ramazan
ramazan

انواع جراحی های زیبایی در بازیکنان مشهور فوتبال ایران

انواع جراحی های زیبایی در بازیکنان مشهور فوتبال ایران

بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران در چند سال اخیر بینی خود را جراحی کرده​اند یا مو کاشته​اند، چرا؟ علت آن مشخص است. این گزارشی است در مورد آنهایی که این عمل​ها را انجام داده​اند و مصاحبه با حمید درخشان که با شجاعت در مورد اقداماتی که انجام داده صحبت می​کندفهرست برخی از نفراتی كه بینی‌شان را به تیغ جراحی سپرده‌‌اند:علیرضا نیكبخت‌واحدی، مهدی هاشمی‌نسب، داوود فنایی،‌ داوود سیدعباسی، فراز فاطمی، مهرداد اولادی، مهدی امیرآبادی، فیروز كریمی، محمد احمد‌زاده، افشین پیروانی، رضا عنایتی، حامد كاویانپور، شیث رضایی،‌ حمید درخشان، علی حمودی، علی علیزاده، مهرزاد معدنچی، میثاق معمارزاده، نیما نكیسا، مهرداد میناوند و…

مظلومی خط​شکن شد

شایع‌ترین عمل زیبایی ‌درمیان بازیکنان فوتبال ترمیم مو است. شاید بتوان با قاطعیت گفت كه اولین بی‌مویی ترمیم شده، پرویز مظلومی بود. او در اواخر دهه 60، زمانی كه هنوز به 40سالگی نرسیده بود همه موهایش را از دست داد و 20 سال با موی مصنوعی متحرك یا كلاه‌گیس در افواه ظاهر شد و حتی مورد طنز و مطایبه هم قرار گرفت. او بعد از جدایی خود از استقلال عنوان كرد كه در تیم جدیدش بدون كلاه‌گیس روی نیمكت می‌نشیند. از دیگر افرادی كه پشت موهای كم شده و تنك شده خود را زیاد كردند می‌توان به فرهاد كاظمی، یحیی گل‌محمدی و محسن عاشوری اشاره كرد. بر اساس فرمول‌های امروزی، مودار شدن دیگر اصلا كار سختی به نظر نمی‌رسد. یك جلسه بی‌سروصداست. شخص بی‌مو یا كم‌‌مو می‌رود و روی یونیت  می‌خوابد و بدون احساس درد یا مشكل خاصی در یك جلسه صاحب چند هزار تار مو می‌شود.  امروز گل‌محمدی، صاحب بهترین نوع مو در بین كسانی است كه موهای كم‌تعداد و كم‌تراكم خود را پرتعداد و پرتراكم كرده‌اند.

آنقدر از صورتش کار کشید  که

امیر قلعه‌نویی به علت ویژگی‌های خاصش، ‌رفتارهای متفاوت و پراسترسی دارد. او روی عضلات اطراف لب ودهان خود فشار زیادی می‌آورد،‌ به پیشانی‌اش زیاد چین وچروك‌ می‌اندازد، چشم‌های خود را بارها منقبض كرده و برای فوكوس كردن در حالت تماشای اطراف به خصوص دوردست‌ها اطرافش چین و چروك می‌اندازد. او حتی در آفتاب هم بسیار اندك عینك آفتاب‌گیر كه به آفتابی در ایران مشهور است استفاده كرده است. به همه این مسائل اضافه كنید كه او اولا اهل تهران است كه هوای نسبتا خشكی دارد و ثانیا صاحب پوست خشكی است و به همین علت با توجه به سنش زودتر صاحب صورتی پر از چین و چروك شد. قلعه‌نویی در 2 دوره، به صورت عمده از بوتاكس استفاده كرده است. چین وچروك‌دار شدن صورت برخی از افراد مسن نسبت به سایرین به دلایلی متفاوت از جمله ژنتیك، میزان چربی و خشكی پوست، نوع سلول‌های پوستی،‌تغذیه، محل زندگی و درصد تحت تاثیر عوامل و نورهای محیطی و میزان رطوبت است. چنانچه می‌بینیم اهالی شمال كشور به علت رطوبت هوا پوست‌های روشن‌تر و صاف‌تری دارند ولی ساكنان مناطق خشك و كویری  مثل یزد و كرمان صاحب پوست‌های خشك و پر چین و چروك هستند. در مورد قلعه‌نویی این را هم باید اضافه كرد كه شاید صاحب پوست خوبی نباشد اما جنس موهایش و رنگ آن در سن نزدیك 50 سالگی واقعا خوب به نظر می‌رسد.

جراحی در دوبی

فرهاد مجیدی كاپیتان محبوب استقلال هم از جمله بازیكنانی است كه عمل زیبایی روی بینی خود انجام داده است. فرهاد مجیدی بینی خود را زمانی  عمل كرد كه ستاره تیم الوصل امارت به شمار می‌رفت و در فوتبال این كشور حاشیه خلیج‌فارس فعالیت می‌كرد.

بازیکنی شبیه مدل ها

علیرضا نیكبخت واحدی هافبك اسبق و پرحاشیه‌ تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم جزو بازیكنانی بود كه در جراحی پلاستیك در ناحیه بینی از اولین نفرات به شمار می‌آمد. وی كه در كل به تیپ و ظاهرش خیلی اهمیت می‌داد و فوتبالیستی مدگرا بود در آخرین سال‌های حضورش در استقلال بینی خود را به تیغ جراحان پلاستیك سپرد تا وی هم از این ناحیه در صورت خود از جذابیت‌ بیشتری برخودار شود. بینی نیكبخت قبل از عمل جراحی هم مشكل خاصی نداشت اما وی را به لحاظ شكل و اندازه قانع نمی‌كرد تا جراحی‌‌اش كند.

انگار لازم بود

رضا عنایتی بهترین گلزن تمام ادوار مسابقات لیگ برتر هم جزو كسانی است كه بینی خود را به دست جراحان متبحر پلاستیك سپرد تا میمیك صورتش را قدری بهتر كند. در ارتباط با جراحی پلاستیكی كه رضا عنایتی روی بینی خود انجام داد دوستان و اطرافیانش به وی زیاد خرده نگرفتند زیرا مانند خودش معتقد بودند كه وی با توجه به فرم بینی و در كل صورتش نیاز به چنین عملی دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان