی که مطابق با علایقشان باشد هیچ واهمه ای ندارند و از جسورانه ترین استایل ها و سبک ها استفاده می کنند.

چون می خواهند اولین نفری باشند که آن مدل را تن می کند. مطمئناً هر مُد و سبک جدیدی از لباس برای اولین بار توسط یکی از متولدین فروردین پوشیده شده است.

متولدین این ماه بنا بر طبیعت آتشین خود، تمایل زیادی به رنگ های قرمز و سیاه دارند. کلاه و الماس برای زینت بخشیدن به انگشتان و گردن جزء لوازم زینتی است که بیشتر از چیزهای دیگر مورد استفاده متولدین این ماه قرار می گیرد.

مارک لباس مورد علاقه زن و مرد فروردین: Gucci

برج ثور یا اردیبهشت

متولدین این ماه، جزء برجسته ترین مُدگرایان هستند که انتخابشان باعث فخر هر تولیدکننده لباس است. آنها خوب می دانند که در یک میهمانی شام چه لباسی باید تن کنند، و حتی لباس های کارشان را هم از معروف ترین مارک ها و تولیدکننده ها خریداری میکنند.

قیمت لباس برای آنها هیچ اهمیتی ندارد، چون می دانند از هر چه که خوششان بیاید تا آخر عمر متعلق به آنها خواهد شد. با همه ی این اوصاف، به نظر متولدین این ماه، لباسهای خوش دوخت هیچ وقت از مُد نمی افتند و مارک و لیبل لباسها در درجه اول اهمیت قرار نمی گیرد.

مارک لباس مورد پسند این ماه: Louis Vuitton

برج جوزا یا خرداد

متولدین ماه احتمالاً هر روز صبح کمد لباسشان را باز می کنند و با جستجو در میان کوه لباس های درهم و برهم، به دنبال لباسی می گردند که با حال و هوای آن روزشان جور باشد.

زیاد دنبال مُدهای مختلف نیستند چون خیلی زود از آن خسته می شوند. اما اگر هر روز یک مُد جدید برای آنها وجود داشته باشد، مشتاقانه از آن استقبال خواهند کرد

بیشتر متولدین این ماه، در خرید کردن مراقب خرج کردن و قیمت ها هستند، اما اگر از چیزی واقعاً خوششان بیاید، بی تردید آن را می خرند.

مارک لباس برای آنها کوچکترین اهمیتی ندارد، چیزی که برای آنها مهم است این است که از ظاهر لباس خوششان بیاید.

به پوشیدن تاپ و بلوزهای تنگ و چسبان علاقه زیادی دارند، چون می توانند بازوهای زیبایشان را از این طریق به نمایش بگذارند.

مارک لباس مورد پسند: Alexander McQueen

برج سرطان یا تیر

خوشبختی، بالاپوشی است که سالیان سال همراه متولدین این ماه است! همانقدر که به عزیزان و نزدیکانشان وابسته هستند، به لباسهایشان نیز وابسته اند.

در گنجه لباسهای متولدین این ماه، حتی قدیمی ترین لباسهایشان هم دیده می شود. خانم های متولد این ماه علاقه ای به پوشیدن لباسپای اسپرت ندارند، و در لباسهایشان همواره حال و هوای زنانه دیده می شود.

در کمد لباسشان انواع و اقسام مدل های لباس زیر، از هر رنگ و مدل وجود دارد. پیراهن های مجلسی و زنانه برایشان در راس اهمیت قرار دارد.

مروارید زیباترین جواهر برای تیرماهی است و هاله هایی از رنگ سبز آنها را باشکوه تر می کند. زیاد اهل آرایش کردن نیستند، مگر اینکه انجام آن سریع و مختصر باشد.

 آقایان تیری هم ترجیح می دهند که بنا بر راحتی خودشان لباس انتخاب کنند نه براساس مُد روز، اما خوب می دانند که چطور جلوی جمع حاضر شوند که همه را مسحور خود کنند.
مارک لباس آنها: Ralph Lauren

برج اسد یا مرداد

متولدین این ماه دوست دارند بهترین از هر چیز را برای خود داشته باشند. اگر پول خرید لباسی را نداشته باشند، به هر طریقی باید آن را از آنِ خود کنند.

همیشه خوش کیفیت ترین لباسها را بر تن این افراد می بینید. راحت بودن لباس برای آنها کم ترین اهمیت را دارد، درعوض مارک و لیبِل لباس و مطابق بودن آن با آخرین مد روز برای آنها در درجه اول اهمیت قرار دارد.

کت و شلوارهای رسمی را در محل کار می پوشند اما در ساعات فراغت ترجیح می دهند لباسهای اسپرت تر و البته از مارک ها معروف تن کنند.

خانم های متولد این ماه در استفاده از جواهرات و زیورآلات پر زرق و برق و گرانقیمت زیاده روی می کنند. رنگ های مورد علاقه آنها طلایی، برنز و نارنجی است.

متولدین این ماه دوست دارند طوری لباس بپوشند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، و الحق که راه آن را خوب می دانند.
مارک لباس محبوب مردادی ها: Versace

برج سنبله یا شهریور

متولدین این ماه به خوبی از لباسهایشان محافظت نمی کنند و لباسهایشان همیشه اتوکشیده و شق و رق نیست. این افراد ذاتاً ساده گرا هستند، به قیمت لباس اهمیت زیادی می دهند. 

آنگونه که نباید زیاد برای لباس پول خرج کرد. هیچ آثاری از زرق و برق در لباس آنها مشاهده نمی کنید. زنان متولد این ماه علاقه زیادی به پوشیدن تاپ و بلوزهای کوتاه دارند.

به رنگ های طبیعی مثل قهوه ای برای لباسهایشان علاقه زیادی دارند. آنها علاقه زیادی به استفاده از جواهر و زینت آلات ندارند و به ندرت در سر و دست آنها نشانی از زیورآلات مشاهده می شود، مگر انواع بسیار ساده آن که به پوستشان هم حساسیت ندهد.
مارک لباس: Calvin Klein

برج میزان یا مهر

طبع کمال طلب متولدین این ماه، هیچ علاقه ای به لباسهای از مد افتاده ندارد. اطلاعات آنها درمورد انواع سبک ها و استایل ها و مُد به اندازه ای است که باعث میشود همه برای مشورت پیش آنها بیایند.

لباسهای آنها همیشه خوش دوخت و بی عیب و نقصند و سعی می کنند از معروف ترین مارک ها و تولیدکننده ها خرید کنند.

اگر گوش سمت راستشان را سوراخ کرده اند، گوش سمت چپشان هم باید سوراخ شود. هر چیز که در تن آنها می بینید کاملاً متعادل و متوازن است.

از انتخاب رنگ لباس گرفته تا فاصله بین دکمه های روی کتشان، همه دقیق و متعادل است. آرایش صورتشان ملیح و بی عیب و عالی است که گویی هیچ آرایشی نکرده اند.

از جواهر هم فقط برای برجسته تر کردن زیباییشان استفاده می کنند و زنان مهری بسیار به انگشتر علاقمند هستند.
مارک برند مورد علاقه: Giorgio Armani

برج عقرب یا آبان

تعادل پوشاک در این ماه بسیار سخت است، به گونه ای که یک روز مطابق آخرین مُد روز، و روز دیگر به سبک های قدیمی لباس می پوشند.

آبان ماهی ها به طور کلی هر چی در مقابلشان باشد می پوشند، و به هیچ وجه بنده و برده مُد نمی شوند. استفاده از زیورآلات آنها نیز با تناقض همراه است.

 آنها خدای تغییر قیافه و نامتعادلی هستند. متولدین این ماه طبیعت حساس و ظریفشان را از طریق رنگ های سیاه و قرمز هویدا می کنند.
برند لباس مورد علاقه: Miu Miu

برج قوس یا آذر

کمانداران متولد این ماه، بنا بر راحتی خود لباسهایشان را انتخاب کنند و چندان طالب مُد نیستند. آنها لباسهایی را انتخاب می کنند که بتوانند به راحتی در آن حرکت کرده و جنب و جوش کنند.

شلوار جین های گشاد و پیراهن های آزاد، و به طور کلی لباس اسپرت کاملاً با روحیات آنها سازگار است. برای آنها اهمیتی ندارد که دیگران درمورد ظاهرشان چه می گویند.

کفش های انتخابی آنها در تابستان سندل و در زمستان کفش های اسپرت کوه نوردی است. هرچند ممکن است گه گاه با پای برهنه هم اینطرف آنطرف بروند.

زنان متولد این ماه عادت به استفاده از زیورآلات و آرایش کردن ندارند. از رنگ های شاد و زنده استفاده می کنند که به خوبی با طبع شوخ و شنگ آنها سازگار است. مردان متولد این ماه هیچ ابایی از گذاشتن ریش های خشن و نامرتب ندارند.
مد لباس: Marc Jacobs

برج جدی یا دی

متولدین این ماه، چه زن و چه مرد، طالب لباسهای کاملاً رسمی هستند. آقایون کت و شلوار را به ژاکت های اسپرت و خانم ها کفش های پاشنه بلند را به صندل ترجیح می دهند.

آنها دوست دارند بهترین لباسها را تن کنند اما نه به این قیمت که همه ی حقوقشان را صرف خرید آن کنند، به همین منظور بیشتر لباسهایشان را در حراج ها خریداری می کنند.

متولدین این ماه رنگ های قهوه ای، بژ و خاکی را ترجیح می دهند. موهایشان را معمولاً کوتاه اما مدل دار و شیک نگه می دارند و در کمتر از پنج دقیقه می توانند به خوبی آن را آرایش کنند.

متولدین این ماه را می توان جزء اولین نفراتی دانست که ساعت های دیجیتالی و کامپیوتری دست کردند و موبایل هم که زینت جیب هایشان است.
برند مورد نظر: Donna Karan (DKNY)

برج دلو یا بهمن

متولدین این ماه را هیچوقت مشغول خرید در فروشگاه های بزرگ نمی بینیم. آنها بیشتر ترجیح می دهند تا از بوتیک های کوچکتر و البته ارزانتر خرید کنند.

این افراد هم به سبک خودشان از مُد پیروی می کنند. گنجه لباسهایشان پر از لباسهای رنگی و جورواجور است.

قوزک پا، عضو مورد علاقه آنها در بدنشان است (هرچند همیشه یا پیچ خورده یا رگ به رگ شده است). به همین خاطر مچ بند، سندل هایی که بندشان به دور قوزک پا بسته می شود و دامن های بلند تا قوزک، جزء لباسها و زیورآلات مورد علاقه خانم های متولد این ماه است.

رنگ و مدل موهایشان مدام در حال تغییر است، اولین بار برای غافلگیر کردن والدینشان موهایشان را به رنگ سبز درآوردند، اما باقی عمر برای جلب نظر سایر مردم این رنگ کردن ها را ادامه دادند.

از آرایش های روشن و متنوع استفاده می کنند، اما اگر از آرایش خوششان نیاید، حتی یک کرم خشک و خالی هم به صورتشان نمی زنند.

مردان بهمنی بهتر از زنان این ماه هستند، هر هفته برای مرتب کردن موهایشان وقت می گیرند و در تنوع و خرید لباس از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.
مارک محبوب: Anna Sui

برج حوت اسفند

متولدین این ماه عاشق خرید کردن هستند. خانم های اسفندی در خانه بیشتر با پاهای برهنه، دامن های بلند و آزاد هستند.

در لباس پوشیدن طالب آزادی هستند، ولی از آنجا که می دانند نمی توانند لخت به خیابان بروند، به حراجی ها رفته تا لباس مورد علاقه شان را خریداری کنند.

سنگ ها و جواهرات مروارید نما زیور آلات خوبی برای آنها به حساب می آید. زنجیرهای کمر، مچ بند، پابند، و البته انگشتر های انگشتان پا، تنوع جالبی به لباس پوشیدنشان می دهد.

ساده و تا حدودی شیک هستند. اما آقایان اسفند ماهی برخلاف خانم ها گران بخر، شیک و تنوع پوش هستند. اصلا نگران قیمت و گران خریدن نیستند.

تنها چیزی که برای آنها مهم است و فخر می فروشند برند خرید آنهاست. و می توان مردان متولد اسفند را در دوازده ماه سال، در برترین استایل و شیک پوشی انتخاب کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان