فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم
نگاهش زیباتر از خورشید / دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب
و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی تولدت مبارک …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

آفرین! شما توفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز عینک خوش بینی به چشم هایتان زده اید و آسمان آفتابی را می بینید اما ابرهای سیاهی که نزدیک می شوند را نادیده می گیرید. بهتر است به کسانی که به شما وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما توانایی برآورده سازی این وعده ها را در آنها نمی بینید اعتماد نکنید. انرژیتان را برای چیزی که از نتیجه اش مطمئن نیستید حرام نکنید و خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و بی بازده نکنید. عشق رویاهای شما کیست؟ از او فرار نکنید. راجع به آنچه که در ذهنتان می گذرد با او حرف بزنید، امروز فرصت مناسبی برای فرصت های سازنده است. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز فرصتی مناسب برای بیان خواسته هایتان و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین خرداد:

ابهام و غباری که همه امروز را فراگرفته باعث می شود در کارهای خود دچار تردید بشوید. اما این تردید موجب وحشت شما نشود و به واسطه آن با اطرافیان بدرفتاری نداشته باشید. اگر چیزی باب میل شما پیش نمی رود، این را به خاطر داشته باشید باید صبور باشید. به خود استراحت دهید تا باتری وجودتان دوباره شارژ شود. همیشه فاصله خود با اطرافیان را حفظ کنید و به یاد داشته باشید بیش از حد به کسی نزدیک یا از کسی دور نشوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود***که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست***به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تعبیر: خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.امروز از انرژی جسمانی چندانی برخوردار نیستید، به همین دلیل ممکن است بی انگیزه به نظر برسید. بهترین راهکار این است که همه چیز را آسان بگیرید تا انرژی از دست رفته را مجدداً بازیابید. ممکن است وظیفه ی مهمی را به عهده بگیرید، اما اگر پیشرفتی در کارتان حاصل نشد ناراحت نشوید، نیروی حیاتی شما برای تحقق اهداف تان به زودی بازخواهد گشت. به شما توصیه می شود که در این مدت به فکرتان استراحت دهید تا برای فرصت های پیش رو آمادگی لازم را کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر:  او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

آیا تصور می کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست! اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی های بسیار خوبی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کارهایی را انجام دهید که به شما شادی و لذت می دهند. یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هر چه به انتهای روز نزدیک می شوید، بهتر نیز می شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشقتان بهره بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد***خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست***که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تعبیر: در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می رساند. اگر می واهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر: فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

شما معمولا ترجیح می دهید به جای اینکه احساسات خود را با همه در میان بگذرانید آنها را برای خودتان نگه دارید. اما امروز دلتان می خواهد یکی را پیدا کرده و خشم خود را بر سر او تخلیه کنید، اما خودتان نیز دلیل اصلی این ناراحتی را نمی دانید. پس بهتر است این کار را نکنید، چون اگر انتظار عذرخواهی از کسی دارید آن را دریافت نخواهید کرد. بهتر است با ملایمت رفتار کنید و با اطرافیان بر سر مسائل به توافق برسید. احساس نمی کنید در زندگی عاطفیتان قرار است اتفاق های تازه ای بیفتند؟ به غریزه خود اعتماد کنید و او شما را در زمان مناسب، به جای مناسب و به کنار شخص مناسب خواهد برد. به احساس خود اعتماد کنید و جلوی خودتان را نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. دوباره رابطه خود را عمیق کنید. در چند هفته اخیر شما اطلاعات نادرست زیادی در مورد چیزی که برایتان مهم است و در محل کارتان حیاتی است، دریافت کردید. امروز حقیقت روشن می شود و می توانید بطور سازنده ای کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی که یک تمایل پایان می یابد تمایل دیگری باز شروع می شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می رسید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

فال روز متولدین دی:

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای تان پیش می آید با مقاوت بیشتری می ایستید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

 

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین بهمن:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه تان شما را نصیحت می کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

 

فال روزانه Daily Omen جمعه 9 بهمن 94

 

فال روز متولدین اسفند:

در این روزها به اطراف و موقعیت هایی که برایتان پیش می آید با نگاه بی تفاوتی می نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس ها، یا موقعیت هایی که روزها یا حتی سال ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می کنیم فعالیت های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم***همچنان چشم گشاد از کرمش می دارم

به طرب حمل مکن سرخی رویم که چو جام***خون دل عکس برون می دهد از رخسارم

تعبیر: چیزی را پنهان نکنید از رخسار گلگونتان همه پی به راز درونتان برده اند. فریب خورده اید با سخنان زیبا و شیرین شما را سحر کرده اند و اجازه فکر کردن را به شما نمی دهند. از خدا بخواهید عنایت او همیشه شامل حالتان بوده است.

 

مطالب مرتبط


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان