ramazan
ramazan

اشتباهات رایج مراقبت از ناخن

اشتباهات رایج مراقبت از ناخن

بزرگترین اشتباه پیروز از یک رژیم غذایی نادرست است. ما آنچه که می خوریم هستیم. پس اگر رژیم غذایی شما در وهله اول نامتعادل باشد تاثیرات بسیار بدی روی پوست صورت و بدن شما می گذارد پس محتاط باشید!!!

اشتباهاتی که اکثر ما در مراقبت از ناخن هایمان انجام می دهیم به اشکال نازیبایی از ناخن ها منجر می شود و حتی می تواند باعث ایجاد التهاب و عفونت در آنها شود.

بسیار مهم است که بدانیم چگونه و به طور مناسب از ناخن ها و دستهایمان مراقبت کنیم تا آنها همیشه خوب به نظر برسند.

مانند هر مراقبت زیبایی دیگر مراقبت از ناخن ها نیز دارای اشتباهات معمولی است که بهتر است برای Health and beauty of nails سلامت و زیبایی ناخن ها از انجام آنها اجتناب کنیم.

بزرگترین اشتباه پیروز از یک رژیم غذایی نادرست است. ما آنچه که می خوریم هستیم. پس اگر رژیم غذایی شما در وهله اول نامتعادل باشد پس شما دارای ناخن ها ، مو ها ، و پوست و بدن ناسالم هستید پس بهتر است که رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.

 

اشتباهات رایج مراقبت از ناخن

 

زدن لاک به ناخن ها به مدت طولانی

 

زدن لاک به مدت طولانی باعث می شود که شما به ناخن هایتان این اجازه را ندهید که آنها تنفس کنند. در هر ماه یک هفته حداقل به ناخن هایتان مهلت بدهید تا نفس بکشند.

همچنین قبل از زدن لام فراموش نکنید که آنها را با لاک پایه بپوشانید و هرگز خود ناخن تان را رنگ نکنیدو از لاکی استفاده کنید که براحتی پاک می شود و با آستون می تواند همه جای ناخن تان را پاک کند. همچنین بعد از پاک کردن لاک ، لاک پایه را نیز با آستون پاک کنید.

 

اشتباهات رایج مراقبت از ناخن

 

 

اشتباهات سوهان زدن

زمانیکه ناخن هایتان را سوهان می زنید دقت کنید که سوهان را در راستای ناخنتان حرکت دهبد. حرکت عمودی سوهان باعث می شود ناخنها نازک شده و صدمه بیشتری به آنها وارد آید. پس از سوهان زدن ناخن ها به عقب و جلو خودداری کنید.

 

اشتباهات رایج مراقبت از ناخن

 

برش لایه شاخی

اشتباهی که ما در مراقبت از ناخن هایمان انجام میدهیم زمانیست که بستر ناخن را بدون محافظ رها می کنیم که این کار می تواند منجر به التهاب و سرانجام عفونت شود. برای داشتن ناخن های سالم و زیبا از مرطوب کننده ها به طور منظم استفاده کنید.

 

ریشه بیماری ناخن جوی در کودکان و 7 نشانه مهم افسردگی

مدل و طرح های جدید جذاب ناخن با رنگ سال 2021 / دیزاین ناخن

علت و نشانه های قمر کوچک سفید رنگ روی ناخن چیست؟


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان