ramazan
ramazan

سرنوشت عجیب زنی با 3 شوهر در خراسان

مجموعه : اخبار حوادث
سرنوشت عجیب زنی با 3 شوهر در خراسان

انتشار متن سرنوشت زنی با 3 شوهر در استان خراسان رضوی، هدف از انتشار چنین خبرهایی درس عبرت برای تمامی مردان و زنان است که اشتباهاتی مثل این افراد را انجام ندهند و خود و خانواده ای را سیاه چال بکشند.

 

به گزارش نازوب : ماجرای این پرونده جنایی از بیست و دوم خرداد سال 1389 زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که پیرمردی پس از خرید شیر به منزلش بازگشت و با جسد خون آلود همسرش مواجه شد.

 

دقایقی بعد کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به همراه قاضی ویژه قتل عمد عازم محل جنایت واقع در شهرک صابر مشهد شدند و بدین ترتیب تحقیقات در این باره آغاز شد.

 

جسد، مربوط به زنی 58 ساله بود که از حدود 8 سال قبل و در سومین ازدواج خود به عقد پیرمردی به نام افضل درآمده بود. وضعیت منزل به هم ریخته و پیرزن با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

 

همسر مقتول به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 8 صبح بود که برای خرید شیر و نان از منزل خارج شدم و به فروشگاه محله رفتم اما 2 ساعت بعد وقتی به منزلم بازگشتم با جسد غرق در خون همسرم روبه رو شدم.

 

کارآگاهان در ادامه تحقیقات و با توجه به شواهدی که از صحنه جنایت به دست آمد ابتدا به یکی از پسران پیرمرد مظنون شدند و با دستور قضایی او را بازداشت کردند.

 

اما چند ماه بعد، ارتکاب جنایت توسط وی به اثبات نرسید و مظنون این حادثه با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شد.

 

در حالی که روند تحقیقات در این باره ادامه داشت حدود 3 ماه قبل «فیلم صحنه جنایت» با دستور قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان مورد بازبینی دوباره قرار گرفت اما این بار جمله یکی از همسایگان توجه مقام قضایی و کارآگاهان را به خود جلب کرد.

 

آن زن هنگام وقوع حادثه گفته بود که نوه پیرمرد را صبح روز حادثه در حالی که سوار بر پراید بود در این محل مشاهده کرده است!! بدین ترتیب ظن کارآگاهان برانگیخته شد و همسر نوه پیرمرد در پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت.

 

 

او گفت: همسرم هم اکنون به دلیل ارتکاب سرقت از یک مرکز نظامی در زندان به سر می برد اما روز حادثه او حدود ساعت 7 صبح از منزل خارج شد و ساعت 9 بازگشت و در حالی که نگران بود گفت:

 

سر معصومه (مادربزرگ) به سنگ اپن آشپزخانه خورده و حالش خوب نیست! این تنها جمله ای بود که کارآگاهان در پی شنیدن آن بودند.

 

بنابراین با هماهنگی های قضایی، این جوان 35 ساله که امیر نام دارد از زندان به پلیس آگاهی احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

 

او ابتدا سعی کرد حقیقت موضوع را پنهان کند اما استعلام رفت و آمد او به محل کارش در روز حادثه نشان داد که وی در ساعت وقوع قتل در محل کارش حضور نداشته است.

 

مرد با دیدن این شواهد لب به اعتراف گشود و گفت: آن زمان در شرایط اقتصادی بدی قرار داشتم اما می دانستم که زن پدربزرگم طلاهای زیادی دارد به همین خاطر به منزل آن ها رفتم و دیدم پدربزرگم در حال رفتن به فروشگاه است.

 

می دانستم رفت و آمد او حدود 2 سال طول می کشد. بنابراین به خانه آنها رفتم و هنگامی که مادربزرگم برای آوردن چای به داخل آشپزخانه رفت از پشت سر او را با چاقو زدم و 2 النگوی طلای او را سرقت کردم که طلاها را نیز در منطقه سمرقند به مبلغ 500 هزار تومان به یک طلافروشی فروختم.

 

این گزارش حاکی است: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با تاکید بر این که هیچ پرونده جنایی در پلیس آگاهی راکد نمی ماند گفت:

 

گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی در حال مطالعه پرونده های جنایی مربوط به گذشته هستند و این گونه پرونده ها با ظرافت و دقت خاصی مورد بررسی قرار می گیرد.سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود:

 

از ابتدای سال جاری چندین پرونده مربوط به سال های گذشته کشف شده است و این روند همچنان با هدایت سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) ادامه دارد.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:

 

برخی از پرونده های جنایی دارای پیچیدگی های خاصی است که تحقیق درباره آن ها باید به صورت نامحسوس انجام شود و به همین دلیل کشف بعضی از پرونده های جنایی به طول می انجامد اما هیچ پرونده ای در پلیس آگاهی بسته نمی شود و تحقیقات تا زمان کشف جرم ادامه می یابد.

 

 

سرنوشت عجیب زنی با 3 شوهر در خراسان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان