فال و طالع بینی امروز 4 شنبه 24 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 4 شنبه 24 شهریور 94

بخش جذاب فال و طالع بینی نازوب بر اساس پیش بینی های کائنات به همراه فال روزانه حافظ در روز چهارشنبه 24 شهریور ماه 1394

 

فال روز متولدین فروردین:

خرج های غیرمنتظره ای مانند خرج تعمیرات خانه یا ماشین در راه هستند. این ممکن است شما را که برای به دست آوردن پولتان حسابی تلاش کرده اید ناراحت کند و مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. اما خودتان را زیاد ناراحت نکنید، باز هم می توانید پس انداز کنید. به این که به دوستانتان چقدر اجازه دخالت در کارهایتان را می دهید فکر کنید. اگر بدون مشورت با آنها هیچ تصمیمی نمی گیرید شاید وقت آن رسیده است که بدون اینکه آنها را ناراحت کنید کمی از قدرت و تأثیر گذاریشان روی زندگیتان بکاهید. متأهل ها خودشان را برای یک شب رمانتیک با همسرشان آماده کنند و مجردها هم یک برنامه تفریحی جالب همراه با دوستان ترتیب دهند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

 

 

*************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

 

*************************

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می توانید از خود بی خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می شود شما را بسیار غافلگیر می کنند، به اندازه شما آسان گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می کنند کناره گیری کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

*************************

فال روز متولدین تیر:

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده اند و بنابراین شما نمی توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک***حق نگه دار که من می روم الله معک

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس***ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

تعبیر:  دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.

 

 

*************************

فال روز متولدین مرداد:

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی انعطاف پذیری می توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

 

 

*************************

فال روز متولدین شهریور:

زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت تر است. شما واقعاً نمی خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد

تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

 

 

*************************

فال روز متولدین مهر:

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می شود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.

 

 

*************************

فال روز متولدین آبان:

امروز شما عضوی از مهمانی نیستید، بلکه خودتان صاحب آن هستید. امروز حس های بسیار خوبی دارید. رفتارهایتان بسیار دوستانه است و خیلی خوب می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. سر شما پر از ایده های نو است. امروز این فرصت را دارید یا یک خاطره ماندگار در زندگی خود ثبت کنید. البته در هیچ کاری زیاده روی نکنید و فقط از هیجانات مثبت لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

 

*************************

فال روز متولدین آذر:

ممکن است فردی اکنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یک تصور جدید روبررو کند و به یک عرصه جدید تفکر هدایت کند. نیرویی که در برابر تغییرات آینده دوام می آورد را هدر نده. حقایقی که کشف می کنی می تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی که در آن هستی خارج کند. جریان های متداول روزمره شما را هدایت خواهد کرد، از اینکه آنها را وارد زندگیت کنی نترس.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تامل کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا” جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.

 

 

*************************

فال روز متولدین دی:

امروز اهداف بلند مدت تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است.

 

 

*************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز از لحاظ عاطفی روز شانس شما است و توانایی درک این که چه کارهایی برای حفظ و پیشرفت رابطه خود باید انجام دهید را خواهید داشت، پس تا جایی که می توانید روی این موضوع تمرکز کرده و به آن بپردازید. از حرف زدن در مورد احساسات خود هراسی نداشته باشید و اگر دل کسی که دوست دارید را شکسته اید احساس خود را در این رابطه بیان کنید. گاهی اوقات باید برای رسیدن به آنچه که می خواهیم در مقابل بعضی ها کوتاه بیاییم . حتی اگر این کار با غرور و وجدان ما جور در نیاید هم گاهی راه دیگری وجود ندارد. چگونه با این مسئله کنار بیاییم؟ این شما هستید که در رابطه با مسائل اخلاقی باید با خودتان کنار بیایید، یا کوتاه آمده و کارتان را راه بیندازید و یا به همین روش ادامه داده و با مشکلات ناشی از آن کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم***مدهوش چشم مست و می صاف بی غشم

گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو***آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

تعبیر: فکر می کنید همیشه جوان می مانید. از آینده بی خبر مانده اید و فقط به خوشگذرانی و عیش می پردازید. می گویید بهشت همین جاست ولی شما اسیر هوی نفس شده اید نمی خواهید قبول کنید که جهنمی هم وجود دارد اگر به همین منوال ادامه دهید اضطراب و نگرانی و مفلسی دامنتان را می گیرد. ظاهر پسند نباشید.

 

 

*************************

فال روز متولدین اسفند:

ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان