زنده ماندن جنین سقط شده 22 هفته ای! عکس و فیلم

زنده ماندن جنین سقط شده 22 هفته ای! عکس و فیلم

همانا آنان که به خدا و یکتایی او شک کنند و شریک برای او قرار دهند بی شک از کافران می باشند.

به گزارش نازوب این جنین 22 هفته ای سپس به مرکز مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در شهر روسانو در جنوب ایتالیا منتقل شده و بعد از یک روز جان خود را از دست داد.

مادر این نوزاد که برای اولین بار ، باردار شده بود بعد از آن‌که متوجه شد جنین در حال رشد در بدنش معلول است تصمیم به سقط آن گرفت.

اما این نوزاد در حین عملی سقط جنین که در بیمارستان روسانو کالابرو انجام شده بود زنده ماند و پزشکان آن را به همان وضعیت رها کردند تا بمیرد.

بعد از گذشت تقریبا یک روز یک کشیش به نام آنتونیو مارتلو به کنار جسد این جنین رفت تا برای او دعا بخواند . زمانی که او به کنار بدن نوزاد که با یک پارچه پوشانده شده و بند نافش هم هنوز به بدنش متصل بود رفت ، متوجه شد جنین هنوز نفس می‌کشد و حرکت می‌کند.

این کشیش به سرعت پزشکان را مطلع کرد و آن ‌ها جنین را به واحد مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان کاسنزا منتقل کردند که نهایتا این جنین در آنجا جان خود را از دست داد.

بعد از این قضیه پلیس ایتالیا تحقیقات خود را آغاز کرد ، چرا که کشتن جنین در این کشور غیر قانونی محسوب می‌شود.

این بدان معناست که بعد آن که یک جنین از عمل سقط جان سالم به در می‌برد پزشکان باید تلاش خود را برای نجات جان او به کار ببندند.

قرار است وزارت بهداشت این کشور بازرسینی به این بیمارستان بفرسد تا در مورد حقیقت ماجرا تحقیق کنند . طبق قانون 194 ، سقط جنین در صورتی که این احتمال وجود داشته باشد که نوزاد بتواند جدا از مادر خود به حیاتش ادامه بدهد غیر قانونی است و این عمل فقط در صورتی مجاز است که ادامه بارداری برای سلامت و جان مادر خطرناک باشد.

اگر اطلاعات داده شده درست باشد ، بازرسان با رها کردن تعمدی یک جنین نارس که دارای شکل‌هایی از ناتوانی و فلج بوده است روبرو خواهند شد که با معیارهای انسانی سازگار نیست.

یکی از مسوولان در این باره گفت : زمانی که یک نوزاد به دنیا می‌آید مانند یک شهروند ایتالیایی محسوب می‌شود و دارای همه حقوق انسانی آن‌ها نیز خواهد بود.این ماجرا واقعا وحشتناک است و دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

این موضوع باعث مطرح شدن دوباره بحث‌هایی در مورد قانونی بودن سقط جنین در این کشور شده است.

دانلود ویدئو جنین سقط شده زنده

تصاویری از زنده ماندن یک جنین 22 هفته ای
زنده ماندن جنین سقط شده 22 هفته ای! عکس و فیلم
زنده ماندن جنین سقط شده 22 هفته ای! عکس و فیلم
زنده ماندن جنین سقط شده 22 هفته ای! عکس و فیلم

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان