ramazan
ramazan

تعبیر خواب برف

مجموعه : تعبیر خواب
تعبیر خواب برف

تعبیر خواب برف

 

برف با سفیدی، زیبایی و سردی آن در خواب تعبیر های جالب و گوناگونی دارد که در ادامه همین بخش از تعبیر خواب وبسایت نازوب دنبال می کنید.

 

تعبیر خواب برف
کارل کوستاو یونگ:

دیدن برف در خوابتان بیانگر موانع، احساسات ابراز نشده و احساسات سرد و منجمد است. شما نیاز دارید که این احساسات و موانع را آزاد کرده و ابراز کنید.

تعبیر دیگر این است که برف به این معنی است که شما حس بی تفاوتی، تنهایی و غفلت می کنید.

اگر برف آب می شود، بیانگر این است که شما احساساتی که سرکوب کرده اید را تایید کرده و آزاد می کنید. شما بر ترس ها و موانع خود غلبه می کنید.

اگر شما در برف رانندگی می کنید، پس به این معنی است که نیاز دارید احتیاط بیشتری در مورد اینکه چگونه به سمت اهدافتان پیش می روید داشته باشید.

خواب دیدن اینکه شما چیزی در برف پیدا می کنید بیانگر این است که ظرفیت، توانایی و استعداد های بکرتان را کشف می کنید و دسترسی میابید. شما استعداد و توانایی نهفته درون خودتان را کشف می کنید. ممکن است به این اشاره داشته باشد که نیاز به بخشش وجود دارد.

 

دیدن دانه برف در خوابتان بیانگر خلوص و کمال است. بیانگر فردیت و یگانگی شماست.

 

 

ابراهیم کرمانی گوید:

برف به خواب دیدن در سردسیر، دلیل بر خیر و نیکی کند و در گرمسیر، دلیل بر غم و اندوه و قحط است. اگر بیند برف به وقت خود می‌خورد، بهتر از آن است که بی وقت بود.

 

یوسف نبی علیه السلام گوید:

دیدن برف عذاب و فتنه بود.

 

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن برف در خواب، نشانه آن است که در آینده مصیبت یا بدبختی برایتان روی نخواهد داد.

 

محمد بن سیرین گوید:

برف به خواب دیدن، غم و اندوه و عذاب است، مگر اندکی دیده بود. اگر در زمستان برف بیند، یا به جایگاهی که پیوسته در انجا برف است، دلیل که اهل آن موضع را غم و اندوه رسد.

 

لوک اویتنهاو می‌گوید:

بارش برف: سستی زود گذر
برف در کوهستان: قبل از رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را فائق شوید

 

 

تعبیر خواب برف به روایت امام صادق

دیدن برف به خواب بر شش وجه است.

رزق و روزی
زندگانی
مال بسیار و ارزانی نرخ‌ها
لشگر بسیار
بیماری
غم و اندوه

 

 

اگر بیند در تابستان برف جمع می‌کرد، دلیل که مال بسیار و حلال جمع کند.
اگر به زمستان جمع می‌کرد، دلیل که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار یابد.

 

تعبیر خواب روزهای برفی
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: برف در خواب غم و اندوه است. روزهایی که برف می‌بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم می‌شود و بیشتر مردم اگر سر کار نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش می‌گذرانند. در این حالت انسان غمگین می‌شود.

همین حالت در خواب هست با این تفاوت که غمگین هست و آنگاه خواب برف می‌بیند زمینه غم در روح و ضمیر او وجود دارد و با این زمینه چون می‌خوابد برف در خواب می‌بیند.
اگر در خواب بارش برف را ببینید، به این معنا است که باید در انتظار اخبار خوش باشید.

 

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید میان طوفان و برف راه می‌روید، نشانه آن است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سال‌ها خواستار آن بودید، نومید و اندوهگین خواهید شد.

کارل کوستاو یونگ:

خواب دیدن اینکه شما بارش برف را تماشا می کنید بیانگر شروعی تمیز و چشم اندازی جدید، تازه است. بیانگر صلح و آرامش معنوی است.

 

 

تعبیر خواب بارش برف در مکانی نامعلوم
مطیعی تهرانی می‌گوید: عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبیر کرده‌اند و فقط این می‌ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم. اگر در خواب ببینید جایی برف می‌بارد که آنجا را نمی‌شناسید ابن سیرین نوشته برای صاحب آن جا و مکان غمی می‌رسد ولی این خواب گویای بیم از غم و اندوهی است که نمی‌دانید عامل آن چیست. اما هست و در روزهای آینده نیز با شما همراه خواهد بود.

 

تعبیر خواب برف در تابستان
مطیعی تهرانی: اگر ببیند که در تابستان برف جمع می‌کند بیان کننده یک غنیمت است و غنیمت چیزی است که رایگان و بی زحمت به دست شما برسد. این خواب به بیننده می‌گوید که سودی از جایی نصیب او می‌شود که انتظارش را ندارد.

 

تعبیر خواب برف در زمستان
منوچهر مطیعی: اگر در زمستان دیدید که برف پارو می‌کند و برف را دور می‌ریزد کسالت و غم و اندوه را از خود می‌زداید. بیرون بردن برف از خانه نیز دور کردن غم خانوادگی است. از کرمانی نقل است که برف در سردسیر خیر و برکت است و در گرمسیر غم و اندوه.

 

تعبیر خواب آدم برفی
لوک اویتنهاو: آدم برفی: عشق ریاکارانه؛ احساسات

لیلا برایت: مشاهده‌ی آدم برفی در خواب، بیانگر آن است که برای مدتی روابطی سرد و بی‌تفاوت با دیگران خواهید داشت.

تعبیر خواب برف خوردن
آنلی بیتون می‌گوید: برف خوردن در خواب، نشانه آن است که به ایده آل‌های خود دست نخواهید یافت.

تعبیر خواب آب شدن برف
بیتون: اگر خواب ببینید برف‌ها آب می‌شوند، نشانه آن است که دلهره شما مبدل به شادمانی می‌گردد.

تعبیر خواب برف بازی

آنلی بیتون:

اگر دختری خواب ببیند بر برف‌ها سورتمه سواری می‌کند، نشانه آن است که برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت‌هایی بسیار مواجه می‌شود.
اگر خواب ببینید با دیگران برف بازی می‌کنید، علامت آن است که پیرامون موضوع شرم آوری داوری خواهید کرد. اگر قضاوت شما بر پایه درستی استوار نباشد، یقیناً شکست خواهید خورد.

 

کارل یونگ:
خواب دیدن اینکه در برف بازی می کنید بیانگر این است که نیاز دارید زمانی را برای شادی و آرامش بگذارید. تعبیر دیگر این است که خواب به این معنی است که شما نیاز دارید از فرصت هایی که ایجاد می شود استفاده کنید وگرنه این فرصت ها ناپدید خواهند شد.

 

 

تعبیر خواب برف از دیدگاه کتاب سرزمین رویاها
درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

هوای برفی: دوران بسیار خوش در آینده
زمین پوشیده از برف: خوشبختی
برف کثیف: ناکامی و کسالت


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان