ramazan
ramazan

گزارش تصویری و باورنکردنی از مسئولیت پسر 3 ساله!

گزارش تصویری و باورنکردنی از مسئولیت پسر 3 ساله!
یک پسربچه به نام چارلی پارکر با سه سال سن، با اعتماد به نفس فراوان با یک تمساح آمریکایی به نام گامپ شنا میکند، آن را بلند میکند و با آن دست و پنجه نرم میکند و بغل کرده و از آب بیرون می آورد. به گزارش نازوب این کودک که جوانترین محیط بان استرالیا است، کارشناس دست و پنجه نرم کردن با خزندگان است و به راحتی به مارهای بوآی 2.5 متری رسیدگی می کند.
 
این محافظ کوچک که با لبخندی بر لب در حال شنا با گامپ عکس می اندازد، از نسل افرادی است که صاحب و گرداننده پارک حیات وحش بالارات در ویکتوریای استرالیا بودند. در حالیکه بسیاری از والدین نگران محافظت از فرزندان خود در برابر هر نوع خطری هستند، چارلی طوری بزرگ شده است که با مارها و مارمولک ها بازی کرده و درباره آنها چیزهای زیادی یاد گرفته است.
 
گرگ، پدر سربلند او که صاحب پارک است میگوید: چارلی از نسل های محافظین حیوانات است و در همین پناهگاه بزرگ شده است. ما او را تشویق به این کار نکردیم. خودش به خزندگان علاقه دارد. مانند همه مردم او هم از بعضی چیزها می ترسد. تمساح های نر آمریکایی بالغ حدوداً 13 فوت (حدوداً 4 متر) طول دارند، هرچند که در سال 1890 یک تمساح 19 فوتی (5.7 متری) وجود داشت که کشته شد.
 
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان