ramazan
ramazan

گدای عجیبی که خشم مردم جهان را برانگیخت! عکس

گدای عجیبی که خشم مردم جهان را برانگیخت! عکس

عکس و فیلم لو رفته از یک گدای میلیونر خشم مردم جهان به ویژه مردم انگلستان را برانگیخت !!

 

 

انتشار ویدئویی از سوار شدن یک گدای انگلیسی به خودروی گرانقیمت ، شهروندانی را که به او کمک می کردند عصبانی کرده است.

 

به گزارش ناز وب به نقل از روزنامه انگلیسی که در این باره نوشته است: کاربران شبکه های اجتماعی در انگلیس در سطح گسترده ای ویدئویی از” ماتئو برینتون” گدای انگلیسی منتشر کردند که او را هنگام سوار شدن به خودرو 77 هزار دلاری آئودی نشان می دهد.

 

 

گدای عجیبی که خشم مردم جهان را برانگیخت! عکس

 

انتشار ویدئو از ماتئو که از سال ها پیش در خیابان های شهر کورنوال Cornwall برای گرفتن پول و غذا به سمت مردم دست دراز می کرد، خشم و تعجب بسیاری از مردم را که دراین سال ها به وی کمک کردند، برانگیخته است زیرا هیچکس گمان نمی کرد که به گدایی کمک می کند که صاحب چنین ماشین فاخری شده است و حتی به همراه دوستش محلی برای سکونت و زندگی داشته باشد.

 

ماتئو گفته است که این ماشین را از مادر بزرگش به ارث برده؛ اما بعد از انتشار ویدئو، خودرو به سرقت رفته است و از سوی خیلی ها به مرگ تهدید شده و جانش به خطر افتاده است.

 

صدها نفر درباره این ویدئو که در پایگاه شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده است، نظر داده اند.

 

بسیاری از کاربران فریب خورده، از این که سال ها به فردی کمک کرده اند که صاحب خانه و خودرو گران قیمت بوده خشم خود را ابراز کرده اند.

 

پس از انتشار ویدئو، ماتئو دیگر هیچ کمکی از طرف مردم دریافت نکرد و با وجود اینکه صفحه ای در اینترنت ندارد، از طریق پلیس با خبر شد که توسط کاربران شبکه های اجتماعی به قتل تهدید شده، از سوی برخی ها به شدت مورد حمله قرار گرفته و حتی برخی خواستار بیرون راندن وی از شهر شده اند.

 

مطالب مرتبط و خواندنی

عکس های داغ حمام بردن گدای میلیونر در بوشهر !

دستگیری یک گدای میلیونر در کیش (عکس)

افشای راز باورنکردنی گدای میلیاردر با 3 همسر!!

مرد میلیونر ایرانی تیم لیگ برتری انگلیس را خرید (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان