6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

با انجام این راه کارها همیشه کمدی تمیز و منظم داشته باشید. كمد های شلوغ یكی از مشكلات خانم های خانه دار است. مساله این است كه در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.

 

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

آنچه می خوانید ساده ترین و كاربردی ترین نكاتی است كه با كمك آن می توانید به كمد لباس هایتان سامان ببخشید. 

1 – شما باید از هر فضای خالی به نحو احسن استفاده كنید، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست.

تنها كافی است با كمك سبدها، كشوها یا جعبه های چوبی كوچك فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت. 

 

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

2 – برای جمع كردن لباس ها و ملحفه های كثیف و استفاده شده، بهترین كار آویزان كردن كیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری كنیم. 

3 – بهترین راه برای نظم بخشیدن به كمد لباس ها استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال ها یا تی شرت ها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه های آن قرار دهید.

به این ترتیب پیراهن ها یا كراوات ها چروك نمی شوند و دسترسی به آنها نیز آسان تر می شود. 

4 – پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان كردن كلاه و چترهای مردانه، زنانه و كودكانه ای كه در خانه دارید، استفاده كنید. 

5 – اگر در خانه پارچه های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن كیف های پارچه ای و از این كیف ها برای تمیز نگه داشتن كفش ها و كیف های دستی خود استفاده كنید. 

6 – اگر در اتاق تان آرشیوی از روزنامه یا مجله های مختلف دارید و آنها را در جامجله ای نمی گذارید برای هر یك از آنها فولدر یا پوشه ای تهیه كنید و آنها را باسلیقه در قفسه ها قرار دهید.   

 

فنگ شویی اتاق و چیدمان های کمدها

 

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

 

مهم ترین مسئله در هر خانه چیدمان و دکوراسیون آن است. فنگ شویی اصول چیدمان خانه بر اساس انرژی های موجود در طبیعت با وسایل طبیعی را به شما هدیه می دهد.

مهم ترین و اساسی ترین مسئله این روزها آشنایی با فنگ شویی است که به خودی خود می تواند سبک و سیاق زندگی، چیدمان، دکوراسیون اتاق ها و کمدهایتان را به نحو زیبا تغییر دهد!

فنگشویی هنرى است ساده، انعطاف‌ پذیر و ملموس برای:

 

افزايش نشاط
آرامش و تعادل

در زندگى روزمره است، كه با انواع سبک‌های دكوراسيون سازگارى دارد. فنگ شویی دانش زندگی متعادل و هماهنگ بین انسان و طبیعت پیرامون اوست که آغاز پیدایش آن به اندیشه‌های کهن شرقی با قدمت چند هزار ساله برمی‌گردد.

 

هدف فنگ شویی

 

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

 

هدف فنگ شويی در مجموع خلق حس هماهنگی در خانه شما و در نتیجه زندگی شماست!
فنگ شويی ذهن، كمك می‌کند تا فقط موقعیت‌های مثبت ذهنی و شانس خوب در محيط خلق شود! فنگ شويی يك هنر شهودی است كه حس هارمونی در آن بسيار مهم است! شما با چند اصلاح كوچك در چیدمان منزلتان می‌توانید انرژی‌ها را با خود هماهنگ كنيد.

خواستگاه فنگ شویی قاره آسیا است به همین خاطر قوانینش برای ما ایرانیان بیگانه و نا آشنا نیست و بسیاری از راه کار هایش از قدیم در فرهنگ ما و ایران باستان ما نیز وجود داشته و بخشی ازباور های کهن ما بوده است.

بسياری از راه‌کارهای اين علم از قدیم‌الایام در فرهنگ ما نيز وجود داشته است. مانند شیشه های رنگی، هشت دریهای ورودی، دربهای دو لنگه، جدا بودن حمام و دستشویی ها خارج محل سكونت و …

معنای فنگ شویی

 

معناي لغوی فنگ شویی عبارت است از:

 

فنگ به معنای باد.
شوئي به معنای آب.

 

6 راهکار اصلی برای داشتن کمدی منظم و مرتب

 

در فرهنگ آسیای شرقی معتقدند در اثر اتحاد باد و آب، می‌توان سلامتی و محصول خوب به دست آورد. بنابراين ”فنگ شویی خوب“ به معنای معاش و دارایی و ثروت خوب و فنگ شویی بد به معناي سختی و بيچارگی می‌باشد.

مردم چین معتقند که آنچه زندگی انسان را می‌سازد، نخست سرنوشت، پس از آن اقبال، سوم فنگ شویی و در آخر انسان‌ دوستی و تحصيل دانش است.
نکته پایانی:
اگر درک عمیقی از فنگ شویی، و چیدمان خانه، محل کار، وسایل و تزئینات طبیعی، مثل: گل و گیاه، سنگ نمک، عود، شمع، دود چوب دارچین داشته باشید با نهایت آرامش می توانید با اندک هزینه آرامش، سلامتی، حس خوب، برکت مال را به خانه و خودتان هدیه بدهید.

و بدانید در هم بر هم بودن خانه، اتاق خواب، کمدها و کشوها ناخودآگاه انرژی های منفی می آورند که دائم درگیر مشکلات و مسائل پیچیده هستید. پس باور داشته باشید نظم و تمیزی نهایت آرامش و برکت را به شما هدیه می دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان