برترین برندهای لوازم آرایشی سال 94

برترین برندهای لوازم آرایشی سال 94

معرفی بهترین برند های مارک و شناخته شدن آرایشی سال 1394

 

آرایش کردن شاید به یک بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است. در این میان شرکت‌های بسیاری وجود دارند که  این نیاز ما را فرصت تلقی کرده و لوازم آرایشی بسیاری را روانه‌ی بازار کرده‌اند. اما چیزی که در این میان مهم به نظر می‌رسد این است که کدام برند، لوازم آرایشی بهداشتی و مورد قبول را تولید می‌کند. شاید شما هم مثل من حاضر هستید تا پول بیشتری را در قبال کیفیت بیشتر بپردازید. لیستی که در ادامه آمده است ۷ تا از برندهای مشهور و بهداشتی لوازم آرایشی در جهان را بیان می‌کند که از نظر مصرف‌کنندگان کیفیت قابل قبولی دارند.

-برند dove

این برند در سال ۱۹۵۷ و توسط شرکت یونیلور معرفی شده است. لوگوی این برند مانند سیاهه‌ای از پرنده‌ها طراحی شده است و محصولات ان در میان بسیاری از کاربران معروف است. محصولات بهداشتی این برند لوازم ارایشی مخصوصا شامپوها و لوسیون‌های dove  مورد پسند مشتریان بسیاری بخصوص خانم‌هاست. جالب است بدانید که این برند در ابتدا تنها بک صابون آرایشی تولید می‌کرد و الان یکی از بهترین‌های بازار است.

-برند Maybelline

E یکی از شرکت های پیشرو لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند آمریکایی محصولات خود را در ۱۲۰ کشور جهان عرضه می‌کند. رژ لب، سایه چشم، خط چشم، لاک و محصولات متنوع دیگر از جمله محصولاتی است که این شرکت برای بانوان عرضه می‌کند.

-برند Clinique

این شرکت در سال ۱۹۶۸ و در نیویورک کار خود را آغاز کرده است. Clinique یکی از پر مصرف ترین برند های آرایشی جهان است و این وجه تمایز کلینک بدین سبب است که این برند جز اولین برندی می باشد که میزان آلرژی در  آن مورد آزمایش قرار گرفت.

-برند mac

MAC مخفف کلمه‌ی make up art cosmetics است که در سال ۱۹۸۴  توسط Frank Toscan و Frank Angelo پایه گذاری شده است. این برند سلیقه‌ی گروه بزرگی از مصرف کنندگان را در نظر گرفته و محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار می‌کند.

-برند Avon

این برند نیز جز مشهورترین برند های آرایشی است. این شرکت بزرگترین تولید کننده‌ی محصولات مراقبت از پوست و کرم‌های مرطوب کننده در جهان است. راهکار فروش خانه به خانه در افزایش حجم فروش  محصولات آوون نقش بسزایی داشته است.

-برند Olay

این برند در سال ۱۹۵۰ میلادی شکل گرفته است و محصولات زیادی برای جلوگیری از پیری و سفت کردن پوست دارد. این شرکت محصولات خود را بیشتر در  ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و چین عرضه می‌کند.

-محصولات L’Oreal

لورئال در حال حاضر بهترین شرکت تولید کننده‌ی لوازم آرایشی در جهان است که در سال ۱۹۰۹ کار خود را آعاز کرده است. این برند فعالیتش را با ساخت محصولات مرتبط با رنگ مو در بازار آغاز کرد و با گذشت زمان به تدریج گستره فعالیتش را افزایش داد. این شرکت در حال حاضر بهترین محصولات در زمینه‌ی رنگ و سرم مو را داراست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان