ramazan
ramazan

احمقانه‌ترین سوالات پرسیده شده دریاهو،فقط بخندید

احمقانه‌ترین سوالات پرسیده شده دریاهو،فقط بخندید
اینترنت نامحدودترین منبع اطلاعات در عصر ماست. جایی كه می‌توانید مطمئن باشید هیچ سوالی بدون جواب نخواهد ماند.به طور كلی سرویس‌ها و سایت‌های مختلفی برای طرح سوال وجود دارند كه در این میان Yahoo Answers با امكانات مناسب و محیط ساده و سریع، جزو اولین انتخاب‌ها برای طرح سوال است.
اما این موضوع كه در اینترنت می‌توان بدون شناخته شدن هر چیزی را مطرح كرد باعث شده كه بعضی سوالات مطرح شده در این سایت آنقدر احمقانه به نظر برسند كه بتوان از آنها مطلب طنز تهیه كرد.
هرچند می‌توان حدس زد كه تعدادی از آنها به عمد این طور مطرح شده‌اند.

سایت PcWorld با جمع‌آوری تعدادی از این سوالات و پاسخ‌های طنزآمیز به آنها مطلب جالبی تهیه كرده است كه در ادامه می‌خوانید.

1 ـ من تنها ماشینم رو فروختم تا بتونم پول بنزین رو فراهم كنم. اما این چند روز قیمت بنزین پایین اومده. به نظر شما الان چطوری می‌تونم ماشینم رو پس بگیرم؟
ما خیلی سعی كردیم با این پدیده تماس بگیریم، اما ظاهراً كامپیوترش رو فروخته بود تا هزینه اینترنت رو فراهم كنه!

2 ـ من می‌خواستم امتحان كنم آیا كامپیوترم می‌تونه كارت اعتباریم رو بخونه یا نه؟ برای همین اونو داخل سی‌دی رام گذاشتم. اما سی‌دی رام گیر كرد و الان نمی‌دونم چطور باید بازش كنم؟
سی‌دی رام شما مشكلی نداره، فقط منتظره كه كارمزد اسكن كارت اعتباری رو پرداخت كنین. سعی كنین هرطور می‌شه كارت عابر بانكتون رو به پورت USB وصل كنین!

3 ـ موس من هر موقع از روی میز بلندش می‌كنم از كار می‌افته، من مطمئنم مشكل از سیستم عامل نیست. چون هم در ویستا و هم در لینوكس این مشكل وجود داره.
برای حل این مشكل كارت اعتباریتون رو داخل سی‌دی رام گذاشته و با لحن احترام‌آمیز به كامپیوترتون بگین كه دوست دارین موستان به Logitech Air ارتقا پیدا كنه!

4 ـ من 2 تا نارنگی با فاصله زمانی 2 ساعت از هم خوردم. چه اتفاقی برام می‌افته؟
این بستگی به این داره كه این 2 تا نارنگی هسته هم داشتن یا نه؟ اگه هسته‌شون رو هم خوردین، سعی كنین تا 2 هفته از خوردن خاك و آب پرهیز كنین!

5 ـ جایی وجود داره كه بشه به صورت آنلاین سوال پرسید؟ مثلاً اگه تو یاهو باشه خیلی خوبه.
ما از شما عاجزانه می‌خوایم كه اگه همچین جایی پیدا كردین، به ما هم بگین.

6 ـ آیا راه‌حلی هست كه بشه دو دو تا رو مساوی 5 كرد؟
آسون‌ترین راه‌حل اینه كه یك قرص اكس بندازین بالا. یا این‌كه جای 4 و 5 رو در شمارش اعداد عوض كنید.

7 ـ چطور می‌شه در yahoo answers سو ال پرسید؟
یه بسته قرص از دوست بالایی قرض كنین و بعد دو تا نارنگی به فاصله 2 ساعت از هم بخورین‌.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان