ramazan
ramazan

عشق تکان دهنده ی مادربزرگ به نوه خود! + (عکس)

عشق تکان دهنده ی مادربزرگ به نوه خود! + (عکس)
متأسفانه پدر فنگ وقتی خیلی کوچک بود او و مادرش را ترک کرد، مادرش نیز ازدواج مجدد کرد و او را نزد مادربزرگش تنها گذاشت.
هیچ چیز مثل عشق مادربزرگ ها به نوه هایشان نمی شود و این داستان دلگرم کننده درباره مادربزرگی از شهر ییبین در استان سیچوان چین است که هر روز نوه 14 ساله معلولش، فنگ می کیو، را به مدرسه می برد تا از درس هایش عقب نماند و همیشه هم سر موقع به کلاس می رسد. این مادربزرگ 66 ساله هر روز صبح نوه اش را روی کولش می گذارد و مسیر کوهستانی 4 کیلومتری تا مدرسه را پیاده می پیماید تا به مقصد برسد.

فنگ با نقص مادرزادی در کشکک زانو به دنیا آمده و پاهایش توان تحمل وزن او را ندارند، بنابراین او نمی تواند بیش از چند دقیقه سر پا بایستد، زیرا درد وحشتناکی به سراغش می آید، چه برسد به اینکه بخواهد مسیری 4 کیلومتری را تا مدرسه بپیماید. متأسفانه پدر فنگ وقتی خیلی کوچک بود او و مادرش را ترک کرد، مادرش نیز ازدواج مجدد کرد و او را نزد مادربزرگش تنها گذاشت.

 

عشق تکان دهنده ی مادربزرگ به نوه خود! + (عکس)

 

البته داستان غم انگیز فنگ پایان خوشی دارد. پس از آنکه رسانه ها در مورد این دو نفر خبرهایی منتشر کردند، مقامات و مسئولین محلی تصمیم گرفتند که مداخله کرده و به آنها کمک نمایند. حالا این خانواده به محلی نزدیک به مدرسه نقل مکان کرده اند و به فنگ ویلچر داده اند تا خودش به تنهایی بتواند هرجا دلش می خواهد برود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان