ramazan
ramazan

حلقه نامزدی خفن و دیدنی لیدی گاگا

حلقه نامزدی خفن و دیدنی لیدی گاگا

حلقه نامزدی لیدی گاگا ؛ واقعا باید به «تیلور کینی» یک دستت درد نکنه حسابی گفت!

 

«لیدی گاگا»، خواننده محبوب، با «تیلور کینی»، هنرپیشه خوش تیپ سریال «خاطرات خون آشام»،  نامزد کرد و جزئیات مربوط به حلقه نامزدی بزرگ و قلبی شکلش را در صفحه رسمی اینستاگرام خود با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

 

حلقه نامزدی لیدی گاگا چند می ارزد؟

این هنرپیشه بیست و هشت ساله عکس پشت حلقه طراحی «لورن شوارتز» خود را در اینستاگرام گذاشته است. در پشت این حلقه حروف اول اسم این دو با یک قلب در میان آنها به صورت T<3 S نوشته شده اند. تیلور همیشه لیدی گاگا را با اسم واقعی اش، «استفانو گرمانوتا»، صدا می کند و به همین دلیل حروف T و S را روی این انگشتر می بینید.

 

لیدی گاگا زیر این عکس نوشته است: «قسمت مورد علاقه من در حلقه نامزدی ام بخشی است که تیلور و لورن حروف اول اسم هایمان را با الماس های سفید روی رکاب حلقه طراحی کرده اند. از اولین روز آشنایی او من را با اسم اصلی ام صدا می زد. من خیلی خوشحال هستم و نمی توانم لبخند نزنم»!

 

حلقه نامزدی لیدی گاگا چند می ارزد؟

قیمت این حلقه توسط متخصصان بین 400 تا 500 هزار دلار تخمین زده شده است. هر کس دیگری هم جای لیدی گاگا بود نمی توانست لبخند نزند! حتی «بریتنی اسپیرز» هم تحسین خود را نشان داده و با تعریف از این حلقه زیبا در توییتر برای لیدی گاگا و نامزدش آرزوی خوشبختی کرده است.

 

کینی و گاگا از سال 2011، زمانی که این هنرپیشه 33 ساله در یکی از موزیک ویدیوهای لیدی گاگا بازی کرد با هم آشنا شده اند و نامزدیشان را همراه با خانواده خود در رستوران خانودگی لیدی گاگا به نام «جوآن تراتوریا» در نیویورک جشن گرفته اند.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان