ramazan
ramazan

18 + اثرات و فواید مایع منی بر زنان

18 + اثرات و فواید مایع منی بر زنان

18 + اثرات و فواید مایع منی بر زنان

 

ورود و مطالعه این بخش توسط افراد زیر 18 سال یا مجرد ممنوع می باشد. این بخش کاملا پزشکی می باشد.

 

محققان و پژوهشگران علوم بهداشتی همواره بر آن بوده اند تا کلیه عوامل موثر بر افسردگی را کشف وبا ارائه راهکارهای درمانی موثر آرامش و شادی رابه زندگی افراد بازگردانند.

 

تاثیر مایع منی بر زنان از انجایی که قرباینان افسردگی را بیشتر زنان تشکیل داده اند یکی از حوزه های پژوهشی در درمان افسردگی بررسی رابطه بین مایع انزال مرد و کیفیت حالات خلقی زنان در هنگام انجام رابطه قرار گرفته است.

 

به اعتقاد برخی از محققان زنانی که در هنگام انجام رابطه جنسی امکان دریافت مایع منی را در بدن خود بطور مستقیم و بدون کاندوم داشته اند کمتر علائم افسردگی از خود نشان داده اند لذا میتوان استنباط کرد جذب مایع منی در بدن زن پیامدهای مثبت روحی خلقی میتوانسته ایجاد کرده باشد.

 

منظور از  مایع منی توده آبکی شیری رنگی است که از غدد و بخش های ارگان جنسی ترشح و در هنگام انزال از مجرای ادار مرد خارج میگردد .

برخی ترکیبات مایع منی  شامل:

تستسترون ، استروژن ، پرولاکتین ، هورمونهای تحریک کننده فولیکول  و .. میباشند که بسیاری از انها قابل جذب در بدن زن هستند ( بنزیگر ۱۹۸۳ ) که  از میان آنها تستسترون و استروژن قابل جذب درواژن  زن هستند ( ریگ ، ۱۹۷۷) و گفته شده تستسترونی که در واژن ریخته میشود سریعتر از تستسترون بر سطح پوست جذب میگردد ( وستر ۱۹۸۰)  به منظور بررسی رابطه بین  مایع منی  و افسردگی ، تیم تحقیقاتی دانشگاه نیویورک در آلبانی  از ۲۹۳ دانشجوی دخترداوطلت دعوت به عمل اورد تا مورد آزمایش قرار گیرند .

 

از این جامعه آماری سوالاتی در مورد تعداد دفعات رابطه جنسی ، نوع رابطه ، استفاده یا عدم استفاده از کاندوم ، آخرین انجام رابطه جنسی ، پرسیده شده و متعاقباً تست افسردگی  ” بک ” از انها  به عمل امد.

نتایج تحقیق نشان داد دخترانی که برای انجام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کرده بودند بیشن از افرادی که بدون کاندوم مبادرت به سکس داشتند علائم افسردگی از خود نشاند میدادند

 

از سویی احتمال انجام رفتارهایی چون خود خودکشی نیز در دخترانی که سکس بدون کاندوم داشتند کمتر از دخترانی که با کاندوم سکس داشتند گزارش شده بود.

 

نتیجه دیگر این تحقیق نشان داد دخترانی که بدون کاندوم سکس داشتند بطور متوسط دو برابر دسته ای که از کاندوم برای سکس استفاده میکرند سکس می داشتند.

نظر ناظران این تحقیق بر این است که اگر چه شاید رابطه قطعی بین وجود مایع منی در واژن و بهره وری از پیامدهای شیمیایی آن در بدن جهت مقابله یا کاهش افسردگی نتوان تصور کرد و عوامل دیگری در کنار این عامل دست اندر کار یا مداخله گر میتوانند باشند لیکن  نتایج خود این تحقیق نیز قابل تامل میتواند باشد.

واضح است  که تنها علت کم بودن افسردگی در زنانی که سکس بدون کاندوم دارند الزاماً تاثیرات مایع منی در بدن انها شاید نباشد و سایر فاکتورهای مداخله گر در این راستا باید مورد بررسی قرار گیرند.

 

لذا تحقیقات بیشتری در ایندست در حال انجامند تا با امکان کنترل سایر عوامل مداخله گر، به قطعیت تاثیر مایع منی در بالابردن حالات خلقی زن بتوان ایمان آورد.

از سویی نباید خطرات انتقال بیماری های مقاربتی را در فرایند انجام رابطه جنسی بدون کاندوم از نظر دور داشت علی الخصوص درانجام روابط جنسی با شریک جدید که از سلامت زندگی جنسی  هنوز اطمینان حاصل نگردیده است.

 

انجام رابطه جنسی بدون کاندوم میتواند پیامدهای منفی بیش از نتایج مثبت ببار آورد. مضافاً به اینکه گفته شده حضور مایع انزال در واژن برای زنانی که زمینه سرطان رحم دارند تحریک زا و مشکل آفرین میتواند قلمداد گردد.

تاثیر منی در کاهش تهوع

اندر فوائد ورود مایع منی مرد در بدن زن بد نیست اشاره ای نیز بر خاصیت ” ضد تهوع گونه گی ” اسپرم برای  زنان حامله  داشته باشیم .
علت تهوع در زنان مقابله طبیعی بدن زن با شرایط بیگانه و  درهنگام وجود وحضور ماده خارجی و تصور عفونت از آن داشتن  است. 

لذا در هنگام بارداری به دلیل  ورود اسپرم به داخل بدن ،  حالت دفاعی در بدن شکل پذیرفته و باانجام عمل تهوع سعی در دفع یا رفع مینماید .

 

 برای برخی درمانگران این تصور بوجود امد که شاید بتوان این بار با اضافه کردن همانچیزی که بدن با آن به  مقابله پرداخته ، میزان  و سطح مقاومت بدن نسبت به انرا  بالا برده علائم تهوع را در این دسته از زنان کاهش داد.

 

بنابر این ، این دسته از محققین پیشنهاد کرده اند که با انجام سکس دهانی و وارد کردن اسپرم مرد به بدن شاید بتوان به این امر فائق آمد.

نکته قابل ذکر اینکه هر اسپرمی کارکرد مشابه در بدن زن حامله ایفا نمیکند و حتماً بایستی اسپرمی مردی وارد بدن زن گردد که زن از او حامله بوده و مشابهت اسپرمی مهیا باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان