ramazan
ramazan

4 خوراکی فوق العاده برای کاهش وزن آسان

4 خوراکی فوق العاده برای کاهش وزن آسان

راه  و روش های بسیار زیادی برای کاهش وزن و لاغری در همه ی مقاله های پزشکی و تناسب اندام وجود دارد اما گاهی این کاهش وزن علاوه بر این که نتیجه ی  دلخواه ندارد باعث از دست دادن امید برای کاهش وزن می شود اما با معرفی و گنجاندن این 4 ماده خوراکی در برنامه غذایی با و سازگاری با متابولیسم بدن می توانید به راحتی کاهش وزن داشته باشید (نازوب )

 

شاهدانه:

 از شاهدانه داستان ها ی بسیاری شنیده ایم که چقدر برای مردان مقوی است. شاهدانه می تواند به عنوان یک میان وعده عالی برای تمامی افراد و حتی بعد از ورزش پیشنهاد مناسبی است.

 

شاهدانه سرشار از امگا 3 است و از بروز انواع مشکلات و بیماری ها به خصوص مشکلات قلبی جلو گیری می کند.
شاهدانه در ساخت پروتئین های سازنده عضلات بسیار مفید است پس بعد از ورزش حتما شاهدانه بخورید.

 

گوشت لخم:
گوشت لخم به دلیل دارا بودن کولهسیستوکینین احساس سیری برای مدت طولانی تری را در انسان ایجاد می کند و تا ساعت ها بعد ا ز مصرف غذا گرسنه نخواهید شد.
بهتر است همراه گوشت لخم یا گوشت مرغ سبزیجات مصرف شود.

 

عدس:
در مفید بودن این حبوبات شکی نیست اما چرا اینقدر کم مصرف می شود؟ عدس سرشار از فیبر است و معده را پر می کند و احساس سیری ایجاد میکند. عدس رنگی یعنی عدس سیاه – قرمز یا نارنجی میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد. عدس یک ماده غذایی فوقالعاده مفید برای مردان است و بهتر است همراه گوشت مصرف شود.

 

جلبک های دریایی:
به ندرت کسی از جلبک دریای استفاده می کند اما بهتر است بدانید که این جلبک ها سرشار از کلسیم و راهی برای استحکام و تقویت استخوان ها هستند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان