ramazan
ramazan

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

مجموعه : لباس زنانه
مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

گردآوری شیک ترین مدل مانتوهای پاییزی از برندی با نیم قرن سابقه

 

در روزهایی كه طراحان جوان با هم رقابت تنگاتنگی دارند، قمربانو امامی از نام‌های قدیمی این عرصه است كه همچنان محكم، استوار و قابل تقدیر در این حوزه فعالیت می‌كند. او دیپلم طراحی از «پاریس آكادمی» انگلیس را در كارنامه موفق خود ثبت كرده است. بانو امامی كه حضور در عرصه طراحی لباس را با لباس كودك آغاز كرد، بعد از كسب موفقیت‌های بسیار در این حوزه، سال‌هاست در حوزه طراحی لباس زنانه فعالیت می‌كند. قمربانو با برند بلینا حضوری 50 ساله در دنیای طراحی لباس‌های زنانه دارد.

این مانتو با دو تكه كار دست از پارچه کرپ در پایین و آستین ها از حالت سادگی خارج شده است. لبه كار سه ردیف دراپه دارد و حالت گشادی پایین آستین با سنگ‌دوزی‌های انجام شده، آن را به سمت مانتوهای رسمی می‌كشاند.

 

 

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

اگر تصمیم دارید در پاییز با دوستان‌تان به رستوران بروید، پیشنهاد ما به شما این مانتوی زرشكی با گل‌های طلایی است. رنگی كه نشاطی از نوع زمستانی را به همراه دارد. جنس پارچه این مانتو از كرپ جودون است كه باعث شده مانتو حالت لختی و ریزش‌ داشته باشد.

 

خرج‌كاری كه برای این مانتو استفاده شده، گل‌های طلایی با جنس چرم به همراه دو نوار ساتن مات طلایی و دكمه‌های طلایی است. این گل‌ها به صورت قرینه اپلیكه شده‌اند. كمر 5 سانتی‌متری به انتخاب مشتری و میزان تنگی و گشادی دلخواهش بستگی دارد. طراحی و برش‌های عمودی این نمونه شما را كشیده‌تر و كمرتان را باریك‌تر نشان می‌دهد.

 

 

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

به‌‌دلیل رنگ زرشكی مانتو، بهتر است یك روسری با رنگ تیره انتخاب كنید تا ظاهرتان خیلی هم یكنواخت نباشد. این روسری كه جنسش از ابریشم است و عرض زیادی دارد، مناسب انتخاب‌های كلاسیك است.

 

بهتر است برای این مانتو یك شلوار گشاد مشكی درنظر بگیرید اما اگر می‌خواهید آن را در مراسم نیمه‌رسمی بپوشید، یك شلوار مشكی تنگ همراهش كنید.

 

 هیچ كیفی مثل این كیف نمی‌تواند به تكمیل شدن استایل شما كمك كند. برای كامل‌شدن زیبایی ظاهرتان این كیف مشكی را هم به دست بگیرید. اگر دوست دارید رسمی‌تر باشید به یك كیف كلاسیك‌تر فكر كنید.

 

وجود رنگ در حاشیه‌های این مانتو باعث می‌شود مطمئن شوید بهترین رنگ كفش برای این مانتو مشکی و طلایی است چون مكمل‌های خوبی برای همدیگر هستند.

در این مانتو قبل از هرچیز پرهای مشكی و سفید با قرمز به چشم می‌آید؛ تركیبی كه روی مجلسی بودن این مانتو تاكید دارد. پارچه اصلی این مانتو شانتون گونی بافت است كه با طراحی متفاوت به شكل مانتو‌های مورد پسند ما ایرانی‌ها در آمده. در كنار این ویژگی‌ها باید به برش‌های این مانتو هم اشاره كرد كه اندام را كشیده‌تر نشان می‌دهد.

 

این مانتو نه‌تنها شما را چاق نشان نمی‌هد، بلكه چاقی‌های پایین تنه‌تان را هم می‌پوشاند. وجود پرهای روی شانه و كشیده شدن آنها به سمت پایین تمام دید تماشاگر را به خود جلب می‌کند.

 

 

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

این مانتو را با شلوار مشكی ست كنید؛ یك شلوار مشكی تنگ و فیت‌كات. با این انتخاب هم سلیقه خود را نشان می‌دهید، هم ست را از شلوغی خارج می‌كنید و حال و هوای ساده‌تری به آن می‌دهید؛ همچنین این شلوار شما را كشیده‌تر نشان می‌دهد.

 

مدل خاص مانتو همچنین پرهای روی شانه به قدری زیبا و پرجلوه است كه دیگر نیازی به رنگ دیگر در ست نیست. روسری مشكی انتخاب طراح است تا هارمونی لازم با مانتوی رسمی را داشته باشد. برای اینكه زیبایی مانتو زیر روسری پنهان نشود، روسری را دور گردن خود گره بزنید.

 

چنین ستی را باید با كفش پاشنه بلند سفید یا قرمز بپوشید اما برای متفاوت و خاص كردن ست‌تان بهتراست پاشنه كفش‌تان كمتر از 5 سانتی‌متر نباشد تا رسمی و شیك به نظر بیایید.

 

دست‌تان برای این انتخاب باز است و كیف‌های متنوع در مدل‌های مختلف با این ست هماهنگی دارد ولی ما به شما یك كیف كوچك مشكی را توصیه می‌كنیم. برای این مدل مانتو بهتر است كیفی انتخاب كنید كه آن را  روی شانه‌های‌تان نیندازید.

 

پارچه این مانتو از جنس ابریشم فارست است كه با فرم كتی دوخته شده و به زیبایی روی تن می‌نشیند. ویژگی اصلی این مانتو لطافت و ظرافت پارچه به‌كار رفته در آن است كه با تركیب 3 رنگ سفید، مشكی و قرمز شما را خاص و متفاوت می‌كند؛ طرح نتی كه با رنگ قرمز در جیب مانتو به كار رفته اپلیكه شده است.

 

مدل یقه این مانتو آمریكایی است كه با دوختی بی‌نقص، باعث شده در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشد و به كشیدگی اندام كمك كند. پارچه شاد و دیزاین خاص مانتو مناسب خانم‌های جوان و تین‌ایجر است تا در مناسب‌های رسمی و غیررسمی استفاده كنند.

 

یك شلوار مشكی فیت‌كات، نقطه قوت تیپ شماست؛ شما با انتخاب این رنگ، خوش‌پوشی خودتان را نشان می‌دهید؛  همچنین انتخاب این شلوار به شما كمك می‌كند تا بلندتر به نظر بیایید.

 

 

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

حالا وقت آن رسیده كه با كیف مشكی كوچك كمی تفاوت در تیپ‌تان ایجاد كنید. این مشكی كلاسیك با ست شما همخوانی دارد و باعث چشمگیر شدن ظاهرتان می‌شود.

 

به شما پیشنهاد می‌كنیم این ست را با كفش مشكی جلوبسته ست كنید. مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش پاشنه بلند است چون هم مناسب شلوار تنگ است و هم هویت كلاسیك دارد. انتخاب این كفش خوش‌سلیقگی شما را نشان می‌دهد و در عین حال شیك و خاص بودن تان شما را تكمیل می‌كند.

 

در مورد انتخاب روسری به هیچ عنوان سراغ   طرح‌های شلوغ نروید و انتخاب این روسری‌ها را فراموش كنید چون همین مورد ساده، ظاهر شما را شلوغ و در عین حال بی‌كلاس نشان می‌دهد. پس باید سراغ روسری‌های ساده و بدون طرح بروید تا خاص بودن مانتو به چشم بیاید.

 

 

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

مدل مانتوهای پاییزی با نوع جنس

 

 مطالب مرتبط

 

 

 



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان