قتل هولناک و وحشتناک خواهری به خاطر سوء ظن

مجموعه : اخبار
قتل هولناک و وحشتناک خواهری به خاطر سوء ظن
به گزارش نازوب به نقل از خبرنگار مهر، یکشنبه هفته گذشته ماموران پلیس شهرستان فسا در جریان قتل دختر جوانی در این شهر قرار گرفتند. تیم جنائی پس از حضور در محل دریافتند نرگس به دلیل اصابت ضربه های جسم تیز به گردنش جان باخته است. عامل جنایت قبل از قتل دست و پای قربانی را با طناب بسته بود.

سرقت نشدن طلاهای قربانی و وسایل خانه و نبود آثاری از ورود به زور بر روی در احتمال قتل از سوی قاتلی آشنا و با انگیزه انتقامجویی را مطرح کرد.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند. ماموران با توجه به صحنه جنایت تجسس های خود را بر روی نزدیکان مقتول متمرکز کردند.

ماموران در جریان تحقیقات دریافتند که مقتول با یکی از برادرانش به نام نیما اختلاف داشته است. با کشف این سرنخ نیما دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد که در بازجویی های مقدماتی منکر قتل شد.

ماموران که متوجه تناقض گویی های پسر جوان شده بودند به بازجویی ها ادامه دادند. تنها مظنون جنایت سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی بود به خواهرم مظنون بودم. تصور می کردم که او ارتباط پنهانی دارد. برای رهائی از این افکار تصمیم به قتل نرگس گرفتم به همین خاطر شب حادثه با تهیه چاقوئی به خانه رفتم و دست و پای خواهرم را بستم و در حالی که التماس می کرد او را کشتم.

متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان