فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم، بهترین بهانه زندگیم، یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش …

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز ممکن است مسئولیتی به عهده تان گذاشته شود که به نظرتان مانند خالی کردن آب دریا با قاشق بیاید، اما با کمک گرفتن از دیگران نه تنها خواهید توانست آن را به انجام برسانید، بلکه نتایجی فوق العاده نیز به دست خواهید آورد. از لحاظ جسمی خودتان را سرشار از قدرت و توانایی و قادر به جابجا کردن کوهها احساس می کنید. کتانی هایتان را بپوشید و به تمرین بروید. ممکن است عشق زیادی که به همسرتان دارید باعث شده باشد زیادی به او بچسبید و او را تحت فشار قرار بدهید. این جمله را یادتان باشد: اگر کسی را دوست دارید او را رها کنید، اگر بازگشت یعنی مال شما بوده است وگرنه هیچ گاه مال شما نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم***چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست***در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد***صد لطف چشم داشتم و یک نظر نکرد

سیل سرشک ما ز دلش کین به درنبرد***در سنگ خاره قطره باران اثر نکرد

تعبیر:  امیدوار باش. ناامیدی علامت نرسیدن است. بالاخره یکی از نیات تو مورد قبول خداوند واقع می شود. با این غصه ا که می خوری خود را بیمار کرده ای اطرافیان تو هم از غصه ی تو غصه می خورند خوددار باش و امیدوار.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

امروز در ارتباط های خود همانند یک ستاره خواهید درخشید. کائنات شما را در مسیر موفقیت قرار داده و از امروز تا سه هفته دیگر، با شتاب زیاد پله های ترقی را طی خواهید کرد. این ترقی در هر دو حوزه زندگی فردی و شغلتان خواهد بود. این فرصت ها بسیار نایاب هستند. به هیچ عنوان با افکار منفی یا ترس از موانع، فرصت سوزی نکنید. همه مسایل، حتی مسایل عاطفی را با نیروی عقل بسنجید و مزایا و معایب آنها را در بیاورید. باید صبور باشید و به طور ناگهانی، تصمیم گیری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد***هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم***یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر: نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

امروز هیچ یک از افرادی که دور و بر شما هستند ناراحت نخواهند بود، چرا که شما نقش فرد خوشحال کننده آنها را ایفا خواهید کرد. پس اگر هر یک از دوستان و آشنایانتان را ناراحت دیدید با انرژی مثبت خود او را شاد کنید. زمانی که خودتان ذهنیت مثبتی نسبت به مسائل داشته باشید، کمک کردن به دیگران نیز برایتان راحت خواهد بود. علاوه بر این خوشحال کردن دیگران باعث شادی خودتان نیز خواهد شد. امروز برای شما روزی بسیار خوب برای امضای یک قرارداد و یا مذاکره در مورد تجارت می تواند باشد. امروز تا جایی که می توانید در فضاهای اجتماعی باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید و به راحتی از ارتباطاتتان بهره ببرید. امروز برای مجرد ها روز بسیار خوبی برای یافتن عشق زندگیشان خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

امروز ممکن است چنان سرگرم روابط اجتماعی تان شوید که از انجام امور مهم بازبمانید. اما کمی که از روز بگذرد، متوجه خواهید شد که وقت تلف کردن پای صحبت های تلفنی به نفع تان نیست. البته به کمی زمان احتیاج دارید که تنهایی بنشینید و فکر کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. گاهی وقت ها شیطنت های این چنین به زندگی معنا می بخشند، پس نترسید و به ندای قلب تان گوش کنید و ببینید واقعاً چه چیزی از زندگی می خواهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند

ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند

تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

خوش بینی و مثبت نگری این مزیت را دارد تا شما را به مراحل بالاتری برساند. وقتی می توانید بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشید شانس های بسیاری هم برایتان ایجاد خواهد شد. امروز از نظر فکری و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید. امروز با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید و دور هم جمع بشوید. امروز می توانید با صدای بلند بخندید و از همه لحظه های خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم***بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد***به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر: یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیغه می باشد ولی بسیار مهربا و وفادار است. به او اعتماد کنید او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت نماید. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هر چند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید.

 

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 6 بهمن 94

 

فال روز متولدین اسفند:

آخرین باری که کمی تفریح داشته اید کی بوده است؟ حالا که یک هفته با فشار احساسی را پشت سر گذاشته اید، وقت آن رسیده است که احساس آرامش کنید. بر انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند تمرکز کنید، فیلم ببینید، به خرید و یا پیاده روی بروید. روحیه و انرژی خودتان را بالا ببرید و با لبخند به استقبال این هفته بروید. زمان آن رسیده است که برای آینده خود یک پایه ریزی محکم و اساسی کنید، شما در بازه زمانی حساسی به سر می برید و باید خیلی منطقی راجع به آینده و موفقیت خود فکر کنید. به درگیری های مسخره ای که بین خودتان و همسرتان پیش می آید بخندید و روز خود را خراب نکنید. مجردها بهتر است امروز به دنبال شریک زندگی خود نگردند، شاید فردا روز بهتری باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.

 

 

مطالب مرتبط


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان