فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 27 آبان 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 27 آبان 94

عزیزم، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم و شکفتن زیبایت را در  روز تولدت تبریک میگویم

 

 فال روز متولدین فروردین:

اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

 

************************************

فال روز متولدین خرداد:

این شما هستید که باید با نتایج تصمیماتتان مواجه شوید و کنار بیایید، چرا مدام از دیگران نظر می خواهید و می پرسید چکار باید بکنید؟ خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید، این کار همه چیز را عوض خواهد کرد. فرزندانتان و یا بچه هایی که تحت نظارت شما هستند به کمک شما نیاز دارند و ممکن است حالشان خوب نباشد. این فقط به معنی حال فیزیکی نیست، بلکه این ناخوشی می تواند از لحاظ روحی، روانی یا احساسی نیز باشد. برای کمک کردن به آنها باید مهارت های لازم مدیریتی را داشته باشید و احساساتی نیز نشوید. اگر به کارهایتان به اندازه کافی توجه نکنید خیلی طبیعی است که مرتب خطا کنید. امروز باید حواستان را روی کارتان متمرکز کنید. برای امشب یک برنامه تفریحی همراه با عشقتان بچینید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

اگر روم ز پی اش فتنه ها برانگیزد***ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد

و گر به رهگذری یک دم از وفاداری***چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر: همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. خیلی هم تلاش نکن و آنچه برایت مقدر ضده به تو می رسد بی خود خود را به زمین و زمان نزن. کمی تامل کن. صبر داشته باش. دلت را قوی کن تا بتوانی فراز و نشیب زندگی را طی کنی. هر چند که زندگی تو را به بازی گرفته است. تسلیم خداوند باش نه دل خود.

 

************************************

فال روز متولدین تیر:

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی هایی که تصادفی به وجود می آیند راحتتر برخورد می کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر:  هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

 

************************************

 فال روز متولدین مرداد:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

تعبیر:به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برکت

 

************************************

فال روز متولدین شهریور:

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته اید از بین می رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می توانید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد***شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن***گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.

 

************************************

فال روز متولدین مهر:

شاگر احساس می کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید، ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می توانند انجام دهند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سحرگاهان که مخمور شبانه***گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می***ز شهر هستیش کردم روانه

تعبیر: نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دلتان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

 

************************************

فال روز متولدین آبان:

پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

************************************

فال روز متولدین آذر:

شما بیماری خفیفی را پشت سر گذاشته اید، به همین دلیل تصمیم دارید به سلامت خود اهیمت بیشتری دهید. امروز پر از انرژی خواهید بود طوری که شاید برای ثبت نام در باشگاه اقدام کنید. اما زیاده روی نکنید. شاید بهتر باشد به دکوراسیون خانه خود هم تنوعی دهید. این کار بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. فقط قبل از اقدام به هر کاری، خوب راجع به آن فکر کنید تا منجر به پشیمانی نشود. امروز آنچه را که لایق اش هستید به دست خواهید آورد و تمام تلاش هایتان نتیجه خواهد داد. شما به توانایی های خود افتخار خواهید کرد. امروز فرصت آن است که احساسات خود را با محبوب تان شریک کنید، بنابراین از همین حالا قرار ملاقاتی با او بگذارید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.

 

************************************

فال روز متولدین دی:

یک صدا به شما می گوید که به دنبال آن چیزی که می خواهید بروید، ولی صدای دیگری می گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود، شما هنوز نمی دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد، به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید، صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می بینید که انتخاب های دیگری هم برایتان پیش می آید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری

گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری

تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی.

 

************************************

فال روز متولدین بهمن:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی ارادگی تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

 

************************************

فال روز متولدین اسفند:

برخی از مکالماتی که امروز خواهید داشت حقایق جالبی را روشن خواهد کرد. درست است که کار گروهی همیشه نتایج بهتری به همراه دارد، اما امروز در کارهایی که با همراهی دیگران انجام می دهید ممکن است اختلاف نظر و مشکلات پیش پا افتاده ای به وجود بیاید، به این چیزها اهمیت ندهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. میل به قرار گذاشتن با عشقتان و حضور پیدا کردن به بهترین شکل ممکن امروز شما را به تکاپو خواهد انداخت و رفت و آمدهای زیادی خواهید داشت. باید حمام کنید، بهترین لباس هایتان را آماده کنید، شاید لازم باشد بعضی چیزها را بخرید و یا حتی به آرایشگاه بروید. این می تواند فکر بسیار خوبی باشد و حال و هوای شما را حسابی عوض کند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان