ramazan
ramazan

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار در پار المپیک در گذشت / عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار در پار المپیک در گذشت / عکس

غم انگیز ترین خبری که در این هفته به گوش رسید فوت ناگهانی و شوکه کننده گلبارنژاد قهرمان دوچرخه سواری ایران در مسابقات پار المپیک بود. علت مرگ این جوان قهرمان را در ادامه همین بخش دنبال کنید.

 

 

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک درباره جزئیات درگذشت دوچرخه سوار پارالمپیک کشورمان توضیحاتی را عنوان کرد.

 

به گزارش نازوب بخش ورزشی، مسعود اشرفی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران در گفت‌و‌گویی درباره حادثه تلخ و ناگوار منجر به فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان اظهار داشت: متاسفانه امروز بهمن گلبارنژاد تنها دوچرخه سوار کشورمان در دومین روز مسابقه دوچرخه سواری استقامت دچار حادثه و سانحه شد.

 

 

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار در پار المپیک در گذشت / عکس

وی افزود: در حین مسابقه و پس از طی کردن مسافتی، گلبارنژاد به سرازیری تندی می‌رسد که در حین رکاب زدن تعادل خود را از دست می‌دهد و به لبه جدول کنار جاده برخورد می‌کند و سرشان به جدول برخورد می‌کند و از ناحیه آرنج هم آسیب می‌بیند.

 

اشرفی ادامه داد: بلافاصله پس از این اتفاق آمبولانس و نیروهای امداد بالای سر ایشان حاضر می‌شود تا او را به بیمارستان منتقل کنند. در حین انتقال به بیمارستان گلبارنژاد دچار ایست قلبی می‌شود که این موضوع باعث می‌شود تا نیروهای امداد برای انجام عمل احیا او را به نزدیک‌ترین درمانگاه منتقل کنند. 45 دقیقه عمل احیا بر روی او انجام می‌گیرد اما در نهایت ایشان عمرشان به دنیا نبود  و متاسفانه فوت می‌کنند.

 

 

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار در پار المپیک در گذشت / عکس

 

دو علت درگذشت گلبارنژاد اعلام شد

دبیرکل کمیته پارالمپیک کشورمان عنوان کرد: گلبارنژاد از ورزشکاران جانباز کشورمان بود و جای تاسف است که در روزهای طلایی کاروان منا چنین حادثه تلخی رخ می‌دهد. طی صحبت‌هایی که با مربی ایشان داشتیم، گلبارنژاد پیش از مسابقه بارها در این مسیر تمرین کرده بود اما در ابتدای یک پیچ این اتفاق رخ می‌دهد و در نهایت مرحوم می‌شوند.

 

اشرفی در پایان در گذشت این جانباز ورزشکار کشورمان را به خانواده و مردم کشورمان تسلیت گفت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان