ramazan
ramazan

لاغری و کاهش وزن سریع با 5 نوشیدنی

لاغری و کاهش وزن سریع با 5 نوشیدنی

اگر بسیاری از راه های لاغری و کاهش وزن را تجربه کرده اید اینک در این بخش با مصرف این نوشیدنی ها به سرعت وزن کم کنید و به وزن ایده آل خود برسید.

 

 

نوشیدنی هایی که به کاهش وزن کمک می کنند

اگر تصمیم گرفته اید وزن بیشتری کم کنید، مطمئنا می دانید که باید ترکیبی از ورزش و برنامه غذایی سالم و متعادل و سرشار از مواد معدنی را با هم داشته باشید.

 

برخی از نوشیدنی ها  سرعت کاهش وزن و چربی سوزی را افزایش می دهند و بنابراین رژیم شما می تواند نسبت به حالت طبیعی تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

 
کاهش وزن با نوشیدنی های سم زدا

شما به راحتی می توانید این نوشیدنی ها را در خانه با میوه ها و سبزیجات و یا ترکیب اینها درست کنید. مرکبات به خاطر خاصیت سم زدایی شهرت دارند، بنابراین اگر می خواهید به پاک سازی سم هایی که ماه ها در بدن جمع شده کمک کنید از آب مرکبات استفاده کنید.

 

آب خوراکی های ریشه ای و دارای فیبر بالا مثل زنجبیل، هویج و سیب نیز بسیار توصیه می شود. این میوه ها همچنین به عملکرد صحیح سیستم گوارشی  کمک می کنند؛ لازم به گفتن نیست که غنی از آنتی اکسیدان هایی هستند که برای سلامت بدن لازم است.

 

همان طور که خودتان می دانید وجود آنتی اکسیدان ها برای بدن حیاتی است، چونکه از بدن شما در مقابل تاثیرات منفی رادیکال های آزاد که سلامتی را تخریب می کند محافظت می کند. در هفته یک بار یک لیوان بزرگ آب میوه های سم زدا بخورید تا این مشکلات را دور کنید! این آب میوه ها دو کاربرد مفید دارند:

 

یکی اینکه بدن را از مواد سمی، مواد شیمیایی و تمام مواد خطرناکی که درون امعا و احشا بدن انباشته می شود پاک می کند؛ و همچنین بهتان کمک می کند با سریع ترین روش و طبیعی ترین متد لاغر شوید.

 

و در آخر یک نکته دیگر کسانی که می خواهند در عین وزن کم کردن سالم نیز بمانند، همراه با این کارها در سال حداقل یک یا دو بار به جلسه های پزشکی سم زدایی بروند.

 

 

کاهش وزن با آب سبزیجات

آب سبزیجات از سوی دیگر می توانند در تلاش شما برای کاهش وزن در دراز مدت مفید واقع شوند و اما مناسب ترین نوع آن سبزیجات خانواده cruciferous می باشد.

 

اهمیتی ندارد که آنها را تنها استفاده کنید یا با میوه های دیگر ترکیب کنید؛ این سبزیجات (مثل کلم، کلم پیچ، بروکلی یا گل کلم) موثرترین اسلحه برای جنگ با چربی هاست و هیچ راهی بهتر از استفاده این سبزی ها برای دور ریختن مواد سمی بدن وجود ندارد.

 

یک فایده قابل توجه دیگر سبزیجات علاوه بر جنگیدن با رادیکال های آزاد و حفظ سلامتی بدن،  متعادل کردن میزان هورمون ها در بدن شما و جلوگیری از  مختل شدن کارکرد هورمون های بدن  است.

 

سبزیجات خانواده cruciferous غنی از مواد معدنی طبیعی مخصوص سبزیجات هستند و برای کم کردن چربی های کل بدن، کم شدن التهاب، و کنترل قند خون، برای متعادل نگه داشتن هورمون ها، بهتر کردن سوخت و ساز و نیز  دفع مسمومیت عمومی بدن ایده آل هستند.

 

 
کاهش وزن با چای سبز

چای سبز از صدها سال پیش به دلیل داشتن مزایای بی شمار شهرت داشته شده، که یکی از آنها کاهش وزن است، اگرچه چای سبز به تنهایی فقط کمک می کند مقدار کمی وزن کم کنید، اما در دراز مدت تاثیرات مضاعف و فوق العاده آن را مشاهده خواهید کرد.

 

اینکه وقت ندارید یا نمی توانید برنامه ورزشی منظم داشته باشید اهمیتی ندارد، نوشیدن یک فنجان چای سبز در طول روز تمام آنتی اکسیدان هایی که بدنتان بدان نیاز دارد را به شما می دهد و نیز با بهتر کردن سوخت و ساز با سرعتی بیشتر به چربی سوزی بدن کمک می کند.

 

این چای برای سوزاندن کالری های اضافی و نیز افزایش سطح انرژی و کم کردن اشتها ایده ال است. شما با نوشیدن چای سبز در طول روز اشتهای کمتری خواهید داشت و به مرور و به صورت طبیعی مقدار غذایی که می خورید کم می شود و به این روش وزن کم می کنید. چای سبز در بین ژاپنی ها خیلی مشهور است،  و گفته شده که به کاهش استرس و به آرامش رسیدن کمک می کند.

 

 
کاهش وزن با آب میوه های قره قات و گلابی

آب میوه ها خوشمزه هستند، راحت تهیه می شوند و غنی از مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی اند- در کنار اینها صدها نوع میوه مختلف وجود دارد که می توانید مصرف کنید  از آب گلابی و قره قات گرفته که دو تا از خوشمزه ترینشان هستند، مفیدترین و پرطرفدار ترین که حاوی مقدار زیادی ویتامین C نیز می باشند.

 

 

آب میوه های قره قات و گلابی نه تنها با بهبود سوخت و ساز به کاهش وزن کمک می کند (ماشین چربی سوزی طبیعی بدن شما)، بلکه میزان انرژی را بالا برده و تمام ویتامین های حیاتی و پروتئین هایی که بدن بسیار به انها نیاز دارد را به ما می دهد.

 

آب قره قات همچنین برای  جلوگیری از عفونت های متفاوت، مانند باکتری اکولای موثر است. گلابی نیز حاوی منیزیم، پتاسیم و فسفر است؛ البته لازم به گفتن نیست که غنی از ویتامین C و کلسیم نیز می باشد؛ که همه اینها نقش مهمی در محافظت از سلامت استخوان ها و قوی نگه داشتن بدن دارند.

 

 
کاهش وزن با قهوه سیاه

اگر قهوه سیاه را به اندازه متعادل مصرف کنیم، مزایای سلامتی زیادی دارد- این نوشیدنی نه تنها حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و ریسک ابتلا به انواع سرطان را کاهش می دهد، بلکه ریسک ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد.

 

در کنار اینها کافئین برای بهتر کردن سوخت و ساز بدن و نیز افزایش سوختن کالری ها فوق العاده است. اما حواستان باشد اگر می خواهید قهوه سیاه را به خاطر وزن کم کردن بنوشید باید بدون شیر یا شکر مصرف کنید، وگرنه خود این شیرین کننده ها باعث چاقی می شود!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان