ساخت ایکس باکس از طلای 24 عیار!!تصاویر

ساخت ایکس باکس از طلای 24 عیار!!تصاویر

این اولین باری نیست که محصولات محبوب دیجیتال در نسخه های زرکوب تولید می شوند. در سال ۲۰۱۱ نیز شاهد عرضه ایکس باکس ۳۶۰ از جنس طلا بودیم…

شاید قیمت ۴۹۹ دلاری ایکس باکس در خارج از کشور چندان زیاد نباشد. اما در داخل با احتساب هزینه های اضافی این رقم ممکن است از مرز یک و نیم میلیون تومان نیز گذر کند. اما در این شرایط هنوز هم شرکت هایی هستند که با تولید محصولات خاص به دنبال بازار محدود ولی پر سود هستند. یکی از این شرکت ها ، برند انگلیسی می باشد که به تازگی ایکس باکسی از جنس طلا معرفی کرده است ؛ آن هم طلای ۲۴ عیار!

ساخت ایکس باکس از طلای 24 عیار!!تصاویر

اگر قصد دارید شخصی را به شدت تحت تاثیر قرار دهید کافی است یکی از همین ایکس باکس ها خریداری کنید. قیمت آن حدود ۶۰۰۰ پوند است که حدود ۹۷۰۰ دلار می شود و معادل ریال آن که دیگر هیچ! البته تاکنون سخنی در رابطه با تعداد این محصول به میان نیامده است و ممکن است که در نسخه های محدود تولید شود. هم چنین اگر دسته کنسول و کینکت هم با کنسول متناسب باشند بسیار عالی می شود.

ساخت ایکس باکس از طلای 24 عیار!!تصاویر

این اولین باری نیست که محصولات محبوب دیجیتال در نسخه های زرکوب تولید می شوند. در سال ۲۰۱۱ نیز شاهد عرضه ایکس باکس ۳۶۰ از جنس طلا بودیم. هم چنین آیفون با بدنه طلا و الماس نیز یکی از محصولات محبوب لوکس به شمار می رود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان