چه میوه هایی میگرن را تحریک می کنند

چه میوه هایی میگرن را تحریک می کنند

انگور قرمز حاوی کالری بالا و سرشار از ویتامین C است همچنین دارای فیبر کم است طوری که می توان انگور قرمز را یک وعده غذایی دانست.

حساسیت و تحریک سردرد و میگرن توسط برخی غذاها ممکن است اتفاق بیفتد. مثلا گزارش رسیده است که فردی وقتی انگور قرمز مصرف می کند دچار سردرد می شود به نظر ماده ای محرک در انگور قرمز موجود است که باعث سردرد می شود ، تهران ۹۸ این موضوع را مورد بررسی قرا می دهد.

دکتر آلوارز می گوید انگور قرمز حاوی کالری بالا و سرشار از ویتامین C است همچنین دارای فیبر کم است طوری که می توان انگور قرمز را یک وعده غذایی دانست. اما انگور قرمز حاوی یک اسید آمینه طبیعی یه نام تیرامین است که از تجزیه پروتئین ها بدست می آید.

تیرامین می تواند باعث افزایش فشار خون افراد شود که این مساله عاملی است بر سردرد و تحریک میگرن. اگر شما از جمله افرادی هستید که به انگور قرمز حساس هستید پس بهتر است از خوردن غذاهای زیر اجتناب کنید:

– گوشت دودی

– پنیر مانده یا سالخورده  ( در برخی جوامع پنیر پس از کپک زدن مصرف میشود)

– کلم رنده شده

– سس سویا

– شراب قرمز

– آبجو خالص

تحقیقات نشان می دهد که تیرامین در انگور قرمز می تواند اثر منفی حتی بر روی داروهای افسردگی خاص مانند MAOI ها. افردای که از این مواد مصرف می کنند بهتر است موادی که دارای تیرامین است را از رژیم غذایی خود حذف کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان