فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش***به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

نگویمت که همه ساله می پرستی کن***سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش

تعبیر: تو کار خیرات را انجام بده و ار بنده ی خدا تمنای جواب نداشته باش خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن دشمن شکست می خورد و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

 

مطالب مرتبط؛ لطفا برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید

 

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می روند و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می روند و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای آغاز کنید. ارتباط هایی که هیچ سودی برای شما ندارند را به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می خسبد و همخانه کیست

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

همکاری کردن با دیگران در جهت به دست آوردن اهداف مشترکی که دارید علاوه بر هدفتان، شما را به یکدیگر نیز نزدیکتر خواهد کرد. با شراکت و کار گروهی می توانید نتایجی بسیار بهتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید. امروز حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون ین که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید. بالاخره شجاعت گفتن آنچه مدت ها می خواسته اید به کسی که دوست دارید بگویید را پیدا خواهید کرد. ممکن است یک ملاقات هیجان انگیز و پر شور در جهت پیشبرد رابطه عاطفیتان داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم***محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش***این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تعبیر: هنز در اول داهید. عجله نکنید. به مرحله ی بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دلتان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دینتان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین تیر:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند***گفتا به چشم هر چه تو گویی چنان کنند

گفتم خراج مصر طلب می کند لبت***گفتا در این معامله کمتر زیان کنند

تعبیر:  اراده ای بسیار قوی و راسخ داری که هر چه بخواهی به دست می آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل ها را شاد کن. با خدا باش و قرآن بخوان تا غم ها از دلت پاک شود و راه دین را پیدا کنی تا با سرعت هر چه تمام تر به قله ی موفقیت صعود نمایی که در هفت آسمان همه تو را دعا کنند

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

هنگامی که هنوز بزرگ نشده بودید، چه چیزهایی دوست داشتید؟ می خواستید چه کار شوید؟ امروز سعی کنید رویاهای کودکانه خود را به یاد بیاورید و ببینید آیا توان اجرایی کردن آنها را دارید؟ البته از دنیای واقعی فاصله نگیرید و همین جای روی زمین باشید. سعی کنید بیشتر به قلب و خواسته های درونی خود مراجعه کنید. امروز شاید خیلی حس عاشقانه نداشته باشید. بیشتر ترجیح می دهید در گوشه آرامش به کارهای خود برسید. یا تمرکز خود را روی بیزینس و کارتان بگذارید. هر طور راحت هستید رفتار کنید و نگران چیزی نباشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری***یاران صلای عشق است گر می کنید کاری

چشم فلک نبیند زین طرفه تر جوانی***در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری

تعبیر: حال وقت نشستن نیست باید کاری کنید تا توان جوانی دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هر چند که این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پائین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می گردد به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید. اجازه ندهید کسی با حرف زدن شما را به انجام کاری کند که ممکن است بعدا از آن پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید. وقت آن رسیده است که خاطرات عشق قدیمیتان را کنار بگذارید و به دنبال شریک زندگیتان بگردید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند***آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی***باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

فال روز متولدین آبان:

امروز باید تفکرات عمیق داشته باشید. به ارتباط های اجتماعی و زندگی عاطفی خود توجه بیشتری نشان دهید. آهسته تر گام بردارید. در مسیر کارهای همیشگی خود، کمی توقف و از دور به خود و وضعیت کنونی خود نگاه کنید. امروز فرصت خوبی است تا برای انقلاب درونی و عاطفی برنامه ریزی کنید. به این توجه داشته باشید شریک عاطفی شما همانند آینه رفتاری شما است. یعنی نه تنها به خوبی ایرادهایتان را نشان می دهد، بلکه همانند خودتان هم رفتار می کند. یعنی اگر خوبی کنید، خوبی خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

آیا از پاساژگردی و تماشای ویترین مغازه ها لذت می برید؟ امروز می توانید همین کار را انجام دهید. با دوستان خود قرار بگذارید و با هم به مراکز خرید مورد علاقه تان بروید تا علاوه بر تفریح، شاید بتوانید وسایل موردنیازتان را نیز بخرید. البته امروز فرصت های مالی خیلی خوبی هم خواهید داشت که می توانید برای خریدهای لوکس از آن بهره بگیرید. مثلا وسایل خانه خود را عوض کنید. یا لباس های موردعلاقه تان را خریداری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم***که من نسیم حیات از پیاله می جویم

عبوس زهد به وجه خمار ننشیند***مرید خرقه دردی کشان خوش خویم

تعبیر: از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز دلتان می خواهد کارهای بی حساب و کتاب بکنید و خودتان را در اولویت قرار دهید، اما این کارها با شخصیت شما جور در نمی آیند و به همین دلیل هرچقدر هم این کارها جذبتان کنند احساس گناه با شما همراه خواهد بود. انتخاب اینکه به آنهایی که دوست دارید اجازه بدهید وقتی که به خودتان تعلق دارد را از شما بگیرند یا خیر به خودتان بستگی دارد. اگر خیلی ضروری نیست به آنها با خیال راحت «نه» بگویید، این می تواند فرصت بسیار خوبی برای تمرین نه گفتن باشد. اگر در رابطه عاطفی خود مشکلی دارید با غرق کردن خودتان در کار نمی توانید آن مشکل را حل کنید. اگر شک و تردیدی به رابطه خود دارید آن را حل کنید و خودتان را هر چه سریعتر از این وضعیت نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش***و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع***سخت می گردد جهان بر مردمان سختکوش

تعبیر: زندگی را هر طور که بگیری می گذرد پس سخت نگیر تا روزگارت به خوشی بگذرد. در عین ناراحتی و غم بخند تا مرهم روی زخم های دلت باشد. هر چه می کشی از آشناست به پند پیرانگوش کن. تمام حرف هایی که می زنی بر علیه خودت استفاده می شود پس عاقل باش. حریم خودت را نگهدار تا از غم رهایی یابی.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین بهمن:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می شود، ماهی های نشانه شما فقط سخت تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

غلام نرگس مست تو تاجدارانند***خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز***و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تعبیر: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی وای خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی.

 

فال روز دوشنبه 6 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان