ramazan
ramazan

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان

 

در دنیای امروز، آقایان هم حق دارند به اندازه خانم‌ها درباره ظاهرشان وسواس داشته باشند و بكوشند هر روز از روز قبل، خوش‌پوش‌تر و خوش‌چهره‌تر باشند. دنیای مد آقایان هم به اندازه بخش زنانه این حوزه پرهیاهوست و طراحانی خوش‌سلیقه برای جذاب كردن این دنیا تلاش می‌كنند.

 

اگر خانم‌ها دوست دارند بدانند كه چه مدل مویی با فرم صورت آنها هماهنگی دارد، آقایان هم این علاقه‌مندی را دارند و دوست دارند با چهره‌ای برازنده‌ در جامعه حاضر شوند.  مردان حتی باید كمی جدی‌تر به این موضوع نگاه كنند و حواس‌شان باشد، مدل موی آنها با شغل و موقعیت اجتماعی‌شان سازگاری داشته باشد.

 

مد 2015

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

سال جاری را باید سال رونق موی كوتاه برای آقایان اعلام كرد. امسال موهای كوتاه در فصل گرم و سرد سال در میان آقایان بسیار رایج بوده اما نمی‌توان توقع داشت كه مدل موهای كوتاه برای همه آقایان با چهره‌های مختلف مناسب باشد. آقایان از نظر قد مو به سه دسته تقسیم می‌شوند: كوتاه، متوسط و بلند؛ البته باید توجه داشت تعریف موی بلند در آقایان با خانم‌ها متفاوت است.

 

مدیران و تاجران پرمشغله

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

موی كوتاه با قد یك تا سه سانتی‌متر بهترین انتخاب برای مدیران و صاحبان شركت‌هاست. مردانی كه در دنیای مدرن امروز با نام بیزینس‌من شناخته می‌شوند. این افراد اغلب با كمبود وقت و دغدغه زیاد مواجه هستند اما در عین حال باید به ظاهر خود توجه كنند و بدون ظاهری آراسته در هیچ جلسه‌ای حاضر نشوند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای این افراد موی كوتاه است؛ مویی كه در چند ثانیه، با كمی ور رفتن، فرمی خوب و خوشایند می‌گیرد. این مدل مو با ست‌های نیمه رسمی هماهنگی دارد. آقایان با موهای كوتاه در نگاه اول مردانی دقیق، شجاع و مرموز شناخته می‌شوند.

 

كمی تا قسمتی هنری

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

این هم نوعی موی كوتاه است با این تفاوت كه قسمت جلویی مو یعنی از فرق سر تا پیشانی، بلندتر است. مردانی كه در حوزه‌های مرتبط با رشته‌های هنری فعالیت می‌كنند به این مدل مو علاقه زیادی دارند. این مدل مو توانایی این را دارد كه در مدل‌های مختلف درست شود و درواقع دست آقایان را برای استایل و فرم متفاوت باز می‌گذارد؛ از فرمی در هم ریخته و اسپرت تا اتو كشیده و رسمی. این مدل مو در نیمه اول سال جاری محبوبیت زیادی داشت و در نمایش مد مردان هم زیاد دیده می‌شد. مردانی كه دوست دارند متفاوت به نظر برسند و از خودشان شخصیت پیچیده‌ای نشان بدهند، به این مدل مو علاقه دارند.

 

توصیه به مردان با حوصله

آرایشگران این مدل مو را با نام «رترو» می‌شناسند و در گروه موهای متوسط جای می‌گیرد. پاییز و زمستان امسال این مدل مو در میان آقایان رواج زیادی خواهد یافت اما نمی‌توان آن را مدلی تازه دانست.

 

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

تولد این مدل به دهه 5 میلادی و زمان چهره‌هایی چون الویس پریسلی برمی‌گردد که سال 2014 را باید سال بازگشت این مدل دانست. این مدل مو را به مردانی توصیه می‌كنیم كه قبل از خارج شدن از خانه وقت كافی برای آراسته كردن موهای خود دارند چون درست نشده این مدل مو، چندان جالب نیست. این مدل مو در نگاه اول شما را مردی متمول و با درآمد تثبیت‌شده نشان می‌دهد.

 

یك تغییر اساسی

اگر از چهره همیشگی خود خسته شدید و دنبال یك تغییر اساسی هستید، توصیه می‌كنیم چند وقتی از كوتاه كردن موهای خود صرف نظر و به این مدل فكر كنید. برای این مدل بهتر است نزد آرایشگری ماهر بروید چون برش خوب این مدل، نقش مهمی در خوش فرم و حالت بودن آن دارد. مدل موی بلند و خرد، شما را مردی با اعتمادبه‌نفس بالا نشان می‌دهد اما یادتان باشد برای مدیران شركت‌ها انتخاب خوبی به شمار نمی‌آید.

 

4 مدل موی پیشنهادی دنیای مد برای آقایان (عکس)

این مدل مو بیش از همه برازنده ستارگان سینماست اما مردان جوان اسپرت پوش که اغلب با لباس های اسپرت در برنامه های مختلف حاضر می شوند می توانند با این مدل مو تیپی متفاوت از خودشان بسازند. این مدل مو هم برای موهای مجعد و هم صاف مناسب است و در هر کدام فرم و مدلی متفاوت به خود می گیرد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان