راز جسد زن پتوپیچ شده در بزرگراه اشرفی

مجموعه : اخبار
راز جسد زن پتوپیچ شده در بزرگراه اشرفی
مأموران کلانتری 137 نصر در ساعت 20، ببست‌وچهارم آذرماه سال‌جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان کشف جسدزنی در مقابل ساختمان پلاک 16 یکی از کوچه‌ها در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار گرفتند و پس از حضور در محل با جسد زنی حدود 30 ساله روبرو شدند که با دست و پای بسته شده، در پتو و ملحفه‌ای قرار داده شده بود.

در ادامه با توجه به آثار و دلایل بدست آمده از محل کشف جسد که نشان از ارتکاب جنایت داشت، موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی اعلام شد که با حضور قاضی کشیک ویژه قتل، تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم، عوامل تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل کشف جسد، پرونده مقدماتی با موضوع قتل‌عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات خود با توجه به شواهد بدست آمده که نشان از اعتیاد مقتوله به مصرف موادمخدر داشت، اقدام به بررسی سوابق متهمان زن سابقه‌دار پرداخته و هویت مقتوله که پیش از این در سال 1386 به اتهام مصرف و نگهداری موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود را شناسایی کردند.

با شناسایی هویت مقتوله، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت اعضای خانواده وی در جنوب تهران و انجام تحقیقات از آنان اطلاع پیدا کردند که مقتوله از سال‌ها قبل و به واسطه اعتیاد به مصرف موادمخدر و پس از مرگ مادرش، از خانواده خود جدا شده و طی این مدت نیز هیچ‌ یک از اعضای خانواده اطلاعی از وی ندارند.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم یکی از دوستان مقتوله را شناسایی کردند که در تحقیقات از این شخص، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتوله از حدود دو ماه پیش با مرد جوانی به هویت «مهدی» که وی نیز همانند مقتوله به مصرف موادمخدر اعتیاد داشت، آشنا و با هدف تأمین هزینه موادمصرفی خود، این مدت را با وی سپری کرده است که با شناسایی هویت مهدی و در ادامه تحقیقات، کارآگاهان هویت دقیق مهدی به نام «محمدعلی – ف» متولد 1360 را شناسایی و در 17 بهمن‌ماه وی را در منطقه گمرک خیابان هلال‌احمر دستگیر کردند.

در ادامه با دستگیری محمدعلی ، وی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد اما در ادامه و با توجه به دلایل و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

متهم در اعتراف اولیه خود به کارآگاهان گفت: از حدود دو ماه پیش و به واسطه مصرف موادمخدر، با مقتوله آشنا شدم؛ طی این مدت ارتباط ما با یکدیگر بسیار زیاد شد به گونه‌ای که به واسطه مصرف شیشه، بیشتر اوقات را با یکدیگر سپری می‌کردیم تا این که پس از گذشت این مدت، تصمیم به ترک مصرف مواد گرفته و قصد داشتم تا ارتباط خود با مقتوله را نیز قطع کنم اما او به هیچ عنوان راضی به این کار نبود تا این که در روز جنایت با یکدیگر درگیر شدیم.

به گزارش ایسنا، متهم در ادامه اعترافات خود و در تشریح نحوه ارتکاب جنایت، به کارآگاهان گفت: در ساعت 17:30 روز 24 آذرماه به همراه مقتوله در ماشین نشسته بودیم و زمانی که درخواست خود برای قطع ارتباط خود با وی را مطرح کردم، ناگهان درگیری شدیدی میان ما ایجاد شد. در یک لحظه مجبور شدم تا با چوب‌دستی زیر صندلی راننده ضربه‌ای به سر مقتوله وارد کنم که همین ضربه باعث مرگ وی شد و در حالی که بسیار ترسیده بودم ابتدا دست و پای مقتوله را بسته و پس از قرار دادن جسد در ملحفه و پتو، جسد را به کوچه‌ای خلوت در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی منتقل و در پیاده رو رها کرده و به سرعت از محل متواری شدم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان