ramazan
ramazan

کشف جنسیت سوم انسان، نه مذکر و نه مونث !

کشف جنسیت سوم انسان، نه مذکر و نه مونث !
به گزارش نازوب محققان آمریکایی در ادعایی عجیب اعلام کرده‌اند که موفق به کشف جنسیت سوم در انسان شده‌اند که نه مذکر است و نه مونث! پروفسور «ویلایانور راماچاندران»، مدیر مرکز تحقیقات مغز و ادراک دانشگاه کالیفرنیا در این تحقیق با 32 فرد دو جنسیتی شامل 11 زن و 21 مرد مصاحبه کرده است.
 
افراد با مشکل عدم تجانس جنسیتی اعلام کرده‌اند که جنسیت آنها به طور ناخواسته از مرد به زن و از زن به مرد تغییر می‌کند. یک سوم از این افراد اعلام کرده اند که این حالت روحی تغییر جنسیت در آنها قابل پیش بینی است و حداقل یکبار در هفته دچار این حالت می شوند. مطالعات مقدماتی مدعی است که طیف ضعیف و ناشناخته‌ای از جنسیت سوم وجود دارد که بین دو جنسیت مذکر و مونث قرار می‌گیرد. محققان اعلام کرده‌اند که نتیجه این پژوهش قطعی نیست و تحقیقات بیشتری در این زمینه باید صورت گیرد.
 
به گفته محققان احتمال آن وجود دارد که این حالات روحی مربوط به نوعی اختلال چند شخصیتی باشد. نتایج این پژوهش همچنین نشان می‌دهد: افراد با مشکل عدم تجانس جنسیتی مستعد ابتلا به اختلالات دو قطبی و یکسان دستی (ambidexterity) هستند. دکتر «راماچاندران» پیش از این نیز پژوهشهای مختلفی در خصوص توانایی‌های عجیب ذهن انسان انجام داده است که از آن جمله پدیده اختلاط حواس (synaesthesia) است که برخی افراد می‌توانند طعم کلمات، صدای رنگ‌ها و احساس صداها را درک کنند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان