اپلیکیشن های خطرناک برای کودکان شما

اپلیکیشن های خطرناک برای کودکان شما

معرفی اپلیکیشن های خطرناک که روی موبایل ، تبلت و … نصب می کنید به کودکان شما آسیب می رساند.

 

ممکن است فکر کنید که بچه هایتان تنها به دلیل سهولت ارتباط با دوستان خود خیلی از اپلیکیشن ها را دانلود می کنند. این موضوع درمورد خیلی از بچه ها صدق می کند ولی متاسفانه حتی استفاده بی منظور از خیلی از این اپلیکیشن ها ممکن است دختر یا پسر شما را در مسیری ناخواسته قرار دهد. دراینجا به چند اپلیکیشن خطرناک و مشکل ساز برای فرزندان شما اشاره شده است.

 

Tinder
این اپلیکیشن برای قرارملاقات و آشنایی با دیگران استفاده می شود. کاربران می توانند ازطریق جی پی اس افرادی که در نزدیکی محل سکونت آنها زندگی می کنند را شناسایی کرده و با آنها قرار  آشنایی بگذارند. ۴۵۰ میلیون پروفایل هرروز در این اپلیکیشن فعال هستند. البته خبر خوب اینجاست که این اپ اطلاعات را به طور مستقیم از پروفایل فیسبوک دریافت می کند و قبل از عضویت دراین اپلیکیشن صحت پروفایل فیسبوک آنها باید تائید شود. ولی مشکل اینجاست که هم بزرگسالان و کودکان خیلی راحت می توانند دیگران را از طریق این اپ پیدا کند. این اپلیکیشن اغلب برای سایبربولینگ یا زوگویی های اینترنتی هم مورد استفاده قرارگرفته است. برای اینکه گروهی از بچه ها، گروهی دیگر را هدف قرارداده و دست  به رفتارهای توهین آمیز و آزاردهنده و خشونت آمیز علیه آنها می زنند.
Snapchat
این اپلیکیشن به کاربران امکان ارسال عکس و ویدئو به افرادی که در لیست دوستان آنهاست را می دهد. فرستنده می تواند درمورد اینکه دریافت کننده فایل چه مدت این تصویر را ببیند تصمیم بگیرد و سپس تصویر بعد از آن مدت تعیین شده پاک می شود. اسنپ چت در رتبه نخست اپلیکیشن ها برای روابط جنسی قرار گرفته است. به خصوص که اغلب مردم فکر می کنند چنین شیوه ای برای برقراری این قبیل روابط امن تر است. با این حال اسنپ ها به راحتی قابل بازیابی بوده و دریافت کننده فایل می توانند با انجام اسکرین شات خیلی راحت آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. خیلی از تصاویر اسنپ چت هم در سایت های پورنوگرافی تحت عنوان snap porn پست می شوند.
Blendr
این اپلیکیشن هم برای ملاقات و آشنایی با افراد جدید از طریق سیستم جی پی اس است. ازطریق این اپ می توان تصاویر، عکس و ویدئو به کاربران دیگر ارسال کرد. مشکل این اپلیکیشن این است که هیچ اقدامی برای کنترل وشناسایی پروفایل افراد در آن صورت نمی گیرد. برای همین بزرگسالان و کودکان می توانند درارتباط نزدیک با هم قرار گیرند.

 

Kik Messenger
اپلیکیشنی که کاربران آن به صورت همزمان به هم پیغام می دهند و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر درآن اجازه تبادل تصاویر، عکس و فایل های دیگر را دارند. مشکل این اپ استفاده متداول آن برای روابط جنسی و ارسال تصاویر نامناسب است. کیک هم سیستمی برای کنترل و تصدیق پروفایل افراد نداشته و بزرگسالان و خردسالان به راحتی می توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان