حرکت غیراخلاقی در کنسرت مازیار فلاحی (عکس)

مجموعه : اخبار
حرکت غیراخلاقی در کنسرت مازیار فلاحی (عکس)

حرکت غیراخلاقی در کنسرت مازیار فلاحی (عکس)

 

چهره های معروف هم گاهی حرکاتی از خود نشان می دهند که شخصیت آنها زیر سوال می رود! شاید هم در فرهنگ ما به این دید نگاه می شود! در ادامه نگاهی داریم به خبرهای تازه از کنسرت مازیار فلاحی.

 

به گزارش نازوب به نقل از  پایگاه خبری انصار حزب الله برج میلاد  16 تیرماه مجددا میزبان مدعوین کنسرت خواننده ای به نام مازیار فلاحی بود که تعدادی از این افراد نیز طی چند هفته گذشته به دلیل بد پوششی توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بودند.

این در  حالی است که این بار به دلیل غیبت مامورین یگان امداد ناجا در محل برگزاری این کنسرت، حجم انبوهی از زنان و دختران بی حجاب در محل حاضر شده بودند.

این سوء استفاده از عدم حضور نیروی انتظامی در حالی رخ داد که به شهادت خبرنگار یالثارات برخی از حضار صراحتا در مقام ستون پنجم و وضعیت سنج ایفای نقش کرده و پس از اطمینان از امن بودن فضا برای جولان، این خبر را به اطلاع سایرین می رسانیدند.

 

حرکت غیراخلاقی در کنسرت مازیار فلاحی (عکس)
مازیار فلاحی
 
 
 
همچنین بر پایه این گزارش، طبق سیاق همیشگی، برخی افراد که به اصطلاح با عنوان سوپر استارهای سینما از آنان یاد می شود نیز بخشی از میهمانان این کنسرت را تشکیل می دادند. 

 گفتنی مازیار فلاحی برای تثبیت فضای فاسد حاکم براین کنسرت، عاشقانه ترین آهنگ خود را به این بازیگر تقدیم و در برابر دیدگان همه بوسه ای به سوی او حواله داد!

بر این اساس به نظر می رسد باید ضمن قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی از ارگان انتظامی کشور خواست تا به منظور جلوگیری از بوجود آمدن چنین فضای مسمومی، تیم های یگان امداد خود را به شکل دائم در محل هایی مثل برج میلاد تهران مستقر سازد.
 
 
مطالب مرتبط
 

عکس های کنسرت مهران مدیری با حضور جلف الهام پاوه نژاد و دخترش

کنسرت ربات های ماکان بند در برج میلاد ترکوند+ فیلم

مدل لباس عجیب و خاص بازیگران در کنسرت بهنام بانی

بیوگرافی جدید مهدی احدوند خواننده خوش صدا+ جنجال کنسرت ماهشهر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان