ramazan
ramazan

آموزش کوچک کردن بینی با کرم پودر

مجموعه : آرایش صورت
آموزش کوچک کردن بینی با کرم پودر

نازوب، کرم‌پودر یکی از اصلی‌ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند به همین دلیل بهتر است تا آنجا که می‌توانید هنگام انتخاب کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید.

 

آموزش کوچک کردن بینی با کرم پودر

 

همه ما به زیبایی پوست صورت‌مان اهمیت فراوانی می‌دهیم ولی گاهی به هر دلیل نقص‌هایی روی پوست به وجود می‌آید که تا زمان درمان چاره‌ای جز پوشاندن آنها نداریم و در اینجاست که کرم‌پودر به کمک‌مان می‌آید.

کرم‌پودر یکی از اصلی‌ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی نامناسب نه‌تنها صورت را مصنوعی جلوه می‌دهد بلکه رنگ‌های آرایشی را هم بد رنگ نشان می‌دهد.

البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان Makeup infrastructure زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند و برای آرایش آماده شود، هیچ‌گاه هدف از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست نیست. به همین دلیل بهتر است تا آنجا که می‌توانید هنگام انتخاب کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید.

 

هنگام خرید کرم‌پودر به چه چیزی توجه کنید

 

کرم پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید.

هنگام خرید برای تست رنگ کرم‌پودر باید سه رنگ نزدیک به رنگ پوست‌تان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می‌شود یا نه. اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید نباید خطی مانده باشد.

حواستان باشد که اگر پوست‌تان چرب است بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کنید. پوست‌های خشک با کرم پودرهای مایع و کرم پودرهایی که حالت کرم دارند، سازگاری بهتری دارند.

 

با کرم‌پودر بینی‌ را کوچک کنید

 

اگر بینی بلندی دارید باید برای نوک بینی از کرم پودر تیره‌تر استفاده کنید، اگر بینی‌تان کمی انحنا دارد و کج است، رنگ تیره را در کنار بینی و رنگ روشن‌تر را در وسط بینی به کار ببرید.

همچنین از پودر روشن می‌توانید برای بزرگ‌تر نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه‌ای كه عقب قرار گرفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن هاله سیاه دور چشم استفاده کنید.

علاوه بر اینها برای برجسته تر نشان دادن گونه‌ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه بکشید.

بعد پوشاننده‌ یا فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی بزنید.

 

برای پوشاندن قرمزی پوست چه کنیم؟

 

معمولا پوشاندن قسمت‌هایی از پوست که به علت جوش یا هر علت دیگری قرمز شده‌ کمی مشکل است به خصوص با کرم‌پودر‌ها و پوشاننده‌های عادی. به دنبال پوشاننده‌ای با ته مایه سبز باشید چون سبز در چرخه رنگ در نقطه مقابل قرمز قرار دارد، به همین دلیل می‌تواند قرمزی را خنثی کند و آن را بپوشاند.

 

چگونه لک‌های بزرگ و فراوان را بپوشانید؟

 

لک‌های بزرگ و فراوان به دلایل بسیاری ممکن است به وجود آمده باشند مثلا ممکن است به دلیل زیاد ماندن در زیر نور آفتاب یا تولید بیش از اندازه ملانین پوستی یا… به وجود آمده باشند.معمولا روی چنین پوستی آرایش بسیار مشکل است چون هر تکه پوست یک ‌رنگ می‌شود اما اگر کرم‌پودر و پوشاننده مناسب انتخاب کنید چندان دچار این مشکل نخواهید شد.

باید از فروشنده بخواهید یک اصلاح‌کننده رنگ به شما بدهد و از آن در زیر آرایش خود استفاده کنید تا لک‌ها را بپوشاند. البته بعضی از برند‌ها نیز دارای پوشاننده‌های خاصی هستند که می‌توانند زیر آرایش استفاده شوند تا دیگر لک‌ها دیده نشوند.

 

جوش‌ها را به این روش بپوشانید

 

کافی است چند جوش روی صورت داشته‌باشید تا کاملا آرایش‌تان خراب شود.این نقطه‌های مزاحم نه تنها صورت را زشت می‌کنند بلکه به راحتی هم پوشانده نمی‌شوند اما بعضی از برند‌ها پوشاننده‌های مخصوص جوش تولید کرده‌اند که می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند،

البته پیشنهاد می‌کنیم فقط به دنبال پوشاندن جوش‌ها نباشید بلکه بهتر است برای درمان‌ اقدام کنید.برای ازبین بردن جوش‌ها بهتراست پوشاننده و کرم‌پودری بخرید که دارای اسیدسالیسیلیک باشد چون وجود این ماده مانع مسدود شدن منافذپوستی می‌شود.

 

چه کار کنید کرم‌پودر طبیعی به نظر برسد

 

کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بزنید، تا پوست شما روشن شود و در عین حال طبیعی به‌نظر برسد. بهتر است دهانتان را هنگام استفاده از کرم پودر باز نگه دارید، تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فک‌تان از بین برود.

بعد از اتمام آرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورت‌تان بزنید. این کار باعث می‌شود مواد روی پوست یکنواخت‌تر شود و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

 

استاندارد بخرید

 

برای سلامت پوست‌تان باید از محصولات استاندارد استفاده كنید كه به پوست آسیبی نمی‌رسانند.

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

آموزش تصویری کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

آموزش کوچک کردن بینی با نحوه آرایش

چرا کوچک کردن بینی در دنیا منسوخ شده ؟!

آموزش تصویری کانتور کردن انواع مدل بینی (کوچک کردن)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان