ramazan
ramazan

مژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکس

مجموعه : جالب ترین ها
مژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکس

مژده جمال زاده زیباترین زن جهان در سال جدید

 

گالری عکس، بیوگرافی و فعالیت های معروف ترین زن زیبای افغان در جهان مژده جمال زاده را در این بخش از وب سایت تفریحی نازوب دنبال کنید.

 

عکس های زیباترین دختر جهان بخاطر فرم لبهایش

عکسهای جدید زیباترین دختر باربی با 200 عمل زیبایی

زیباترین دختر و باربی واقعی جهان شناخته شد (تصاویر)

زیباترین زنان ایران و جهان در طول تاریخ با معیارهای زیبایی

زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

 

 

مژده جمال زاده یکی از خوانندگان و مدلهای معروف فارسی زبان می باشد با اینکه فارسی صحبت می کند اما ایرانی نیست و ملیت کاملا افغانی دارد .

 

مژده جمال زاده که بیشتر با اسم مژده معروف شده است به عنوان یکی از 30 زن زیبای جهان در سال 2017 از طرف مجله Buzznet انتخاب شد .

 

بیوگرافی مژده جمال زاده

مژده در سنین کودکی به واسطه شغل پدریش به کشور کانادا مهاجرت می کند از همان دوران کودکی علاقه خود را به موسیقی و خوانندگی نشان داد .

 

 

علی رغم اینکه تحصیلاتش را در زمینه هنر ادامه نداد (فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری می باشد) اما فعالیتهای هنری خود را به صورت حرفه ای پیگیری می کرد تا اینکه از سال 2007 با انتشار آهنگهای رسمی خود وارد عرصه خوانندگی شد .

 

 

مژده با انتشار آهنگ دختر افغان خیلی سریع بین مردم فارسی زبان برای خود اسم و رسم دست و پا کرد . آهنگ دختر افغان به حدی معروف شد که در سال 2010 توسط باراک اوباما به عنوان اولین خواننده فارسی زبان از وی دعوت به عمل آمد . کاخ سفید برای نخستین بار با دعوت خواننده فارسی زبان با آهنگ دختر افغان طنین انداز شد .

 

مدلینگ

مژده علاوه بر اینکه یک خواننده موفقی در زمینه موسیقی و هنر می باشد . به واسطه چهره بسیار زیبا و اندام مناسب به عنوان یکی از مدلهای معروف آمریکایی شناخته می شود . مژده با بسیاری از مجله های مدل و مدلینگ معتبر جهانی فعالیت کرده است از جمله این مجله های میتوان به فشن ویک , کازموپالیتن اشاره کرد .

 

مجری گری

مجری گری از دیگر فعالیتهای هنری مژده به حساب می آید ایشان به واسطه تسلط به دنیای موسیقی یکی از برنامه های پرطرفدار تلوزیونی را در شبکه یک افغان با نام مژده اجرا می کند . در این برنامه پرمخاطب از هنرمندان و خوانندگان سرشناس افغانی دعوت شده و توسط مجری زیبا به چالش کشیده می شوند .

 

زیباترین زن سال 2017

مجله معتبر Buzznet همه ساله 30 خانم از زیباترین زنان جهان را باتوجه به جذابیت چهره , اندام و همچنین فعالیتهای هنری , تعداد جوایز کسب کرده و … از طریق نظر سنجی انتخاب می کند . تمام زنان انتخاب شده در زمینه هنر فعالیت دارند از مجری گرفته تا خواننده و بازیگر فرق نمی کند هرکسی که در حیطه هنر فعالیت می کند .

 

 

در این لیست 30 نفره نام نیکی کریمی و ترانه علیدوستی به عنوان زیباترین زنان سال 2017 انتخاب شده است .

 

مژده جمال زاده در لیست 2017 رتبه 30 جهانی را به واسطه چهره بسیار زیبای خود کسب کرد .

در این لیست 30 نفره ترانه علیدوستی بازیگر خوش نام ایرانی رتبه 28 و نیکی کریمی بازیگر جذاب و پیشکسوت ایرانی الارقم سن بالای 40 سال خود رتبه 14 جهانی را کسب کرد .

 

عکسهای مژده جمال زاده

در ادامه سایت تفریحی نازوب عکسهای جدید مژده جمال زاده را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده است . با ما همراه باشید.

 

مژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکس مژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکس

مژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکسمژده جمال زاده زیباترین زن جهان سال 2017 + گالری عکس

 

گالری عکس، بیوگرافی و فعالیت های معروف ترین زن زیبای افغان در جهان مژده جمال زاده



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان