ramazan
ramazan

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

دیبا زاهدی دختری که تا کنون نمی دانست هشتگ چیست!! دختر جذابی كه می گوید مـن همين امروز در جريان كاربرد هشتگ قرار گرفتم… اقاي بابك اردلان صدا بردار نازنين مون بنده رو از اين جهل بيرون آوردن و موضوع هشتگ را برای من باز کرد!

 

بیوگرافی دیبا زاهدی

گرچه دیبا زاهدی تنها پنج سال می باشد کـه پا بـه عرصۀ بازیگری گذاشته اسـت. اما کارنامه کاری وی افتخار همکاری با ابراهیم حاتمی کیا را یدک میکشد، کـه هر بازیگری علاقمند بـه همکاری با این کارگردان نامی عرصه دفاع مقدس می‌باشد. در ادامه با بیوگرافی دیبا زاهدی و نحوه انتخابش برای فیلم سینمایی بادیگارد بیشتر آشنا خواهید شد.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی متولد تهران در تاریخ 7 آذر 1368 اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می باشد. دورۀ بازیگری خودرا نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان و هم چنین کلاس هاي استاد حمید سمندریان گذرانده اسـت.

اولین حضور او در سینما و هم چنین آغاز فعالیت هنری اش درسال 92 با بازی در فیلم سینمای پنج ستاره بـه کارگردانی مهشید افشار زاده بوده اسـت.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

مهمترین بازی او در فیلم سینمایی بادیگارد، بـه نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد. دیبا زاهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت برای مـن حضور در بادیگارد تجربه اي فراموش نشدنی اسـت چرا کـه با یک گروه حرفه اي کار کردم. از هم بازی شدن با پرویز پرستویی و کار با ابراهیم حاتمی کیا بسیار خوشحال هستم.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

عکس های اینستاگرامی دیبا زاهدی

با اینکه نقش مـن در بادیگارد کوتاه بودو محوریت قصه بیشتر حول نقش پرویز پرستویی میچرخید اما در رابطه با نقشم همواره بـه مـن مشاوره می‌داند ودر این مسیر بـه مـن کمک می‌کردند. بازیگر جوان بادیگارد در مورد همکاری مجدد با ابراهیم حاتمی کیا بیان داشت درصورت پیشنهاد از طرف ایشان بدون اینکه فیلمنامه را بخوانم در فیلم ایشان بازی خواهم کرد.

مصاحبه با دیبا زاهدی

زاهدی سال گذشته و پیرو انتخاب‌هاي خوبش در فیلم آزاد بـه قید شرط ساخته حسین شهابی یکیدیگر از فیلمسازان خوب سینما بازی کرد فیلمی کـه اینروزها در برخی سینماها روی پرده اسـت و بـه موضوع مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی مدت می‌پردازد. بهمین بهانه گپ و گفتی با زاهدی انجام داده‌ایم و از او درباره همکاری با شهابی، همبازی شدن با امیر جعفری و گزیده کاری‌اش پرسیدیم.

برای مـن جالب بود کـه تولد شـما و کارگردان فیلم، حسین شهابی دریک روز «منتهی با سال تولد متفاوت» اسـت! این موضوع را می دانستید؟

بله، هم تاریخ تولدم با آقای حسین شهابی دریک روز اسـت و هم با آقای حمید امجد.

احیانا پروسه فیلم برداری «آزاد بـه قید شرط» در آذر ماه و هم زمان با روز تولدتان نبود کـه گروه تولید، جشن تولد مشترکی برای شـما برگزار کند؟

نه، سال روز تولدم درسال قبل بین دو کار بودو فیلم برداری «آزاد بـه قید شرط» هم چند روز قبل از تولدم بـه پایان رسید. کمی از حضور دراین فیلم سینمایی و همکاری با حسین شهابی بگویید کـه فیلم‌هاي خوبی چون «روز روشن» را در کارنامه دارد.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

زندگی نامه دیبا زاهدی

«آزاد بـه قید شرط» کار خوبی بودو از حضور دراین فیلم و همکاری با آقای شهابی رضایت دارم؛ ضمن اینکه نقشی هم کـه دراین فیلم بازی کردم با کارهای قبلی‌ام متفاوت بود.

 

آقای شهابی پیش از این فیلم، بازی اي از شـما دیده بود؟

فکر کنم فیلم «پنج ستاره» را دیده بودند و بخاطر بازی در آن کار، مـن را برای بازی در – آزاد بـه قید شرط – انتخاب کردند. دراین فیلم نقش دختر امیر جعفری را بازی می کنید؛ همکاری و همبازی شدن با او چطور بود؟ آقای جعفری بازیگر خوبی هستند و کار کردن با ایشان تجربه لذتبخش و خوبی برای مـن بود.

پیش از این هم با چند بازیگر خوب و بزرگ در آثاری همبازی بودید و همکاری داشتید؛ پرویز پرستویی و مریلا زارعی در «بادیگارد» و شهاب حسینی در «پنج ستاره». نقش‌آفرینی مقابل این چهره‌هاي سرشناس چـه مزایا و احتمالا چـه سختی‌هایي دارد؟

بـه نظرم همکاری و همبازی شدن با این چهره‌ها سخت نیست، اتفاقا آسان‌تر هم اسـت. بـه لحاظ اینکه هر چقدر پارتنر و بازیگر مقابل در بازیگری قوی تر باشد، بازی مـن هم بهتر دیده می شود.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

تحصیلات دیبا زاهدی

مثل بازی پینگ پنگ میماند، هرچقدر بازیکن مقابل خوب بازی کند، بازی بازیکن دیگر هم دیده میشود. اما اگر بازیکن و بازیگر مقابل ضعیف باشد، این مساله باعث افت رقیب هم می شود.

 

پس معتقدید بازی مقابل این بازیگران باعث بیشتر دیده شدن شـما می شود؟

دیده شدن بیشتر کـه نه؛ بیشتر بحث تاثیرگذاری مطرح اسـت. هیچوقت دوست ندارم خودم رابه بازیگران بزرگ ضمیمه کنم و نمیخواهم فقط کنار انها دیده شوم. اعتقاد دارم بازیگر باید بـه‌ خاطر بازی خودش دیده شود و نه بـه‌خاطر حضور درکنار بازیگران بزرگ. اما وقتی بازی این بازیگران خوب، روان و حرفه‌اي اسـت، طبیعتا روی بازی مـن هم تاثیر میگذارد.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

سن دیبا زاهدی و تصاویر داغ از دیبا زاهدی

آزاد بـه قید شرط قصه اي تلخ را روایت می کند کـه نظیر آن در همه ی جوامع از‌جمله ایران کم نیست افرادی کـه بدلیل حضور در زندان، برچسبی همیشگی رابا خود حمل می کنند و جامعه آسان آن ها را نمی‌پذیرد. همسر و فرزندان چنین افرادی هم بـه تبع انها، زیر تیغ این نگاه مردم قرار می گیرند.

برای بازی در نقش دختر یک زندانی آزاد شده تحقیق و پژوهش هم کردید یا با افراد واقعی و مـا بـه ازای نقش خود مصاحبه داشتید؟

خود فیلمنامه دراین زمینه برای مـن کافی بودو همه ی آن چیزی کـه درباره نقش میخواستم در اختیار مـن قرار می‌داد، ضمن اینکه زمان پیش تولید مـا خیلی کوتاه بودو مـن فرصت چندانی برای تحقیق و جست‌و‌جو درباره این موضوع را نداشتم.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

اینستاگرام دیبا زاهدی همراه با تصاویر زیبا و آتلیه ای دیبا زاهدی

اما واقعا کم نیستند بچه‌هایي کـه پدر یا مادرشان برای مدتی طولانی در کنارشان نیستند؛ حالا یا زندان یا جاهای دیگر. اطلاع از زندگی و دیدن آدم‌هایي کـه این وضعیت را تجربه کرده‌اند، در ذهنم مانده بودو موقع بازی دراین فیلم از آن ها استفاده کردم.

با توجه بهمین کارنامه اندک بنظر میرسد بیشتر علاقه‌ مند حضور در فیلم‌ هاي متفاوت و هنری هستید تا سینمای تجاری و بدنه. درست اسـت؟

دقیقا همین‌طور اسـت، چون مردم و حتی اهالی سینما عموما کارهایی کـه مـا بازی می کنیم را میبینند، نه آن فیلم‌هایي کـه آن ها را رد می کنیم. اغلب نمیدانند چـه کارهایی پیشنهاد شد و مـا انها را بازی نکردیم. اگر مـن یکسال حضور کمرنگی داشته باشم، مردم فکر میکنند حتماً نقش بـه مـن پیشنهاد نمی شود و فید شده‌ام. منظورم فقط خودم نیست و این گمانه‌زنی درباره همه ی بازیگران وجوددارد.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

فیلم های دیبا زاهدی و سریال های این بازیگر خوش نقش

در صورتی کـه مـا بازیگران داریم انتخاب میکنیم و حاضر نیستیم بخاطر اینکه صرفا حضور داشته باشیم، سر هر کاری برویم. شاید مسیر یک بازیگری این باشد کـه در فیلم‌هاي تجاری بازی کند، اما اولویت مـن این اسـت کـه فیلم‌هایي کار کنم کـه برای سینما مفید باشد. نمی خواهم بگویم فیلم‌هایي کـه در تاریخ سینمای کشور ایران ثبت و ماندگار شود، اما دستکم سطح و کیفیت درستی داشته باشد.

اگر میخواستید بـه مسیر دیگری در بازیگری بروید احتمالا پرکارتر بودید.

بله، اگر میخواستم بـه مسیر دیگری بروم، خیلی پرکارتر بودم و شاید بیشتر هم دیده می شدم. مـن حتی قبل از فیلم پنج ستاره و سال 1391 پیشنهاد سریال داشتم، اما بازی در آنرا قبول نکردم. بـه هر حال همه ی چیز در بازیگری مـن چیده شده اسـت و مسیر مشخصی دارد و خیلی اتفاق فالشی نمی‌افتد

بازی در فیلم «اگزما» ساخته مهران مهدویان کـه اخیرا در گروه هنر و تجربه اکران شد هم طبق همین نگاه ودر راستای این مسیر اتفاق افتاد؟

بله، بازی دراین فیلم را هم با این دید انتخاب کردم کـه از فیلمنامه خوب و کار اول یک کارگردان حمایت کنم.

باتوجه بهمین گزیده کاری، از وضعیت و جایگاه فعلی تان در سینما رضایت دارید یا منتظر اتفاقات بهتری هستید؟

نمیگویم تا این جا همه ی چیز خیلی عالی بوده، اما طوری هم نبوده کـه ناراضی باشم. ضمن اینکه اتفاقات بهتر در سینما بستگی بـه شانس هم دارد.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

عکس های دیبا زاهدی و همسرش

شانس از این نظر کـه فیلمنامه‌هاي خوبی برای بازی پیشنهاد شود یا زمانی کـه پروژه خوبی پیشنهاد می شود، سر کار دیگری نباشیم. بحث این اسـت کـه این شانس و فرصت را داشته باشیم کـه در زمان و جای درست با آدم‌هاي درست کار کنیم.

 

برای بازی در تئاتر برنامه‌ اي ندارید؟

چرا کـه نه؟ چند پیشنهاد هم برای بازی در تئاتر داشتم، اما در آن حد ایده آلی نبود کـه دوست داشتم. مـن اصلا کار بازیگری‌ام را از چند اجرای تئاتر دانشجویی شروع کردم، اما خیلی زود بـه سینما آمدم و نشد کـه تئاتر را ادامه بدهم. حالا هم اگر کار تئاتری باشد کـه خودم دوست داشته باشم، آنرا جزو اولویت‌ها قرار می دهم.

 

رشته تحصیلی شـما معماری اسـت هیچوقت بـه فکر طراحی صحنه نیفتادید؟

موقع دوران دانشگاه، یکی دو بار کار طراحی صحنه برای دانشجویان تئاتر انجام دادم، اما همین حالا قصد اینکه روی آن تمرکز کنم را ندارم. البته بدم نمی آید.

 

با نگاه معماری هم فیلم‌هاي سینمایی را دنبال می کنید؟

بله، بویژه آن زمان کـه دانشجو بودم. البته فکر می کنم ارتباط اصلی سینما با معماری، طراحی صحنه نیست، بیشتر فضاسازی، طراحی دکوپاژ و حل میزانسن‌هاست. یک اتفاق مهم سریال «۸۷ متر» کـه اینروزها مشغول بازی در آن هستم، نخستین حضور تلویزیونی مـن اسـت.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

جدیدترین عکس های خفن دیبا زاهدی

تنها دلیل مـن برای حضور دراین سریال، کار با آقای کیانوش عیاری اسـت. بـه فرض محال اگر این سریال هیچوقت هم از تلویزیون پخش نشود، مـن بردم را در همکاری با ایشان کرده‌ام. بنظر مـن، خود همین همکاری یک اتفاق مهم اسـت.

و در ادامه صفحه اینستاگرام دیبا زاهدی

در خط پایان این بخش نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم دیبا زاهدی و فعالیت هاي مجازی او، پست هایي کـه بـه اشتراک می گذارد با خبر میشویم. همچنان با مجله تفریحی ناز وب همراه باشید.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: ممنون از همه ی دوستاني كه بـه يادم بودن

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: آدم ها جدا از عطری کـه، بـه خودشون می زنن عطر دیگه اي هم دارن کـه تاثیر گذارتره عطر نگاهشون، عطرحرفاشون، عطری کـه فقط و فقط مختصّ شخصیت اون هاست ودر هیچ مغازه ي عطر فروشی پیدا نمیشه…💖

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: اينكه مـن تـو ٤-٥ سالگي فيلم شمارو تـو سينما ديدم و همین حالا تـو فيلم تون بازي مي كنم خيلي حس عجيبيه … اين فيلمم تموم شد، مثل يه چشم بـه هم زدن گذشت مثل ٥ سالگيم تا هم اکنون كه انقدر سريع گذشت كه گاهي يادم ميره گذشته.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: و مـا همان‌ گونه در انتظاريم در انتظار ناجياني كه نخواهند امد و چشمانمان ساليان دراز اسـت كه بـه در خشک شده اسـت ..

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: عرض كنم كه مـن همين امروز در جريان كاربرد هشتگ قرار گرفتم… اقاي بابك اردلان صدا بردار نازنين مون بنده رو ازين جهل بيرون اوردن.

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: پاييز براي مـن پر از حال خوبه

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: @e_z__photography

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: بعضي وقت ها فقط معجزه اسـت كه ميتونه همه ی چيو درست كنه… يه چيزي مثل چوب فرشته سيندرلا…

 

بیوگرافی جدید دیبا زاهدی و همسرش/ بازیگر خوش چهره با تصاویر

 

دیبا زاهدی درباره این عکس نوشته: مرز بين حماقت و ساده بودن تنها يك خط اسـت… يک قدم عقب برويد ساده بودن، همراه بودن وصلح طلب بودن شـما حماقت خطاب مي شود.

 

سوژه های خفن و برگزیده بازیگران و چهره های معروف سینما 130

تصاویر داغ بازیگران و استوری هنرمندان مشهور (109)

بیوگرافی آناهیتا درگاهی همسر دوم اشکان خطیبی + گالری عکس

بیوگرافی بهاره رهنما و همسرانش + تصاویر

آزیتا لاچینی 3 همسر و 3 فرزندش را از دست داد | بیوگرافی عجیب آزیتا و همسرانش


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان