معرفی 7 عطر و ادکلن خوشبو و برتر جهان

معرفی 7 عطر و ادکلن خوشبو و برتر جهان

در این بخش با معطر و خوشبوترین عطر و ادکلن های مارک و لاکچری جهان آشنا شوید. برای شیک بودن تنها لباس خوب و متناسب کافی نیست. از نظر من شیک بودن شامل عطری هم که استفاده می‌کنیم، می‌شود. 

 

In this section, get acquainted with the fragrant and fragrant aromas of the Marc and the Lacchi world. For a stylish, only a good fit is not enough. In my opinion, the stylishness also includes the aroma we use.

 

بوی خوش، ماندگاری و کیفیت عطر از ویژگی‌هایی است که هر مصرف کننده‌ای به دنبال آن است. با این وجود برخی خانم‌ها اطلاعات خوبی در این باره ندارند.

The beauty of smell, durability and perfume quality are the characteristics that every consumer is looking for. However, some women do not have good information about this.

 

عطر ها چند نوعند. در واقع عطرها از ۷۸ الی ۹۵ درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس های روغنی ساخته می شوند. میزان اسانس روغنی که برای هر عطر استفاده می‌شود، روی کیفیت و نام آن تاثیر می‌گذارد.

 

۷ عطری که در ادامه آمده است، ۷ عطر برتر جهان است که می‌توان گفت بهترین و خوشبو ترین مارک‌های دنیا  هستند.

عطر آرتمیس

این عطر خوشبو در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت بریتانیایی Pell Wall ارائه شده است. آرتمیس عطری پرطرفدار برای شادابی، شیرینی و متمایز بودن  است که می‌توانید به عزیزان خود هدیه بدهید. این عطر خوشبو  به افراد شوخ طبع، منحصر به فرد، جذاب   و دارای ویژگی‌های رهبری پیشنهاد می‌شود

عطر خوشبو Un Jardin sur le Toit

این عطر در سال ۲۰۱۱ توسط Jean-Claude Ellena طراحی و تولید شده است. Un Jardin برای هر دو جنس زن و مرد مناسب است. رایحه اولیه عطر هویج، گریپ فروت، گوجه فرنگی و انبه سبز است.رایحه‌ی میانی آن نیز  پرتقال، گل صدتومانی، نی، سنبل و نیلوفرآبی است.

 

عطر Paris Roses des Bois

این عطر خوشبو  نشانه‌ی رمانتیسیسم و زنانگی است و بیشتر رایحه‌ی گل رز سبز معطر، جوانه بنفش و شکوفه پرتقال را می‌دهد. ‌می‌توانم بگویم با استفاده از این عطر اطرافیان خود را مسحور خواهید کرد.

 

 
عطر Séville à l’Aube

ترکیب رایحه‌ی نارنج و شکوفه‌ی پرتغال را با کمی اسطوخودوس تصور کنید. این عطر ماندگاری بالایی دارد که با زدن ان احساس خواهید کرد در باغ‌های پرتغال قدم می‌زنید. بوی جالب و دوست‌داشتنی این عطر علاوه بر احساس خویی که به شما خواهد داد محرک خوبی برای آقایان نیز می‌باشد. این عطر از محصولات برند Bertrand Duchaufour  می‌باشد.

 

معرفی 7 عطر و ادکلن خوشبو و برتر جهان

 

عطرChypre Palatin

این عطر با رایحه‌ای گرم و ترکیبی، فوق العاده  لوکس و  طعمی شیرین دارد. ترکیبی از رایحه‌ی گل حنا با کمی تافی وانیل که بعد از گذشت یک ساعت بیشتر شبیه عطر گل یاس و رز می‌شود. ترکیب این عطر بسیار پیچیده است و ۵ ساعت طول می‌کشد تا کاملا باز شود. این عطر در سال ۲۰۱۲ و توسط برند Bertrand Duchaufour طراحی شده است. با این عطر می‌توانید تجربه‌ی شیرینی از احساسات شیرین زنانه را تجربه کنید.

 
Windsor

دلیل عمده ی گرانی و کمیاب بودن بسیاری از عطر ها در ایران و بعضی مدل ها حتی در سایر کشورها تولیدات محدود این برند هست. به عنوان مثال عطر خوشبو  Windsor در تعداد بسیار محدودی به آمریکا داده شده و طبیعی است که به راحتی پیدا نشود. این عطر شامل  مرکبات و چوب‌های معطر است برای استفاده در فصل‌های گرم مناسب است.

 
عطر Calvin Klein

این عطر تجربه‌ی جدیدی را به خانم‌ها می‌دهد. رایحه اولیه میوه گل ساعتی و گل خشخاش حسی شیرین را تداعی می کنند. در ادامه نوبت به رایحه شکلات، تمشک، گل نرگس و گل یاسمن می رسد تا این حس را تشدید و تجربه ای جدید خلق کنند. می‌توان گفت این عطر دارای رایحه‌ی شیرین و گرمی است.

معرفی 7 عطر و ادکلن خوشبو و برتر جهان



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان