ramazan
ramazan

دخترانی که با لباس پسرانه به استادیوم آزادی رفتند!!

دخترانی که با لباس پسرانه به استادیوم آزادی رفتند!!
مطالب خواندنی و جالب
فیلم‌سینمایی «شیرین قناری بود» به کارگردانی داوود توحیدپرست از ابتدای آذرماه اکران می‌شود. داوود توحیدپرست در گفت‌و‌گویی، در این‌باره بیان کرد:‌ این فیلم درباره دخترانی است که با لباس پسرانه برای تماشای مسابقه فوتبال به استادیوم می‌روند و با توجه به موضوع ملتهبی که دارد می‌تواند با مردم ارتباط خوبی برقرار کند.
 
او گفت: «شیرین قناری بود» با توجه به موضوع خود می‌توانست شرایط بهتری برای اکران داشته باشد اما متأسفانه به دلیل آنچه که مافیای اکران عنوان می‌شود، در سینماهای آزاد نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب امکان نمایش خوب این فیلم از من به عنوان کسی که همه زندگی‌ام را فروختم و حتی یک ریال هم از دولت وام نگرفتم، فراهم نشده است.
 
دخترانی که با لباس پسرانه به استادیوم آزادی رفتند!!
 
وی خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که در یک سوی ماجرا بخش خصوصی متمول قرار دارد و در سوی دیگر هم دولت، که فیلم‌های فاخر با فروش کم می‌سازد و فیلم‌ساز‌های مستقلی مانند من نمی‌توانند از این شرایط استفاده کنند. توحیدپرست همچنین اضافه کرد: از رئیس سازمان صداوسیما انتظار دارم همان‌طور که تیزرهای رایگان برای فیلم‌های مختلف از جمله فیلم‌هایی که فروش خوبی هم نداشتند، اختصاص داده به «شیرین قناری بود»‌ هم توجه و امکان استفاده از تیزرهای مجانی را برای این فیلم هم فراهم کند.
 
این کارگردان تأکید کرد:‌ من یک کار فرهنگی تولید کرده‌ام نه شیشه و مواد مخدر و نباید سرمایه‌ام نابود شود، به همین دلیل از آقای ضرغامی می‌خواهم که عدالت را در پخش تیزر رعایت کند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان