بررسی جالب برخی از نمادهای شیطان پرستی!

بررسی جالب برخی از نمادهای شیطان پرستی!
در بررسی نمادهای متعلق به شیطان‌ پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم و شیطانیسم به وضوح قابل مشاهده و درک است. ایران ناز، در ادامه برخی از نمادها كه به عنوان نگین انگشتر، ‌گردنبند، تصاویر بر روی دست‌بندها، پیراهن، شلوار، كفش،‌ ادكلن، ساعت و … درج شده و از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است، مورد بررسی و معرفی قرار می‌گیرد:

666: یك سمبل با عنوان «شماره تلفن شیطان» توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مكاشافات 13:18 « …پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا كه عدد انسان است و عددش 666 است.» از سال‌ها پیش تاكنون این عدد با اشكال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ كشور مشاهده می‌شد.

تصویر حرف A که نماد هرج و مرج است و نمادی که به انگلیسی (Ankh) انشاء می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است، از دیگر نمادهای این فرقه‌های شیطانی و منحرف است.

هرج و مرج (Anarchy): این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد كه « هر چه تخریب كننده است تو انجام بده » این نماد عمدتا مورد استفاده عده ای از گروه‌های هوی‌متال است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان