فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

طالع بینی و فال امروز شنبه 8 خرداد 95 همراه با فال حافظ

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها و امثالهم خواهد گذشت. هرچند این کار خسته کننده به نظر می رسد، اما باعث می شود خیالتان راحت شده و ذهنتان برای انجام کارهای مهمتر آماده شود. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن است به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما تغییر خواهد یافت. بد نیست کمی وقت هم برای سرگرمی های مورد علاقه تان بگذارید و به خودتان استراحت دهید. برای اینکه کارمان را به نحو احسن انجام دهیم همه ما گاهی نیاز به استراحت داریم.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

برخی مسائل خانوادگی ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید شسته و رفته نباشند، به ویژه وقتی که پای مسائل عاطفی در میان باشد. امروز بیش از هر کس دیگری باید مواظب باشید به احساسات بقیه لطمه ای وارد نکنید. چنانچه مسئله ای پیش بیاید با کنترل احساستان می توانید وضعیت را خیلی خوب کنترل کنید. ممکن است با کسی که دوست دارید مشکلاتی داشته باشید که باعث شوند فکر کنید بهتر است راهتان را از هم جدا کنید. اما عجله نکنید، چراکه این خواسته قلبی شما نیست. سعی کنید با هم حرف بزنید و مشکلاتی که بینتان وجود دارند را پیش از آن که اوضاع پیچیده تر از آنچه که هست شود حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر: فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان

دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی اس

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می فرستمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین مرداد:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا” جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

 

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می شود راحت کنار می آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک***گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

مرا امید وصال تو زنده می دارد***و گر نه هر دمم از هجر توست بیم هلاک

تعبیر: از دوست شفیق خود به خاطر هم پا بودن با شما تشکر کنید. این امیداست که شما را زنده نگه داشته ولی گاهی طاقت از کف داده و خواب و خوراکتان را می گیرد. زخم زبان به کسی نزن تا خودت همیشه از زخم زبان در امان باشی. ا دانش خود برای رسیدن به مقصود استفاده کن تا به منظوری که می خواهی برسی

 

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می توانید با عمل کردن به موقع به قول هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بشری اذ السلامه حلت بذی سلم***لله حمد معترف غایه النعم

آن خوش خبر کجاست که این فتح مژده داد***تا جان فشانمش چو زر و سیم در قدم

تعبیر: کسی کهبه شما جفا کرده خودش الان گرفتار است. ابرهای رحمت به سوی شما می آیند و جور و ظلم به سوی او روانه است. خبر خوش را به شما و خبر بد را به او می دهند. تو رازترا حفظ کن. عهد شکسته ات به نفعت می باشد و تجربه ای عالی برای بستن عهدی دگر هست.

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می توانید صادقانه عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید

 

فال حافظ با طالع بینی روز شنبه 8 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز آن قدرها هم که فکر می کنید منطقی نیستید. عقل و منطق تان تحت تأثیر رویاهایی که در سر دارید قرار گرفته اند و ممکن است خودتان اصلاً متوجه این وضعیت نباشید. ممکن است دیگران را آن طوری که واقعاً هستند نبینید، بلکه طوری تصورشان کنید که خودتان دوست دارید. بهتر است قبل از این که وارد یک رابطه ی ناپایدار شوید همه چیز را خوب بررسی کنید. تنها راهی که برای رسیدن به تعادل وجود دارد این است که واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای سرو ناز حسن که خوش می روی به ناز***عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل***ببریده اند بر قد سروت قبای ناز

تعبیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان