ramazan
ramazan

روش‌های عجیب‌ تشخیص جنسیت جنین

روش‌های عجیب‌ تشخیص جنسیت جنین
همیشه تا خانمی باردار می شود بلافاصله نظرهای زیادی برای این که جنسیت فرزند را مشخص کند داده می شود ایده هایی که یک مادر را 9 ماه بیشتر در شک و انتظار قرار می دهد ایا واقعا این ایده های قدیمی صحیح است؟
 
طی تحقیقات به عمل آمده گاها بعضی از این موارد صحیح بوده اما هیچ سند علمی در مورد این گونه تشخیص های جنسیت وجود ندارد و شاید بیشتر این موارد پیش آمده اتفاقی بوده است و هیچ سندیت ندارد.
 
زنان قدیمی و مادرها و مادبزرگ‌ها هر کدام ایده های خود را برای تعیین جنسیت فرزند زنان باردار دارند. برخی می گویند اگر شکم زن گرد و جلو بود، فرزند پسر است و اگر در پهلوها پخش بود، فرزند دختر است. ما در این جا 12 مورد بسیار عجیب را برایتان انتخاب کرده ایم که در سراسر دنیا، مردم زیادی به آنها اعتقاد دارند. اما این روش ها به هیچ عنوان علمی نیستند. بیان آنها از طرف ما هم دلیلی برای تایید آنها نیست.

1.    تست کلم
در این تست، باید کلم قرمز را در آب بجوشانید و آب آن را با ادرار خود مخلوط کنید. (کار عجیب و مشمئز کننده ای است اما جواب می دهد). اگر آب صورتی شد، فرزند شما دختر است. اگر آب بنفش شد، کودکتان پسر است.

2.    تست جوش‌شیرین
یکی دیگر از روش های تشخیص جنسیت فرزند، استفاده از جوش‌شیرین است. باید ادرار خود را با جوش‌شیرین مخلوط کنید، اگر همانند نوشابه گازدار، صدای فش داد، فرزند شما پسر است. اما اگر گاز نکرد و صدا نداد، فرزندتان دختر است. البته خیلی هم به آن اعتماد نکنید زیرا به هیچ عنوان علمی نیست. اما در میان عوام رواج دارد.

3.    تست سیر
برخی از زنان قدیمی اعتقاد دارند اگر زن باردار سیر بخورد و بوی آن در عرق بدنش منعکس شود، فرزند پسر است. اگر هم عرقش بوی سیر ندهد، بچه دختر است.

4.    تست اکنه
تقریبا همه ما می دانیم  اکنه در دوران بارداری در اثر نوسانات هورمونی پدیدار می شود. اما برخی از مردم اعتقاد دارند زنان بارداری که اکنه می زنند، فرزند دختر در شکم خود دارند.

5.    تست کلید
چندین کلید را در یک جا بچینید و از خانم باردار بخواهید یکی از آنها را بردارد، اگر کلیدی که برداشت انتهای باریکی داشت، نوزاد دختر است. اگر هم کلیدی را برداشت که انتهای گردی داشت که فرزند پسر است.

6.    تست خط مو
این تست برای زنانی که برای نخستین بار است باردار می شوند، جواب نمی دهد. باید حتما قبلا یک بار زایمان داشته باشید. یک افسانه قدیمی آمریکایی بر این اصل استوار است که می گویند، خط موی پشت گردن فرزند شما می تواند جنسیت فرزندی که باردار هستید را تعیین کند. اگر خط مو راست باشد، فرزند دختر است و اگر در یک جا جمع شود، فرزند جنسیت مخالف فرزند کنونی شما خواهد داشت.

7.    زوج و فرد
مایان ها سن مادر و تاریخ بسته شدن نطفه و سال لقاح را با یکدیگر جمع می کنند. اگر عدد  به دست آمده زوج بود، فرزند دختر است. اگر  فرد بود، پسر است.

8.    تست ضربان قلب
اگر تعداد ضربان قلب کودک 140 بار در هر دقیقه یا بیشتر باشد، فرزند دختر است. اگر زیر 140 ضربه در دقیقه باشد، پسر است. البته این مساله به هیچ عنوان علمی نیست و خیلی خودتان را درگیر آن نکنید.

9.    حالت تهوع های صبحگاهی
گفته می شود زنان بارداری که دل‌به‌هم خوردگی های صبحگاهی آنها در سه ماه نخست مدام تکرار می شود، فرزندشان دختر است. البته این تهوع ها برای هر دو جنس دختر و پسر یکسان است اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند اگر تهوع ها زیاد و طولانی باشند، فرزند دختر خواهد بود.

10.    بالا یا پایین بودن شکم
اگر شکم زن باردار بالا باشد، فرزند دختر است و اگر پایین و افتاده باشد، پسر است.

11.    ویار
یک اعتقاد قدیمی هست که می گویند اگر زن باردار میل شدیدی برای خوردن غذاهای شور داشته باشد، فرزندش پسر است. اگر شیرینی جات دوست داشته باشد، فرزندش دختر است.

12.    تست انگشتر
برای تعیین جنسیت فرزند خود می توانید از حلقه طلا استفاده کنید. حلقه را به نخی بلند ببندید. آن را بالای شکم خود بگیرید، اگر حلقه در جهت عقب و جلو حرکت کرد، فرزند دختر است. اگر به صورت دایره ای در بالای شکم حرکت می کرد، فرزندتان پسر است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان