شوکه شدن همه از چهارمین ازدواج جنیفرلوپز!! عکس

شوکه شدن همه از چهارمین ازدواج جنیفرلوپز!! عکس
  جنیفر لوپز" در سال 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد و دو سال پیش از او جدا شد. دو قلوهای 5 ساله حاصل این ازدواج هستند که در حال حاضر با " جنیفر لوپز " زندگی میکنند…
 
جنیفر لوپز خواننده سرشناس هالیوودی تجربه سه زندگی مشترک ناموفق را در کارنامه دارد و شاید منطقی باشد که با دید جدی تر و عمیق تری به ازدواج نگاه کند. اما این خواننده 44 ساله اخیرا اعلام کرد در مورد رابطه اش با " کاسپر اسمارت " معشوق 26 ساله اش همه چیز را به سرنوشت سپرده است ، او افزود مشتاق است بداند این رابطه او را تا کجا می برد.
 
شنیده میشود وقتی "جنیفر لوپز " مصاحبه ای در هفته گذشته داشت در سوالی که از وی در مورد ازدواج پرسیده شد جواب داد: در مورد ازدواج کردن مطمئن نیست و پیوسته در مورد آن فکر میکند. این درحالی است که او سابقا جواب میداد که رابطه اش با "کاسپر اسمارت" تنها یک رابطه رومانتیک است.
 
 
او افزود : اگرچه چالش های زیادی در زندگی شخصی ام وجود دارد اما به عشق ایمان دارم و به نظرم عشق مهمترین چیز در زندگی است." جنیفر لوپز" در سال 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد و دو سال پیش از او جدا شد. دو قلوهای 5 ساله حاصل این ازدواج هستند که در حال حاضر با " جنیفر لوپز " زندگی میکنند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان