بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

حیرت اوترین عمل جراحی جدا سازی دو نوزاد به هم چسبیده از سر که یکی از این نوزادان بر عکس آن دیگری بود!! 

 

دو پسری که به مدت 13 ماه از ناحیه سر بهم چسبیده بودند جدا شدند نوزادان دوقلوی به هم چسبیده کم نیستند اما برخی از این نوزادان و عمل جراحی که روی آن ها انجام میگیرد بسیار حیرت انگیز است.

 

به گزارش نازوب، عمل جداسازی این دو نوزاد برای ادامه حیات به مدت 27 ساعت بود! این دو پسر به اسم سپهر و انیاس Anias  اینک پس از این عمل حیرت آور که هشت هفته از آن می گذرد سپهر قادر به حرکت و جنب و جوش است اما Anias  کمی از او عقب تر است و توانایی او کمتر.

جراح این عمل سنگین دکتر فیلیپ گودریچ بود که در بیمارستان مونته فیور در برانکس نیویورک با هزینه بالغ بر 2.5 نیم میلیون دلار صورت گرفت.

 

جراحی جداسازی این دو نوزاد به هم چسبیده بازتاب جیرت آور و تاریخی داشت.

تصاویر از این دو نوزاد قبل و بعد از جدا سازی را مشاهده می کنید.

 

بارداری مادر دوقلوی به هم چسبیده

بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر) بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر) بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر) بازتاب حیرت آور دو پسری که 13 ماه بهم چسبیده بودند (تصاویر)

 

مترجم: مارنانی

بیشتر بخوانید و ببیند ???

تولد نوزادی با یک آلت تناسلی روی پیشانی + عکس

عکس های باورنکردنی از لحظه ی تولد نوزاد

تولد عجیب و ترسناک ترین نوزاد جهان !! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان