ramazan
ramazan

رمز تناسب اندام 3 ستاره زن معروف هالیوود +عکس

رمز تناسب اندام 3 ستاره زن معروف هالیوود +عکس
بله افراد مشهور به مربیان و سرآشپزان شخصی خود هزاران دلار پرداخت می کنند تا آنها را به سمت خوش اندام شدن هدایت کنند،اماچندین روش فوق العاده وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان روش آنها را حتی بدون پرداخت یک پنی یاد گرفت.
 
آنجلیناجولی
بعد از یک کار(برنامه)دوباره به برنامه غذایی سالمش بازگشت.اخیرا او از یک برنامه بیست و یک روزه پیروی میکند تا سریعا بیست پوندبرای فیلم نمک که پخش آن نزدیک است،کم کند.او نقش یک زن قاتل که مجبور است خود را شبیه مردها درست کند بازی میکند.از آن به بعد او دوباره خوردن غذاهای مورد علاقه اش مثل گوشت بخارپز،که پروتئین بالایی داردرا شروع کرد.او جذب چربی را با خوردن غزل آلا و تن ماهی افزلیش میدهد و هیچ وقت به غذاهای شیرین دست نمیزند.
 
جنیفرگارنر
وقت زیادی برای ورزش ندارد بنابراین به مربی شخصی خود والری مراجعه کرد.و فقط دو ماه بعد از به دنیا اوردن دومین دخترش،سرافینا،خیلی خوب به نظر میرسید.چگونه این کار را انجام داد؟ورزش شدید بین سی تا چهل و پنج دقیقه و یک محصول به نام وال اسلاید که والری آن را ساخته بود.
 
وال اسلاید یک قطعه پلاستیکی شبیه کفش بدون هیچ کف لغزنده ای است که شما آن را زیز هر کدام از پاهاتان جاسازی میکنید و به شما کمک میکند تا بدون هیچ گونه سختی پاهایتان را به جلو،عقب و یا پهلو حرکت دهید.اما اجازه ندهید که سهولت آن شما را گول بزند.جنیفر میگوید:برای دفعه اول بعد از استفاده سریعا نتیجه را احساس میکنید.آن به طور فریب آمیزی ساده و به شکل غیر قابل باوری موثر است.وال اسلاید به خصوص برای پهلوها،قسمت داخلی ران ها و شکم مفید است.
 
ریحانا
با پیروی از یک رژیم پایدار و ثابت باریک اندام می ماند.برای صبحانه او ممکن است یک تخم مرغ و ساندویچ پنیر و آب پرتغال بخورد.او همچنین یک نوشیدنی پروتئینی(آب غلات پخته شده) و اغلب یک خوراکی مختصر در یک مغازه صبحانه فروشی خواهد خورد.برای ناهار او از یک ساندویچ سالاد، بوقلمون، گوشت کباب شده، یا گوشت ران خوک با یک نان جو با روغن و سرکه یا مایونز همراه با یک سالاد با سس کم چرب لذت می برد.
 
برای شام مقداری مرغ کباب شده ،نصف فنجان سالاد ماکارونی ،یک فنجان گوجه خرد شده ،ویک فنجان سرشیر می خورد.برنامه غذایی او این اجازه را به او می دهد تا مقداری کارب البته بدون افراط کردن مصرف کند.او می گوید من کارب دوست دارم اما آخر روز کارب ها دشمن برای تناسب اندامند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان