ramazan
ramazan

فخر فروشی زنی با 5 شوهر به دیگر زنان ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
فخر فروشی زنی با 5 شوهر به دیگر زنان ! عکس

دنیا در این جا وارونه است! همیشه می شنیدیم مردانی با چند همسر اما در این پست زنی را می بینید با 5 شوهر که فخر فروشی می کند !!

 

به گزارش ناز وب، زنی که همزمان پنج شوهر را توانسته است اداره کند، به سایر زنان روستا که شوهران کمتری دارند همواره فخر فروشی می کند. این سنت در شمال هندوستان رایج است.

 

در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است.  فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند.

 

گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند.

 

 
زن جوانی که در عکس می بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است. چهره‌های هر شش نفر نشان میدهد که ظاهراً خوشبخت هستند.

 

 
خم رجا، اولین بار با یک برادر ازدواج کرد و پس از آن چهار برادر د‌یگر نیز، شوهر قانونی اش شده‌اند. در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند.

 

 
اکنون رجا نمی‌داند، که این فرزند از کدام برادر است. رجا در ابتدا گویا شرم داشته‌ است، ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده و امروز خود را خوشبخت می‌شمارد!

 

فخر فروشی زنی با 5 شوهر به دیگر زنان ! عکس

 

 
نکته جالب این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند، چراکه زنان دیگر نهایتاً سه همسر دارند.

 

 
رجا اولین بار به همسری گدو ویرمه، ۲۱ ساله درآمد و بعد بیج، ۳۲ ساله و سان‌تر ۲۸ ‌ساله، سپس به گاپل ۲۶ ‌ساله و نهایت به دنیش ۱۸ ‌ساله…

 

 
مادر رجا سه شوهر دارد که هر سه برادرند و او نمی‌داند که رجا از کدام شوهرش است. همچنین خم رجا نمی‌داند که پسر یک و نیم ساله‌اش جی jey از کدام همسرش است.

 

 
البته او پنج شوهرش را دوست دارد و همسرانش نیز به او مهر دارند؛ زیرا هر یک از پنج برادر فکر میکنند که شاید “جی” پسر آنها باشد!

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

سرنوشت عجیب زنی با 3 شوهر در خراسان

زنی که بیش از 12 شوهر دارد !! + عکس

این زن جذاب دنبال شوهر می گردد + عکس

خانمی که با 100 هزار مرد رابطه جنسی داشته!عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان