ramazan
ramazan

حرکات عجیب مدل معروف هنگام بارداری/عکس

حرکات عجیب مدل معروف هنگام بارداری/عکس

نازوب، این مدل معروف ایرلندی ثابت کرده است که هیچ چیزی غیر ممکن نیست و حتی با وجود بارداری میتوان به ورزش حتی ورزش های سخت غیر بارداری پرداخت.

حرکات عجیب مدل معروف هنگام بارداری/عکس

دویدن روزانه به مدت 40 دقیقه، انجام حرکات کششی، انجام حرکات با وزنه و استفاده از دستگاههای مخصوص تناسب اندام کارهایی است که این مدل حتی در هفته 36 بارداری آنرا رها نکرده است.

"نل مک اندرو" معتقد است ورزش کردن درست مثل روغن کاری یک خودرو باعث خواهد شد تا حرکات نرم و سبکتر و با فشار کمتری صورت پذیرد.

به عقیده این مدل که روانشناسان و دانشمندان نیز آنرا تایید کرده اند بارداری نه تنها مانعی برای ورزش کردن نیست بلکه انجام صحیح حرکات ورزشی باعث داشتن یک دوران بارداری با نشاط و زایمان راحت خواهد بود به علاوه از افسردگی شایع دوران بارداری نیز جلوگیری خواهد کرد.

به عقیده او بهترین حرکات ورزشی هنگام بارداری حرکاتی است که پشت کمر و پاها را قوی تر میکند چراکه هنگام بارداری و بعد از زایمان سرپا ایستادن های مداوم و انجام کارهای خانه بیشترین فشار را به این نواحی وارد میکند.

 

حرکات عجیب مدل معروف هنگام بارداری/عکس

او 39 ساله است و اکنون دومین بارداری خود را تجربه میکند و میگوید اکثر زنان هنگام بارداری دچار چاقی و یا فشار خون میشوند که یکی از دلایل آن بی تحرکی در این دوران است . از دیگر عوارض بارداری که با ورزش کاهش می یابد میتوان به دیابت، کم خونی، افسردگی و دردهای مزمن کمر و لگن و پاها اشاره کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان