ramazan
ramazan

معرفی بهترین کنسول‌های بازی در سال ۲۰۱۳

معرفی بهترین کنسول‌های بازی در سال ۲۰۱۳

کنسول‌های بازی Xbox 360 مایکروسافت و PlayStation 3 سونی که مدت طولانی از زمان ورود آنها به بازار می‌گذشت نیز به‌روز شدند و مدل‌های جدیدتر آنها با نام Xbox One و PS4 به دست کاربران رسیدند و در این میان کنسول Ouya سعی کرد وارد این عرصه رقابتی شود…

در سال ۲۰۱۳ میلادی ۹ مدل کنسول بازی در بازار جهانی موجود بودند که کارشناسان با انجام بررسی بهترین آنها را برگزیدند. در این سال انواع دستگاه‌های الکترونیکی همراه وارد بازار جهانی شدند و هر کدام به نوعی توجه مخاطبان را به خود جلب کردند.

اما کارشناسان بر پایه بررسی‌های جدید خود می‌گویند ۲۰۱۳ سالی بوده است که بیشترین تعداد کنسول‌های بازی در آن وارد بازار شده و از این نظر رکورد شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتنا، در سال ۲۰۱۳ میلادی ۹ مدل کنسول بازی در بازار جهانی موجود بودند که کدام قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را شامل می‌شدند.

در این سال شرکت Nintendo سعی کرد سری کنسول‌های Wii U را ارتقا دهد و محصولات جدیدی از این دست روانه بازار کند.

کنسول‌های دستی ۳DS و Vita از جمله محصولاتی بودند که بر این اساس وارد بازار شدند.

کنسول‌های بازی Xbox 360 مایکروسافت و PlayStation 3 سونی که مدت طولانی از زمان ورود آنها به بازار می‌گذشت نیز به‌روز شدند و مدل‌های جدیدتر آنها با نام Xbox One و PS4 به دست کاربران رسیدند و در این میان کنسول Ouya سعی کرد وارد این عرصه رقابتی شود.

اما با این تنوع فراوان در بازار جهانی دستگاه‌های مخصوص اجرای بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی، کارشناسان در یک بررسی گسترده سعی کردند لیست برترین کنسول‌های بازی که در سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار شده است را منتشر کردند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان