در اتاق خواب مریخی ها و ونوسی ها

در اتاق خواب مریخی ها و ونوسی ها

این بخش ویژه متاهلین و زوجین می باشد که بخشی از کتاب دکتر جان گری می باشد . در بخش های بعدی به ادامه این مطلب از همین کتاب می پردازیم.

 

خیلی مواقع زوج‌ها سعی می‌کنند طوری عشق‌بازی‌شان را پیش برند که ارگاسم‌شان هم‌زمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می‌تواند به سلامت سکس صدمه بزند و از رضایت‌بخشی آن بکاهد.

 

در این حالت، زن همیشه دلواپس این خواهد بود که کی به ارگاسم می‌رسد؟ مطمئن باشید توجه به این مسئله خیلی آشفته‌اش خواهد کرد. او نیاز دارد، بدون هیچ بازداری یا کنترلی، آزادانه به سکس بپردازد تا ارگاسم به سراغش آید. وقت ارگاسم برای او همان زمانی است که رخ می‌دهد. پس، مرد می‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد یا حتی نحوه‌ی بهتر آن این است که می‌تواند کمی صبر کند.

 

به این نکته‌ی مهم نیز توجه داشته باشید: رسیدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شدید خود می‌کند که شراکت و توجه به عواطف دیگری برایشان به ناگاه از دست می‌رود و خاصه‌ی اصیل عشق، یعنی انس و الفت، در میانشان ناپدید می‌شود.

 

لحظه‌ای زن سرشار از توجه کامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ی دیگر، هیچ برجا نمانده. مرد هم، فرقی ندارد، آن زمان که ارگاسم را تجربه می‌کند لذت زن را از خاطر می‌برد. او، که تا پیش از رسیدن به ارسگام، همه‌ی حواسش متوجه‌ی لذت رو به افزایش زن بوده، آناً چنان می‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود می‌شود که جایی برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقی نمی‌ماند.

 

ارگاسم داشتن هم‌زمان مرد و زن می‌تواند باعث رضایت‌بخشی کمتری شود.

 

اگر مرد مسئولیت کنترل خود را به عهده بگیرد،‌این امکان برای زن به وجود می‌آید که از کنترل خارج شود و به پیش رود. از این راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ کرده و می‌توان از لذت بردن او به طور کامل لذت ببرد. سپس، زن این امکان رامی‌یابد که با توجه‌ی کامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در این صورت،‌ مثل این  است که هر دوی آن‌ها به جای یک ارگاسم دو ارگاسم را تجربه کنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

 

اما، این که ‌مرد بخواهد لذت کامل خود را مقدم بر زن تجربه کند،‌چه اشکالی دارد؟ ‌او با این روش زن را از شکل‌گیری آرام خواهشش دور می‌کند و چنانچه علی‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگیختگی کامل در شرایطی نیست که قادر باشد ارگاسم او را به خوبی احساس کند.

 

پیروی از دستورالعمل‌های کلی سکس دوقطبی به زن فرصت آن را می‌دهد که در هر بار شانس کافی برای رسیدن به ارگاسم داشته باشد. حال،‌ اگر این خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع یا ایجاد زحمت برایش صرف کرده، ‌زن احساس رضایت کافی خواهد کرد.

 

پیروی از دستورالعمل‌های کلی سکس دو قطبی به زن فرصت آن را می‌دهد که در هر بار شانس کافی برای رسیدن به ارگاسم داشته باشد.

 

فواید اضافی سکس دوقطبی

از فواید سکس دو قطبی احساس محق بودن زن برای رسیدن به ارگاسم است. وقتی مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسید،‌ طبیعت زن به زن می‌گوید حالا نوبت توست. بدون این احساس حق داشتن، برای بعضی از زنان رسیدن به ارگاسم بسیار دشوار است.

 

بسیاری از زنان بخشش را به راحتی انجام می‌دهند؛ ولی وقتی نوبت دریافت کردن می‌رسد، برایشان همه‌چیز خیلی سخت می‌شود. زن به هنگام سکس ممکن است چنان نگران یا در فکر نیازهای شریک جنسی‌اش باشد که به خود اجازه ندهد به نیازهای خودش نیز توجه کند. چنین گرایشی می‌تواند کاملاً ناخودآگاه باشد.

 

یک بار حین شرح این نکته در یکی از سمینارهایم، زنی که معلوم بود شدیداً به هیجان آمده تقریباً فریاد زد: «اوه، باور کردنی نیست! دلیش باید همین باشد.» هر کسی می‌توانست بفهمد او دچار درک آنی و شگفتی‌آوری شده است. سخنرانی را قطع کردم و موضوع را از او پرسیدم. ماجرا را چنین برایمان شرح داد:

 

همین الان فهمیدم چرا فقط یک بار در زندگی‌ام ارگاسم داشته‌ام. زنی چهل و دو ساله‌ام و سال‌ها از زندگی مشترکم می‌گذرد، ولی فقط یک بار آن هم طی تجربه‌ای خاص به ارگاسم رسیدم. حدود شش سال از آن موقع می‌‌گذرد. همیشه فکر می‌کردم دلیلش چه بوده، ‌ولی به نتیجه‌ای نمی‌رسیدم تا امروز.

 

راستش را بخواهید حدود شش سال پیش در یکی از روزها وقتی همسرم خواهان سکس شد، ‌من شرایط روحی مساعدی نداشتم. فکر می‌کردم در رابطه‌مان به اندازه‌ی کافی ایثار کرده‌‌ام،‌ اما اثری از هیچ تجربه‌ی باشکوهی نمی‌دیدم. بالاخره، پس از اصرار زیاد همسرم سکس را پذیرفتم؛‌ منتها تصمیم گرفتم فقط دریافت کننده باشم و از نوازشش لذت ببرم.

 

شوهرم سکس را شروع کرد. برایم همه کاری کرد؛ ‌و من برخلاف همیشه، هیچ کاری برایش نکردم. با خودم گفتم این بار  مال من است. واقعاً‌ نیز لحظات خوشی را گذارندم. حالا می‌فهمم چرا ارگاسم داشتم. در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. برای اولین بار به خودم توجه کردم و همین هم موثر واقع شد. جالب این که هیچ کاری برای لذت بخشیدن به شریک جنسی‌ام انجام ندادم، ولی او هم راضی و خشنود بود.

 

همان طور که مثال بالا نشان می‌دهد،‌وقتی زن بتواند کاملاً‌ دریافت کننده باشد،‌ می‌تواند واقعاً ‌از سکس لذت ببرد. سکس دو قطبی راهی برای زن می‌گشاید تا زمانی برای پذیرش و زمانی برای دریافت داشته باشد. پس از آن که آشکارا لذت می‌بخشد، این حق را برای خویش می‌بیند که به قطب لذت بردن تغییر مکان دهد. با درک دو جانبه‌ی سکس دو قطبی و علامت دادن واضح مبنی بر این که مرحله‌ی دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش کامل‌تری می‌آساید و از شکل‌گیری تدریجی کامیابی جنسی‌اش لذت می‌برد.

 

وقتی مرد خود را کنترل می‌کند

مرد آگاهانه خود را کنترل می‌کند تا قبل از زن به ارگاسم نرسد. این یعنی فرصت خوبی برای زن تا لذت بیشتری از سکس ببرد. مرد با پذیرش مسئولیت، زن را از دلواپسی نجات می‌دهد و به او این احساس را می‌بخشد که فرصت دارد و نیازی نیست برای ارگاسم داشتن قبل از مرد عجله کند.

 

خوب، هرچه اطمینان زن به مرد بیشتر باشد و مطمئن‌تر باشد که مرد قبل از او به اوج لذت نمی‌رسد با آرامش بیشتری می‌آساید و خود را به دستان وی می‌سپارد. این خوب است. توجه دارید که مزیت دیگری برای سکس دو قطبی است.

 

مرحله‌ی اول شروع می‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خود را می‌برد. بعد، مرحله‌ی دوم فرا می‌رسد. زن می‌داند بقیه‌ی وقت به او تعلق دارد و مرد می‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خیال راحت خود را رها می‌کند.

 

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نیست قبل از او ارضا شود، راحت‌تر می‌آساید و رهاتر خواهد بود.

 

البته احساسات مسیر یکنواختی را طی نمی‌کنند. گاه مرد نیاز شدیدی احساس می‌کند که قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنین مواقعی، نباید بگذارد آتشش بیشتر تحریک شود. عمل درست خلاصی از تحریک و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام می‌‌گیرد:

 

ابتدا باید قبل از آن که دیر شود با کنار کشیدن، مانع تحریک بیشتر خود شود. سپس باید شروع به افزایش برانگیختگی زن کند. تحریک زن و رشد لذت او به مرد فرصت می‌دهد کنترلش را بازیابد.

 

اتفاق دیگری که گاه در طی سکس می‌افتد، خواست زن برای ارگاسم قبل از مقاربت است. این خواسته روند زیر را می‌طلبد: مرد در مرحله‌ی اول تحریک می‌شود؛ سپس زن را به ارگاسم می‌رساند؛ آنگاه به مقاربت می‌پردازد و مرد نیز ارگاسم را تجربه می‌کند. دخول بعد از رسیدن زن به ارگاسم، موجب پذیرفته شدن عالی مرد می‌شود.

 

بعد از ارگاسم

خانم‌ها، اگر تجربه کرده باشند، بعد از ارگاسم لذت مقاربت بسیار زیاد است. اولاً، در این حالت تمایل بیشتری به برانگیخته شدن دارند. ثانیاً، با خیالی آسوده توجه‌شان به مرد جلب شده و می‌توانند از لذت بردن او لذت بیشتری ببرند. درست می‌گویم، نه؟! زن فرونشاندن خود را داشته و اکنون می‌تواند توجه‌اش را روی پذیرفتن و دوست داشتن مرد معطوف کند. در شرایط جدید، تحریک پذیری‌اش متفاوت است. قبل از ارگاسم لذت هر لحظه اوج می‌گرفت؛ اما پس از آن، گویا به قله‌ی کوه رسیده و حال مشغول رقصیدن بر فراز جهان با مرد مورد علاقه‌اش است.

 

مرد نیز،‌ فارغ از هر احساس فشاری، آزاد است به بدن او داخل و یا از آن خارج شود. مرد می‌تواند یک دقیقه یا ده دقیقه وقت صرف کند؛ و زن کاملاً خوشحال خواهد بود. وقتی زن ارضا شده باشد، برایش مهم نیست که مرد چقدر طولش دهد؛‌ ولی این نباید باعث اشتباه شود. به هیچ‌وجه این برداشت درست نیست که هرچه مقاربت طولانی‌تر باشد برای زن بهتراست. خیر، ‌به طور کلی مقاربت بیش از سی دقیقه برای زن می‌تواند بسیار دردناک باشد.

 

وقتی زن ارضا شده باشد، برایش مهم نیست که مرد چقدر طولش می‌دهد.

 

مرد می‌تواند فشار زیادی را تحمل کند و زمان زیادی را صرف کند تا زن به تحریکی که نیاز دارد برسد. به کارگیری سکس دوقطبی زن را مطمئن می‌سازد، پیش از ارضا شدن مرد، زمانی را که به آن نیاز دارد در اختیار خواهد داشت.

 

بیشترین لذت برای زن

مرد گرایش به تفکر هدفمند دارد. به همین دلیل،‌ وقتی می‌‌خواهد زن را از سکس سیراب کند،‌ به دنبال کارآمدترین روش می‌گردد. آنگاه که زن به ارگاسم نزدیک می‌شود، او با ادامه‌ دادن به تحریک می‌کوشد وی را مستقیماً به هدف نزدیک و نزدیک‌تر کند؛‌ اما،‌ این راهش نیست. زن را نمی‌توان روی یک ریل راند و به بهترین نقطه رساند. رمز لذت‌بخشی کامل به زن در توقف است. همسرتان را به آستانه‌ی ارگاسم برسانید. سپس، تحریک را کاهش دهید و آهسته شوید. بعد، ‌دوباره شروع کنید.

 

اگر می‌خواهید زن به بلندترین مدار لذت برود، باید تمنایش را گسترش دهید. او را، شبیه جذر و مد دریا، به آستانه‌ی ارگاسم برسانید و سپس بگذارید تا انرژی‌اش فرو نشیند و آرام گیرد. حال،‌ این روند را تکرار کنید. اگر او را دو یا سه بار به اوج برسانید و بعد از آن بگذرید ارگاسم داشته باشد، زن در مد احساسش و برانگیخته‌‌ترین حالت حسی‌اش ارگاسم را تجربه خواهد کرد.

 

علت آن هم ساده است. در هر بار نزدیک شدن به ارگاسم،‌ زن تمنای بیشتری را احساس می‌کند و بدنش بیدارتر شده،‌ مهیای ارگاسم کامل‌تری می‌شود. پیش‌نوازش را این طوری طولانی‌تر کردن هم زن را به ارگاسم بهتری می‌رساند و هم لذت ارگاسم را برای مرد تشدید می‌کند.

 

سکس دوقطبی به مرد حرکت، توقف و رسیدن عالی به مقصد را می‌بخشد. مرد انرژی‌اش را در راه نزدیک شدن به ارگاسم خود جمع می‌کند؛ و آنگاه که به قدر کافی نزدیک شد، باز می‌ایستد. سواحل پیداست،‌ ولی ساحل قشنگ‌تری نیز در دوردست‌ها هست. مرد با پرداختن به زن، انرژی را در سیلانی آرام رها می‌کند. وقتی دل برخوردار از لذت زن و به ارگاسم رسیدن او شد، آن ساحل دور دست پیدا می‌شود؛ و اکنون مرد می‌تواند با شعف تا آنجا شنا کند. انتظارش مایه‌ی باورتری از لذت را برایش داشته و ارگاسم بزرگتری را عایدش می‌کند.

 

زن می‌تواند به روش‌های مختلفی مرد را باخبر کند که ارگاسمش نزدیک است. یکی از آن راه‌ها جمله‌ی رمزی «خواهش می‌کنم»‌ است. این جمله دو معنا دارد. «بس کن، وگرنه ارگاسم خواهم داشت»؛ و «چه خوب است! ادامه بده.» مرد می‌تواند دست به انتخاب بزند. یک راه ادامه دادن و رساندن زن به ارگاسم است؛‌ و راه دیگر نیز، متوقف کردن تحریک مستقیم لااقل به مدت سی ثانیه می‌باشد.

 

توقف مرد به معنای توقف کامل نیست. مرد نوازش شهوانی تمام بدن را بدون لمس مستقیم میان ران‌ها ادامه می‌دهد یا روش غیرمستقیم دیگری را انتخاب می‌کند. مهم وقفه است که فرصت می‌دهد انرژی زن کمی آرام گیرد قبل از آن که توسط مرد دوباره تشدید شده و چه بسا به سطح بالاتری برود.

 

لذت می‌توان برد، بیشتر هم می‌توان لذت برد

انرژی در هر بار آرام گرفتن، پیش از فوران مجدد، به بدن توانایی می‌بخشد تا لذت بیشتری ببرد. یک بار آزمایشی انجام دادم که بیانش برای روشن شدن این مسئله بسیار مفید است.

 

دوستم «کلینیک درد» داشت. آن‌ها دردهای مزمن را درمان می‌کردند. روششان این بود که پزشک سوزنی را در بدن بیمار در یک نقطه‌ی کلیدی قرار می‌داد و از طریق آن به بدن جریان الکتریکی می‌فرستاد. نکته‌ی جالب، عات کردن بدن به مقادیر بالای جریان برقی بود که به این نحو به آن فرستاده می‌شد.

 

درد مزمن نداشتم،‌ ولی می‌خواستم روششان را روی خود بیازمایم. بنابراین، به تقاضایم سوزن را در بازویم قرار دادند و جریان برق به آهستگی زیاد شد تا احساس سوزش و درد کردم. این نقطه حد طاقتم بود. مقدار برق را کمی کاهش دادند و در سطحی که برایم قابل تحمل بود گذاشتند. پس از ده دقیقه پرستار آمد و با چرخاندن دکمه شدت جریان را به ناگاه دو برابر کرد. تفاوت جریان برق در بازویم محسوس بود، ولی آن احساس سوزش و درد را نکردم. چون مدت ده دقیقه به جریان برقی در حد طاقتم متصل بودم، بدنم فرصت کافی داشت با آن سازگار شود و حتی شدت جریان بیشتری را نیز بپذیرد. فقط در عرض ده دقیقه طاقتم دو برابر شده بود. واقعاً متحیر شده بودم. پرستار بعد از ده دقیقه مجدداً برگشت و به مقدار طاقت اولیه‌ام باز بر شدت جریان افزود. نتیجه عالی بود. در عرض بیست دقیقه، بدنم سه برابر حد اولیه در برابر جریان برق مقاومت پیدا کرده بود.

 

به هر حال، هر دقیقه به مدت یک ساعت شدت جریان به همان ترتیب افزایش یافت تا این که بدنم بدون هر برق گرفتگی و یا احساس دردی توانست شش برابر حد اصلی از خود مقاومت نشان دهد. جسمم طی فرایند طبیعی با افزایش تدریجی جریان برق خود را سازگار کرده بود و طی یک ساعت حد طاقتش را شش برابر افزایش داده بود.

 

روز بعد مجدداً به کلینیک درد رفتم و آزمایش را با همان مقدار روز قبل شروع کردم، اما این بار به جای ده دقیقه صبر کردن، بی‌درنگ مقدار را به سطح دو برابر رساندم. نتیجه، شوک الکتریکی و سوختگی در ناحیه‌ی بازویم بود. این آزمایش آشکارا نشان داد بدن به هنگام داشتن زمان کافی با مقادیر بالای جریان برق به خوبی خود را سازگار می‌کند.

 

قضیه‌ی سکس نیز شبیه این است. بدن همان طور که برق بیشتر را می‌پذیرد، اگر وقت لازم را داشته باشد، می‌تواند با جمع کردن انرژی به سطوح بالاتر لذت نیز برسد. وقتی لذت را شروع می‌کنید، جسمتان انرژی جمع می‌کند. دست که می‌کشید،‌ بدن فرصت می‌یابد به آن سطح انرژی عادت کرده و ظرفیت برای پذیرش انرژی و لذت بیشتر را بیابد. نتیجه واضح است: ‌شما ارگاسم بزرگ‌تر و رسیده‌تری را تجربه می‌کنید.

 

با جمع کردن انرژی و سپس دست نگه داشتن،‌ جسم فرصت می‌یابد ظرفیت لذت بردن را افزایش دهد و ارگاسم بزرگ‌تر و رسیده‌تری را تجربه کند.

 

وقتی دوباره و دوباره به ساحل ارگاسم نزیک می‌شوید، سرانجام ارگاسم تمام بدن شما را احاطه خواهد کرد؛ اما تحریک شدن و ارگاسم سریع داشتن به این باشکوهی نیست. ارگاسم سریع بیشتر در آلت تناسلی متمرکز می‌شود.

 

سکس پخته شده در خانه و سکس خوش ملاط

به جز هنگام سکس سریع،‌ مرد باید حداقل حدود سی دقیقه وقت بگذارد و زن را دو یا سه بار قبل از رسیدن به ارگاسم به آستانه‌‌ی آن برساند. این اصل مهم سکس عالی است.

 

برای سکس پخته شده در خانه تقریباً سی دقیقه وقت لازم است:‌ پنج دقیقه برای مرد، بیست دقیقه برای زن و پنج دقیقه بعد از رسیدن هر دو به ارگاسم برای آن که در کنار هم باشند و با عشق هم را در آغوش بکشند. توجه به این نکته داشته باشید که سکس حتی در عرض مدت نسبتاً کوتاهی می‌‌تواند برای زوج ارضا کننده باشد. اگر سکس ساعت‌ها طول بکشد،‌ شور و شهوت سرانجام خاموش خواهد شد. این پندار که باید وقت طولانی‌ای برای سکس گذاشت با برنامه‌ی پرمشغله‌ی روزانه‌ی ما نیز نمی‌خواند؛ ولی به هر حال، می‌توان در یک برنامه‌ی پرمشغله هم با برنامه‌ریزی یک یا دو بار در هفته نیم ساعت وقت برای سکس گنجاند.

 

البته این کافی نیست. علاوه بر سکس پخته شده در خانه، اهمیت دارد خلوتگاهی از عشق برای خود بیافرینیم. سکس خوش ملاط، شادی‌بخش خلوت ما در زمانی است که حداقل دو ساعت وقت داریم. آن جشن مجللی است که طی آن زوج به نوبت یکدیگر را به ارگاسم نزدیک می‌کنند. ساحل نقره‌ای در زیر نور ماه می‌درخشد. چه وقت خوبی برای آن که در آب پا بگذاریم و در بازی شهوتناک دست‌ها و بوسه‌ها هر دم شعله‌ورتر شویم!

 

سکس خوش ملاط را می‌توان با تحریک مرد شروع کرد. بعد، شوهر چند بار زن را بر می‌انگیزد و سپس زن دوباره شوهر را تحریک می‌کند. این روند را می‌توان آن قدر طول داد که زن از خود بی‌خود شده و دیگر نتواند خود را نگه دارد.

 

مرد نه تنها از سکس خوش ملاط لذت بسیار می‌برد، بلکه به کمک آن قادر می‌شود انرژی خود را کنترل کند. او از این طریق، شکل جدید به آرامی عمل کردن و در لحظه به سر بردن را می‌آموزد و لذت سکس برایش بیشتر می‌شود. وقتی چند بار تا مرز ارگاسم تحریک شوید، فوریت انزال برایتان کاهش می‌یابد و شروع به مزه کردن هر لحظه، هر طعم، هر رایحه، هر نفس، هر صدا و هر حس می‌کنید. مضاف این که می‌توانید جریان حسی عشق را که شما به سمت همسرتان می‌فرستید یا همسرتان به سمت شما می‌فرستد را در سطح عالی‌تری احساس کنید.

 

وقتی چند بار تا مرز ارگاسم تحریک شوید، فوریت انزال برایتان کاهش می‌یابد و شروع به مزه کردن هر لحظه، هر طعم، هر رایحه، هر نفس، هر صدا و هر حس می‌کنید.

 

در طی سکس خوش ملاط، زوج زمان بیشتری را صرف مرحله‌ی اول می‌کنند. مرد در مرحله‌ی اول شاید چند بار به انزال نزدیک شود. سپس، به مرحله‌ی دوم رفته و زن چند بار مرزهای ارگاسم را تجربه می‌کند. زوج با از نو شروع کردن، مراحل را تکرار می‌کنند؛ و در هر بار، الکتریسیته‌ی جنسی بیشتر و بیشتری را پذیرا می‌شوند تا به جایی می‌رسند که از نثار کردن و دریافت کردن به همراه هم لذت می‌برند. توصیه‌ام این است که از دستورالعمل‌های سکس دو قطبی خیلی خشک و انعطاف‌ناپذیر پیروی نکنید؛ ولی حتماً باید اطمینان یافت که زن مقدم بر مرد ارگاسم داشته باشد.

 

سکس سریع

سکس سریع سه تا پنج دقیقه طول می‌کشد. این سکس فقط برای لذت بردن مرد است و اساساً مرحله‌ اول سکس دوقطبی را شامل می‌شود. به طور کلی زن در صورتی که احساس کند از نظر عاطفی حمایت می‌شود و برنامه‌ سکس پخته شده در خانه و سکس خوش ملاط برایش در جای خود باقی است، مخالفتی با سکس سریع نمی‌کند.

 

زن در صورتی با گاه گاه پرداختن به سکس سریع مخالفت نمی‌کند که احساس کند از نظر عاطفی حمایت می‌شود و برنامه‌ سکس پخته شده در خانه و سکس خوش ملاط برایش در جای خود باقی است.

 

داشتن سکس سریع

به طور مرتب فقط برای مرد گیرایی دارد؛ ولی فوایدی برای زن نیز دارد. گرچه زن تحریک شدن جسمانی را آنچنان تجربه نخواهد کرد، به هر حال،‌ سکس سریع به دلایل عاطفی مختلف برایش ارضا کننده است.

 

از وقتی شروع به آموزش این مسئله که «چرا و چگونه به سکس سریع بپردازیم؟» به زوج‌ها کردم، با تشکر بسیار مردها و زن‌ها مواجه شدم و بسیاری از آن‌ها تأثیر سکس سریع را بر زندگی جنسی‌شان برایم نقل کردند. در اینجا،‌ بعضی از آنچه زنان برایم گفته‌اند، می‌آورم:

 

وقتی سکس را شروع می‌کنیم و من حس می‌کنم سرخلق نیستم، ‌لزومی نمی‌بینم وانمود به سرخلق بودن کنم. به سادگی به همسرم می‌گویم: «چطور است سکس سریع داشته باشم؟» شوهرم بدون احساس طردشدگی می‌پذیرد و هیچ نیازی نیست برایش دلیل آماده نبودنم را شرح دهم و به او بفهمانم که مشکلی وجود ندارد.»

 

تجربه جدید و بسیار خوبی است، زیرا گاهی فقط می‌خواهم نزدیک او باشم و در آغوش گرفته شوم. البته دوست دارم او هم ارضا شود. حالا با این کار به آنچه می‌خواهم می‌رسم،‌آن هم بون این که هیچ نیازی باشد درگیر قضیه شوم.

 

سرانجام، فهمیده گاهی وقت‌ها از مقاربت خوشم می‌آید و به این که ارگاسم داشته باشم یا نه، ‌اهمیتی نمی‌دهم.

 

سکس سریع واقعاً عالی است. به هنگام سکس سریع دلواپس این نیستم که چقدر باید برانگیخته شوم. خیلی وقت‌ها کار را با سکس سریع شروع می‌کنیم، ولی من تحریک می‌شوم و به او می‌گویم دلم نوازش می‌خواهد. او هم خوشحال می‌شود دنده را عوض می‌کند و به من ارگاسم می‌دهد. بدون شروع کردن با سکس سریع هیچ راهی برایم وجود نداشت که متوجه شوم آمادگی دارم.

 

بارها سعی کردم به او بگویم که نیازی نیست هر بار ارگاسم داشته باشم و اگر سر حال باشد، از سکس لذت می‌برم؛ اما او هر بار ناراحت می‌شد و طوری رفتار می‌کرد  که گویا اشکالی وجود دارد. بالاخره، زمانی که نوارهای شما را دید همه‌چیز عوض شد. چون کس دیگری آن حرف‌ها را می‌زد، به آن‌ها گوش کرد و به سادگی هم پذیرفت. اکنون بدون احساس فشار  از سکس لذت بیشتری می‌برم و حتی به دفعات بیشتری بدنم ارگاسم می‌خواهد.

 

گاهی دلم سکس طولانی نمی‌خواهد، ‌دلم می‌خواهد زود تمام شود. در این مواقع، تظاهر به ارگاسم نمی‌کنم تا همسرم تمامش کند، بلکه به راحتی می‌گویم «بیا سکس سریع داشته باشیم». او هم در عرض چند دقیقه به سکس خاتمه می‌دهد.

 

گاهی، وقتی بیرون می‌رویم و من زنان جوان زیادی را در پیرامونمان می‌بینم، از این که هنوز می‌توانم شوهرم را برانگیزم خوشحال می‌شوم. آن وقت، دلم می‌خواهد، حتی اگر آمادگی‌اش را نداشته باشم، با او سکس داشته باشم. بنابراین، علائم آشکاری می‌فرستم و به او در خواست سکس می‌دهم؛ ولی وقتی شروع می‌کنیم او را متوجه می‌کنم لازم نیست مرا برانگیزاند و بهتر است به کار خود مشغول شود. در آن مواقع، آنچه برایم لذت بخش است، احساس علاقه‌ شوهرم و تمایلی است که به من دارد.

 

این گفته‌ها آگاهی جدیدی درباره سکس سریع به ما می‌دهند

 

چند ارگاسم کافی است؟

در ویترین فروشگاه‌های کتاب، شاهد انبوه کتاب‌هایی هستیم که راه رسیدن به ارگاسم‌های هرچه بیشتر را نشان می‌دهند. چنین کتاب‌هایی شاید برای بعضی‌ از زوج‌ها مفید باشند، اما برای بسیاری از زنان فشار ناشی از چند ارگاسم واقعاً زیاد است. با برنامه‌ی پرمشغله‌ای که ما داریم داشتن یک ارگاسم هم دلهره‌آوراست. حال، در دهه‌ی ٩٠، از زنان انتظار چند ارگاسم می‌رود؟!

 

در حقیقت، بسیاری از زنان با یک ارگاسم به طور کامل ارضا می‌شوند. بعضی چیزها هستند که بیشترشان بهتر نیست. وقتی زن نیاز به ارگاسم دارد، مرد نیز با دادن یک ارگاسم به او خشنود می‌شود. شوهر می‌تواند با رضایت خاطر به خود بگوید: «کارم را به خوبی انجام دادم. او کاملاً ارضا شد.»

 

زنانی نیز هستند که به یک ارگاسم بعد از ارگاسم دیگر ادامه می‌دهند. در ابتدا، مرد چنین امری را تحریک کننده می‌یابد، ولی بعد از مدتی حس می‌کند گویا هیچ‌چیز زن را راضی نمی‌کند و او باید دائماً به وی ارگاسم دهد. در نتیجه، سکس شکل یک وظیفه یا تلاش کسل کننده را برای هر دو می‌گیرد و افسون معجزه‌آسایش را از دست می‌دهد.

 

بعضی از زنانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند، به من گفته‌اند چند ارگاسمی‌اند. آن‌ها بعد از ده ارگاسم یا بیشتر از آن باز هم ارگاسم می‌خواهند؛ و در انتها وقتی مرد به ارگاسم خود می‌رسد، آ‌ن‌ها حس می‌کنند هنوز ارضا نشده‌اند. این امر نه تنها برای زن بلکه برای مرد هم بسیار ناخشنود کننده است. مرد از صمیم قلب می‌خواهد به همسرش ارگاسم نهایی و کامل را بدهد و یا لااقل سیرابش کند.

 

بنابراین، به زنانی که چندارگاسمی‌اند، توصیه می‌کنم به جای داشتن ارگاسم‌های متعدد بهتر است یک ارگاسم بزرگ و کامل را مطابق ظرفیتشان داشته باشند. زن می‌تواند به شوهر قبل از ارگاسم‌های کوچک علامت دهد تا تحریک را کاهش داده و بعد دوباره او را به آستانه‌ی ارگاسم برساند. انجام چندین باره‌ی این روند سرانجام زن را به ارگاسمی می‌رساند که با خوشحالی خواهد دید همان یکی برایش کافی است و احساس عطش بیشتری ندارد و حقیقتاً ارضا شده است.

 

توجه داشته باشید وقتی درباره‌ی آنچه برای سکس عالی موثر است صحبت می‌کنم، این احتمال خطر هست که راه نشان داده شده بهترین راه به نظر آید. این طرز تلقی، وجهی به شدت مردانه دارد. مردان دوست دارند فرمولی بیابیند و به آن بچسبند. چسبیدن مدام به یک روش ممکن است به کار مرد بیاید، ولی به درد زن

نمی‌خورد. در فصل بعد، به تفاوت‌ بین سکس مکانیکی و سکس خلاق می‌پردازد

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان